Bölüm-1

69 4 30
                                    

Almanya🚹: Şimdi bana cidden kızgın mısın?

Türkiye🚺: Nasıl olmamı bekliyorsun ya?

Almanya🚹: Yönetenler yüzünden beni mi suçlayacaksın?

Türkiye🚺: Yönetenler senle zıt fikirde değildir. Zaten hanginiz sevdi ki beni? Kim sevdi ha?

Deyip gitti. Harikayım (!) ya. 5 dakika önce açılacağım kız, açılmadan beni reddetti resmen. Mükemmelsin (!) Alamanya.

Zaten ne bekliyordum ki? Ordudan Hilal değil Yıldız sorumlu. Son günlerde yaşananlar cidden kızın sinirlerini alt üst etti. Tabi bizimkiler de Bozkurt işaretine böyle tepki gösterince, Yıldız'ın öfkesinden ben de nasibimi aldım.

Hilal bana korkmamamı söyledi. Çünkü o benim yönetimdeki ufak tefek sıkıntıları düzeltmem gerektiği için aylardır onlarla araştırma yaptığıma şahitti. Yani o benim yönetenlerin düşüncelerini benimsemek zorunda kaldığımı biliyor, ama Yıldız bilemiyor.

Tabi sakla sır, sakla sakla. Nereye kadar sakla? Bir yerden sonra açığa çıkması gerekiyor.

Ne diyorum ben ya?

Neden kızın hepsini öfkeyle söylediğini kabul etmiyorsun?

Aman ben odama çıkıyorum ya.

Adam akıllı kızla konuşmayıp, kendini odaya kilitleyeceksen hiç kusura bakma. Ben kaçıyorum.

Kaç anca sen.

Ya tamam vazgeçtim. İntihar falan edersin.

Telefonu elime alıp Hilal'lere mesaj attım: "Ben bi' beş gün yokum. Bensiz araştırın. İyi günler."

Ardından hemen yazmaya başladılar. Ama telefonu kapattım. Yani komple kapattım.

Türkiye'den devam🚹

Ya dur olamaz ya. Cidden red mi yedi? Ve buna ben mi sebep oldum?

Bakışlarımı ekibe yönelttim.

Endonezya🚹: Eee şimdi düşündüm de, vazgeçmek daha mantıklı geliyor.

Polonya🚹: Gel lan buraya korkak.

Endo kaçtı, Polish de peşinden gitti. Bir tek abim ve ben kaldık.

Azerbaycan🚹: Sakın ha bunun kendi suçun olduğunu iddia etme. Yıldız'ın sinirleri bozuktu işte.

Kütüphanenin İçinden Geçenler -Texting

TurkishBelanız🇹🇷: Bak her şeyi anlatabilirsin. Ne oldu? @Chocoland🇩🇪 (Chocolate ve Deutschland karması işte.)

IndonesianBoy🇮🇩: @Chocoland🇩🇪 kanka yapma ama ya.

AZERi_diyeni_döverim🇦🇿:
@Chocoland🇩🇪 bak geri dön, adam akıllı bir açıklama yap.

TurkishBelanız🇹🇷: Yeter ben ikizime yazacağım.

TurkishBelanız🇹🇷 yazıyor...

IndonesianBoy🇮🇩: Ne yazıyorsun abi?

TurkishBelanız🇹🇷: Lan siz neredesiniz?

IndonesianBoy🇮🇩: Polish salmıyor. Yakalasa tüylerimi yolacak.

AZERi_diyeni_döverim🇦🇿: Asıl ikiniz bir an önce gelmezseniz ikinizin kanatlarını yolacağım.
@IndonesianBoy🇮🇩 ve @POLİSh🇵🇱

Countryhumans-Tek suçum TurmanyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin