Youtube 3

235 8 4
                                    

Ahoj tak tu máme zase po 150 letech :D YouTube tak doufám že se bude líbit.

Dneska tu budeme mluvit o 3-4 Youtuberech o kterych  jsme minule nemluvily.

DenisTv: Denisovi je 17-18. Je to pěknej kluk :D. Má 178 976 odběratelů. Natáčí tak přibližně 1 rok a půl. Jeho první video bylo Mafia 1 - fair play 4. A vypadal úplně jinak než ted. Už má své vlastní studio. A má náramky.

Je z Trutnova. víc nevim .D

Exploited: Explovi je 18. Taky pěknej :D. Má 402 686 odběratelů. Natáčí tak 2 roky. Jeho první video bylo Minecraft survival- games Exploited. A taky má své vlastní  studio. Má náramky trička a kšiltovky. A nedávno dělal soutěž o jeho kšiltovku :) A je ze Slovenska.

To je ten náš Matúš: Matúšovi je 18. Docela pěknej jen kdyby si furt nebarvil vlasy :D. Má 138 989 odběratelů. Natáčí necelej rok takže 10 měsíců. Jeho první video je Informačka - Dakovačka. Má náramky a  trička. A taky je ze Slovenska :)

Jmenuju se Martin: Martinovi je 16. Hodně pěknej nejhezčí :D  :) :*  Má 141 364 odběrů. Natáčí tak 1 rok. Jeho první video je Všichni známe TOHO kamaráda. Má taky náramky a trička. A je fakt hodně hezkej a pro mě je hezčí než Hoggy jo vim Hoggy má víc subs. ale mě se víc líbí Martin.

Tak tohle by byl konec omlouvám se že je to tak krátké ale neni moc Youtuberů a o některých nevim nic :D  A taky moc nemám čas a v tomhle počasí sedět u počítače mě nebaví a taky zítra jedu na tábor takže celý týden nevyjde žádný díl nebo kniha ale nebojte mám to připravené ty knihy předepsané a hned jak přijedu tak je vydam Ahoj :D :)

YouTubeKde žijí příběhy. Začni objevovat