Smoorverliefd

222 19 20
                                    

A/N: even tussendoor een korte Mibbie oneshot voor een van mijn vriendinnetjes, @milobxnk , want die is jarig hihi. Het is gebaseerd op Smoorverliefd van Snelle, want dat nummer heeft ze zelfgekozen. Milo's POV want Miel is d'r favoriet, dus hier doen jullie het maar mee. Ook heb ik de tekst een klein beetje aangepast, omdat ik niet twee 13-jarigen ga laten tongen 🤗

(Ik ben trouwens nog steeds bezig met andere requests, geen zorgen, die komen er ook snel aan. Beloofd!)

Milo's POV:

Vijfde klas, hij havo, ik vwo. Hij is een jaar ouder dan ik ben, maar er is echt niks te merken van dat verschil. Moeder haar fiets heb ik meegenomen uit het schuurtje, ik heb tegen ze gezegd dat ik over een uurtje terug zou zijn. Dat ik even naar Matt zou gaan, maar dat is helemaal niet waar. 

Ondertussen ben ik al bijna vijfentwintig minuten hard aan het doortrappen door regen en door wind. Mijn ene hand heb ik op het stuur, de andere is om mijn telefoon geklemd. In mijn oortjes speelt een nummer wat Robbie door heeft gestuurd, Overal van Boef, niet echt mijn muziek, maar ik weet dat hij er wel graag naar luistert. Althans, 'graag,' eigenlijk alleen de bekende hits. 

Het bekende huis van Robbie komt in zicht, waardoor er een grote glimlach op mijn lippen begint te spelen. We hebben hier talloze video's opgenomen voor Bankzitters, maar wij hebben hier ook onze eerste kus gehad. Zodra ik bij zijn huis aankom, zet ik mijn moeder haar fiets tegen de schuttingdeur aan, waarna ik Robbie app dat ik er ben. 

U: Ben er xx
23:49

Kleintje<3:

Blijf daar. Kom eraan <323:49

Binnen enkele minuten zie ik het ganglicht aan gaan, waarna de deur zachtjes open gaat. "Hey." Fluistert hij met een glimlach. Ik glimlach breed terug en fluister een 'hey' terug, waarna ik naar beneden leun en hem zacht kus. "Bah, Miel, je bent helemaal nat." Giechelend duwt hij mij bij zich weg, voordat hij mijn hand pakt en mij voorzichtig naar binnen trekt. "Kom, we gaan naar boven, anders word je zo nog ziek." Achter mij sluit hij de deur, waarna hij naar mij gebaart dat ik mijn jas en schoenen uit moet doen. Dat doe ik dan ook, dit neem ik mee naar boven, zodat zijn ouders niet zullen weten dat ik hier ben. Als ik eerlijk ben, ben ik af en toe best bang voor Robbie's vader. Wij allebei eigenlijk. Als hij ons betrapt, tja, dan zijn we aardig hard de lul. 


Op onze tenen lopen we naar zijn kamer, waar ik mijn jas en schoenen op de grond dump. "Mag ik je nu dan eindelijk een goeie kus geven?" Voor hij kan antwoorden leg ik mijn armen al rond zijn nek. 
"Vooruit, omdat jij het bent." Nog altijd fluisteren we. Zachtjes leun ik naar beneden en kus ik hem diep. Zijn lippen zijn zacht en de kus is liefdevol en gepassioneerd. Ik ben zo verliefd op deze jongen, smoorverliefd. 

Langzaam loopt hij naar voor (waardoor ik naar achter loop), totdat we bij zijn bed zijn. Zachtjes duwt hij mij naar achteren, hij belandt bovenop mij. Lachend verbreken we de kus. "Ik hou van je, Miel." Zijn armen slaat hij om mijn lichaam heen.
"Ik hou meer van jou, kleintje." Hij glimlacht en rolt zijn ogen, maar besluit de 'ik hou meer van jou' discussie niet aan te gaan deze keer. 

Even liggen we hier gewoon te knuffelen, totdat het mij wel toch wel een beetje koud wordt met die nattige kleren. "Rob?" Zacht streel ik mijn vingers door zijn bruine lokken. Een zacht hummend geluidje vertelt mij dat hij luistert. "Heb je toevallig nog droge kleren voor me? Dit is een beetje nat en koud." Gelijk schiet hij overeind.
"Had da' nou eerder gezegd! Straks wor' je nog ziek ook en da' wil ik nie' hoor!" 'Bozig' staat hij op en loopt hij naar zijn kledingkast. Wanneer hij bozig is of geïrriteerd hoor je zijn Brabantse accent altijd drie keer zo dik. Ergens vind ik dat wel echt heel aantrekkelijk, maar die fantasie wordt al snel verstoort door een T-shirt en joggingbroek die mijn kant op komen vliegen. "Stomme mongool." Ik grinnik om zijn opmerking en kleed me snel even om. 

Wanneer ik me heb omgekleed, draai ik me om naar Robbie die ondertussen onder de deken is gaan liggen en met een open arm op me wacht. Gelijk kruip ik zijn armen in. Vanavond blijven de handjes boven de lakens, dat merk ik aan alles. Dit wordt een nacht die gevuld wordt met praten, praten over waarschijnlijk nutteloze dingen. Hij is de eerste persoon die mij compleet in mijn waarde laat en dat is een van de dingen die mij zo verliefd maken op hem. Hij is simpelweg perfect en helemaal van mij. Ik ben smoorverliefd op hem.

Bankzitters OneshotsWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu