Tak tady je pokračování Youtube tak tady jsem teda už viděla že dost lidí dělá pozdravy Youtuberů tak já vám je taky udělám takže.
Marwex: Džygas lidi vítejte u dalšího videa mé jméno je Marwex
Něco o Marwexovi: Marwex je Youtuber má 25 770 odběratelů natáčí hlavně minecraft a nejhlavněji z Minecraftu Annihilation, Je mu 14,15 .
Teri Blitzen: Ahoj všichni
Něco o Teri: teri je moje nejoblíbenější youtuberka a myslím že dostala cenu za nejlepší blogerku má 227 667 odběratelů což je hodně natáčí Např. Čaj s Teri, Haul atd..., Teri je 15 let.
Hoggy: Čau lidi
Něco o Hoggym: hoggy patří taky mezi moje nejoblíbenější YouTubery je spojenej s Prasetem a zpívá ve Skupině Slza, Natáčí např. Prasečí otázky, Isketch, Sexy Youtubeři atd... má 360 545 odběratelů což je mega hodně a je mu myslím 25,24.
Jirka Král: Ahojdá
Něco o Jirkovi: Jirka taky patří mezi moje nej Youtubery Natáčí různě videa např. Gta, Challange, minecraft atd..., má 345 826 odběratelů ale stejně na Hoggyho nemá :D A je mu 25 let.
Natyla: Takže ahoj já jsem Natyla a vítam vás u mého videa
Něco o Natyle: Natyla samodzřejmě patří taky mezi moje nej Youtubery to ted vsichni co sem píšu Natáčí fakt různý videa Např. Streamy atd.. má 14 591 odběratelů a je jí 15 let.
Shopaholic Nicol: Takže Ahoj vítam vás u dnešního videa
Něco o Nikol: Jak už sem říkala nej Youtuberka Natáčí např. Na minutku s Nikol, Hauly atd..
má 114 330 odběratelů a je jí 25,24 let.
Stejk: Ahoj já jsem Stejk
Něco o Stejkovi: Taky nej YouTuber Natáčí např : Ask Stejk, Dotykáč atd... má 279 464 odběratelů a je mu 25,26,27 let.
Gejmr: Zravím všechny Gejmrovce a Gejmrovkyně
Něco o Gejmrovi: Taky nej YouTuber Natáčí Minecraft atd... má 511 562 odběratelů to je mega moc a pardon ale nevím kolik mu je . :)
Gabrielle Hecl: Ahoj všichni
Něco o Gabče: Taky nej YouTuberka Natáčí např. Ask, Hauly atd.. má 122 901 odběratelů a je jí 15,16 let.
A máme tu poslední YouTuberku to je
Fallenka: Takže ahoj já jsem Fallenka
Něco o Fallence: Taky nej YouTuberkam Natáčí např. Pravda nebo Ukol, Minecraft atd.. má 99 780 odběratelů a je jí 15 let.
Tak tohle by byla další část YouTube a Pokračování Přístě Ahoj :D :)
ČTEŠ
YouTube
RandomYouTube je vlastně takova menší sociální sít která přehrává videa ktere tam někteří lidé nahráli nejznámější Youtuberi jsou: Hoggy Gogo Gejmr atd... Pak jsou také youtuberky a to jsou : Teri Blitzen Shopaholic Nicol atd.... A moje nejoblíbenější you...