YouTube 5

217 6 0
                                    

Ahoj máme tu zase po 150 letech :D další Youtube tak doufám že se bude líbit jo a když tak mi napište do komentářů o jakých Youtuberech by ste chtěli další díl...


Johny Machette:

Johny Machette vlastním jménem Jonáš Čumrik narodil se *1993


Narodil se v Třebechovicích pod Orebem, ale považuje se za patriota. Studoval v , obor a . V roce 2013 se přistěhoval do Prahy a studuje soukromou vyšší odbornou školu, obor žurnalistika a nová média.

Před sólovou dráhou účinkoval v kapele HZM (hovada za majkem), která své působení už ukončila. Do povědomí fanoušků se dostal při soutěži na festivalu Hip Hop Jam a poté svým videoklipem Se zbláznim, který se stal v roce 2013 nejoblíbenějším videem na českém .[] Je držitelem ceny 2013 v kategorii Hvězda Internetu. V roce 2015 vyhrál Melty Future awards pro ČR.

V březnu 2015 vydal debutové album Snílek, na niž se objevila i píseň „Spasitelé", kterou nazpíval s Ondřejem Brzobohatým.


ViralBrothers.:


Viralbrothers je youtuberské duo specializující se na tvorbu šířeného na , především pak na . Jejich kanál na této sociální síti byl založen 11.listopadu 2011 Erikem Meldíkem a Čenkem Stýblem.

Natáčejí virální videa. Nejznámější série se jmenuje podle Amerického u , kde parodují stereotypní představy o konkrétních skupinách (muži, učitelky, Pražané). Další série se jmenuje . Natočili i několik virálních písní. Některá jejich činnost však naráží na pravidla Vlastní nejpopulárnější a nejodebíranější kanál na . Provozovali také mobilního operátora . Přestože toto duo trvale žije v Česku a původně byla jejich videa v češtině, v současné době jsou jejich videa i vlogy jen v Angličtině.

Andy Coconut.:

Má 17 279 odběratelů.

Datum registrace na YouTube 30.5 2014.

O mně:

Pravé jméno: Andrea Zítková

Zdrobněliny: Andy, Adu

Přezdívka: Drujda

Narození: 8.12.2000 (14 let)

Sourozenci: sestra - Carly Kirstenová (Carrie Kirsten)

Bydliště: Praha

Škola: Základní - 8. třída

Jazyky: čeština, angličtina, němčina

Pokračování příště :*


Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Oct 04, 2015 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

YouTubeKde žijí příběhy. Začni objevovat