𝕿𝖍𝖎𝖘 𝖇𝖔𝖔𝖐 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖙 𝖇𝖆𝖘𝖊𝖉 𝖔𝖓 𝖆𝖓𝖞 𝖓𝖎𝖓𝖏𝖆𝖌𝖔 𝖒𝖔𝖛𝖎𝖊 𝖔𝖗 𝖘𝖊𝖗𝖎𝖊𝖘, 𝖆𝖓𝖉 𝖎𝖘 𝖈𝖔𝖒𝖕𝖑𝖊𝖙𝖊𝖑𝖞 𝖎𝖙𝖘 𝖔𝖜𝖓. 𝕿𝖍𝖊 𝖔𝖓𝖑𝖞 𝖙𝖍𝖎𝖓𝖌 𝖙𝖍𝖆𝖙 𝖒𝖆𝖐𝖊𝖘 𝖎𝖙 𝖆 𝖋𝖆𝖓𝖋𝖎𝖈𝖙𝖎𝖔𝖓 𝖎𝖘 𝖙𝖍𝖊 𝖚𝖘𝖊 𝖔𝖋 𝖎𝖙𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖗𝖆𝖈𝖙𝖊𝖗𝖘 𝖆𝖓𝖉 𝖒𝖆𝖌𝖎𝖈 𝖘𝖞𝖘𝖙𝖊𝖒.
-ˋˏ ༻❁🌸❀༺ ˎˊ-
𝙿𝚛𝚒𝚗𝚌𝚎𝚜𝚜 𝚅𝚊𝚗𝚒𝚊 𝚑𝚊𝚜 𝚊𝚕𝚠𝚊𝚢𝚜 𝚋𝚎𝚎𝚗 𝚌𝚞𝚛𝚒𝚘𝚞𝚜 𝚊𝚋𝚘𝚞𝚝 𝚝𝚑𝚎 𝚘𝚞𝚝𝚜𝚒𝚍𝚎 𝚠𝚘𝚛𝚕𝚍. 𝙴𝚟𝚎𝚛𝚢𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐 𝚊𝚋𝚘𝚞𝚝 𝚒𝚝 𝚏𝚊𝚜𝚌𝚒𝚗𝚊𝚝𝚎𝚍 𝚑𝚎𝚛. 𝙰𝚕𝚊𝚜, 𝚑𝚊𝚟𝚒𝚗𝚐 𝚊𝚗 𝚘𝚟𝚎𝚛𝚙𝚛𝚘𝚝𝚎𝚌𝚝𝚒𝚟𝚎 𝚏𝚊𝚝𝚑𝚎𝚛 𝚜𝚗𝚞𝚏𝚏𝚎𝚍 𝚘𝚞𝚝 𝚊𝚗𝚢 𝚌𝚑𝚊𝚗𝚌𝚎 𝚘𝚏 𝚑𝚎𝚛 𝚎𝚡𝚙𝚕𝚘𝚛𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚑𝚎 𝚠𝚘𝚛𝚕𝚍. 𝙰𝚗𝚍 𝚋𝚎𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚑𝚎 𝚕𝚘𝚢𝚊𝚕 𝚍𝚊𝚞𝚐𝚑𝚝𝚎𝚛 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚜𝚑𝚎 𝚒𝚜, 𝚜𝚑𝚎 𝚛𝚎𝚜𝚙𝚎𝚌𝚝𝚎𝚍 𝚑𝚎𝚛 𝚏𝚊𝚝𝚑𝚎𝚛𝚜 𝚠𝚒𝚜𝚑𝚎𝚜. 𝚂𝚘, 𝚜𝚑𝚎 𝚠𝚊𝚜 𝚏𝚘𝚛𝚌𝚎𝚍 𝚝𝚘 𝚘𝚗𝚕𝚢 𝚛𝚎𝚊𝚍 𝚊𝚗𝚍 𝚏𝚊𝚗𝚝𝚊𝚜𝚒𝚣𝚎 𝚊𝚋𝚘𝚞𝚝 𝚒𝚝.
𝙾𝚗𝚎 𝚍𝚊𝚢, 𝚅𝚊𝚗𝚒𝚊'𝚜 𝚏𝚊𝚝𝚑𝚎𝚛 𝚒𝚗𝚏𝚘𝚛𝚖𝚜 𝚑𝚎𝚛 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚑𝚎 𝚒𝚜 𝚐𝚘𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚘 𝚕𝚎𝚊𝚟𝚎 𝚏𝚘𝚛 𝚊 𝚏𝚎𝚠 𝚠𝚎𝚎𝚔𝚜 𝚏𝚘𝚛 𝚊 𝚝𝚛𝚞𝚌𝚎 𝚖𝚎𝚎𝚝𝚒𝚗𝚐. 𝙱𝚞𝚝 𝚊𝚜 𝚜𝚑𝚎 𝚕𝚊𝚝𝚎𝚛 𝚕𝚎𝚊𝚛𝚗𝚜, 𝚜𝚑𝚎 𝚒𝚜𝚗'𝚝 𝚐𝚞𝚊𝚛𝚍𝚎𝚍 𝚊𝚜 𝚖𝚞𝚌𝚑 𝚊𝚜 𝚜𝚑𝚎 𝚠𝚊𝚜 𝚋𝚎𝚏𝚘𝚛𝚎, 𝚙𝚛𝚎𝚟𝚒𝚘𝚞𝚜 𝚝𝚘 𝚘𝚝𝚑𝚎𝚛 𝚝𝚛𝚒𝚙𝚜.
𝚄𝚜𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚑𝚒𝚜 𝚘𝚙𝚙𝚘𝚛𝚝𝚞𝚗𝚒𝚝𝚢 𝚝𝚘 𝚑𝚎𝚛 𝚊𝚍𝚟𝚊𝚗𝚝𝚊𝚐𝚎, 𝙰𝚕𝚒𝚢𝚊, 𝚅𝚊𝚗𝚒𝚊'𝚜 𝚑𝚊𝚗𝚍𝚖𝚊𝚒𝚍𝚎𝚗 𝚍𝚎𝚌𝚒𝚍𝚎𝚍 𝚝𝚘 𝚜𝚝𝚎𝚊𝚕 𝚅𝚊𝚗𝚒𝚊 𝚊𝚠𝚊𝚢 𝚝𝚘 𝚊 𝚏𝚎𝚜𝚝𝚒𝚟𝚊𝚕 𝚒𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚟𝚒𝚕𝚕𝚊𝚐𝚎, 𝚙𝚛𝚘𝚖𝚒𝚜𝚒𝚗𝚐 𝚅𝚊𝚗𝚒𝚊 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚝𝚑𝚎 𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚠𝚘𝚞𝚕𝚍 𝚗𝚎𝚟𝚎𝚛 𝚏𝚒𝚗𝚍 𝚘𝚞𝚝. 𝚅𝚊𝚗𝚒𝚊 𝚑𝚊𝚝𝚎𝚍 𝚍𝚒𝚜𝚘𝚋𝚎𝚢𝚒𝚗𝚐 𝚑𝚒𝚖, 𝚋𝚞𝚝 𝚒𝚝 𝚠𝚊𝚜 𝚘𝚗𝚕𝚢 𝚘𝚗𝚎 𝚝𝚒𝚖𝚎, 𝚛𝚒𝚐𝚑𝚝? 𝙷𝚎 𝚠𝚘𝚞𝚕𝚍 𝚗𝚎𝚟𝚎𝚛 𝚏𝚒𝚗𝚍 𝚘𝚞𝚝.
𝚂𝚑𝚎 𝚖𝚊𝚔𝚎𝚜 𝚖𝚊𝚗𝚢 𝚏𝚛𝚒𝚎𝚗𝚍𝚜, 𝚊𝚗𝚍 𝚑𝚊𝚜 𝚕𝚘𝚊𝚍𝚜 𝚘𝚏 𝚏𝚞𝚗 𝚊𝚜 𝚝𝚑𝚎 𝚘𝚗𝚎 𝚍𝚊𝚢 𝚝𝚞𝚛𝚗𝚎𝚍 𝚒𝚗𝚝𝚘 𝚠𝚎𝚎𝚔𝚜 𝚘𝚏 𝚜𝚗𝚎𝚊𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚘𝚞𝚝. 𝙱𝚞𝚝 𝚕𝚒𝚝𝚝𝚕𝚎 𝚍𝚘𝚎𝚜 𝚜𝚑𝚎 𝚔𝚗𝚘𝚠 𝚊𝚋𝚘𝚞𝚝 𝚝𝚑𝚎 𝚍𝚊𝚗𝚐𝚎𝚛. 𝙳𝚊𝚗𝚐𝚎𝚛 𝚕𝚞𝚛𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚒𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚜𝚑𝚊𝚍𝚘𝚠𝚜 𝚊𝚗𝚍 𝚘𝚋𝚜𝚎𝚛𝚟𝚒𝚗𝚐 𝚑𝚎𝚛. 𝙳𝚊𝚗𝚐𝚎𝚛 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚒𝚜 𝚙𝚎𝚛𝚑𝚊𝚙𝚜 𝚝𝚑𝚎 𝚛𝚎𝚊𝚜𝚘𝚗 𝚅𝚊𝚗𝚒𝚊 𝚠𝚊𝚜 𝚜𝚘 𝚑𝚎𝚊𝚟𝚒𝚕𝚢 𝚙𝚛𝚘𝚝𝚎𝚌𝚝𝚎𝚍 𝚋𝚢 𝚑𝚎𝚛 𝚏𝚊𝚝𝚑𝚎𝚛.
-ˋˏ ༻❁🌸❀༺ ˎˊ-
This is a future work, which I am in the
process of writing. Lemme know if it sounds
good or exciting.I am in the process of writing the first draft right now.
I still need to think of a name IWHUFJFBJUWODHIWODHIWNH!!!!!
YOU ARE READING
𝓥𝓪𝓷𝓲𝓪 𝔁 𝓒𝓸𝓵𝓮 (TBD Future Work)
Fanfiction𝕿𝖍𝖎𝖘 𝖇𝖔𝖔𝖐 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖙 𝖇𝖆𝖘𝖊𝖉 𝖔𝖓 𝖆𝖓𝖞 𝖓𝖎𝖓𝖏𝖆𝖌𝖔 𝖒𝖔𝖛𝖎𝖊 𝖔𝖗 𝖘𝖊𝖗𝖎𝖊𝖘, 𝖆𝖓𝖉 𝖎𝖘 𝖈𝖔𝖒𝖕𝖑𝖊𝖙𝖊𝖑𝖞 𝖎𝖙𝖘 𝖔𝖜𝖓. 𝕿𝖍𝖊 𝖔𝖓𝖑𝖞 𝖙𝖍𝖎𝖓𝖌 𝖙𝖍𝖆𝖙 𝖒𝖆𝖐𝖊𝖘 𝖎𝖙 𝖆 𝖋𝖆𝖓𝖋𝖎𝖈𝖙𝖎𝖔𝖓 𝖎𝖘 𝖙𝖍𝖊 𝖚𝖘𝖊 𝖔𝖋 𝖎�...