6 🐈

531 68 75
                                    

“Huysuz Kedi”

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

“Huysuz Kedi”

Güne yeterince sinirli başlamışken daha kahvaltı bile yapmadan aldığım şu mesajla sinirim iyice tepeme çıkmış ve beni yastık tekmelemek zorunda bırakmıştı:

08*******
Selam :)
Seungmin ben
Gerçi numaramı sildiğini zannetmiyorum ama
Bugün öğleden sonra bir şeyler yapmak ister misin?

Numarasını silmeyecek kadar onu önemsediğimi zannediyor ve hala utanmadan bir şeyler yapalım diyordu. Bu çocuk geçen iki yılda hafıza kaybı yaşamadıysa bu yüzsüzlüğün başka anlamı olamazdı. Anlayamıyorum, o böyle biri değildi; naif ve sempatik Seungmin'den eser kalmamış. Bu beni deli ediyor...

Mesajına görüldü bile atmadan bildirim panelinden okuyup silmiş ve aşağı inmiştim, bugün istemeden biraz geç uyandığım için mahçup hissediyordum çünkü şu saate kadar bitirmiş olmam gereken işler vardı. Herkesin kahvaltı masasında olduğu görünce utana sıkıla onlara selam verdim.

Gahyeon gülümseyerek, "Günaydın prenses!"

Suratımı asarak yanına oturdum, "Böyle yapma lütfen, zaten fazlasıyla utanıyorum." dediğimde güldüler. Diğerlerine dönerek, "Geç uyandığım için üzgünüm, bir daha tekrarlanmayacak. Öğleden önce bütün işleri halledeceğim."

"Kendini kötü hissetmene gerek yok Ki En, işlerin acelesi de yok. Senin de dinlenmeye hakkın var sonuçta." Chan samimi bir şekilde konuşunca ona tüm minnetimle baktım, gelmiş geçmiş en iyi oppa/hyung olabilir.

Felix, "Doğru, hem çok acil bir durum yoktu. Ben benimkilerin mama kaplarını temizledim, sularını doldurdum. Canlı yayından önce vaktim vardı."

Hyunjin sırıtarak, "Biricik veterinerimiz Kiki'nin düşünecek önemli meseleleri vardı millet, hayvan dostlarımızdan da önemli."

Anında bakışlarımı ona çıkardım ama delici bakışlarım çenesini kapatması için yeterli olmamıştı, "Eski sevgilinden bahsediyorum. Voaah, cidden zevklisin! Kim Seungmin yedek olmasına rağmen e-sporda adını çokça duyurmuş bir oyuncu." kendi kendine mırılandı, "İnanılmaz, sen ve o..."

Jeongin, "LOL'de mid olduğunu duydum, onunla kapışmak zor olacak. PFAG Gaming bir süre sınırları zorlayacak gibi görünüyor."

Yerin dibine girme isteğim artarken bir gürültü duyunca irkilerek başımı kaldırdım. Çatalını sertçe masaya koyan Minho hepimize sert sert bakıyordu, "Daha ne kadar devam edecek bu boş muhabbet? Başkalarını konuşmak yerine bir an önce pratiğe başlasanız iyi edersiniz." sözü biter bitmez masadan kalkıp bilgisayar masasına ilerledi.

GATTARA | Lee Min HoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin