Biraz geç bölüm paylaşıyorum uyku düzenim yok kusura bakmayınn
Hatırlatma
Laptopumdan instagrama girdiğimde bir mesaj isteği ve bir takıp isteği vardı... Kendimi umutlandirmak istemedim.
Nede olsa kos koca futbolcu bana geri dönecek değildi onca bildirim arasında.
Oydu, istek atan oydu. Neden bu kadar şaşırdım bilmiyorum ama karnimda garip bir his hissettim. Sinir bozucuydu.
O heycanla ne yazdiginda bakamadım bile. Hatta cesaret bile edemedim bakmaya. Bir süre kendi kendime savaş verdikten sonra mesaja tıkladım.
Semihkilicsoy9
Seni bir daha asla goremicegimi sanmıştım s/aGörüldü
O heycanla gerçekten ne yapacagimi şaşırıp görüldü atmıştım. aradan saatler geçti ve tekrar bir mesaj geldi.
Semihkilicsoy9
İstersen deniz kenarına gidelim bu akşam. Yanlış anlama ceketimi almak için.Olur gidelim
Bu mesaj karşısında çok şaşırmıştım... Çevresinde onca güzel kız varken... Secebilecegi kisielr varken...
Neden ben? Beni özel kılan şey ne?
*Semihin bakış açısı.*
Uyandığımda Instagram'dan gelen bildirimleri her sabahki gibi susturmaya çalışıyordum. Aralarında bir hesap çok dikkatimi çekmişti...
Ceketimi verdiğim günden beri aklımdan çıkmayan o kızın ismi vardı. Düşünmeden hesaba tıkladım. Profilde ona benzeyen birisi vardı biraz dikkatli baktığımda o kişi s/a di.
Zaman kaybetmeden geri takip etmek için istek attım. Uzun bir süre geri dönmedi. Mesaj attım bir kaç sonra baktı. Ancak onada görüldü atmisti.
Acaba onu rahatiszmi etmiştim? Ah hayır neden rahatsız olsun? Sadece yardım etmiştim...
Nedense onu teklar görmek istiyordum...
Ceketi bahane edip bugün akşam goruselimmi diye sorduğumda kabul etmişti..
Karnimda nedense bir kelebek hissi oluşmuştu.
*Zaman atlaması*
*Okuyucunun bakış açısı.*
Saat gelmişti... Buluşma saatimiz. Bütün vücudum titriyordu. Heycanliydim... Üstümü değiştirip çok hafif bir makyaj yaptım ardından semihi bekletmemek için erkenden buluşma yerine gittim.
Ama oda erken gelmişti... Erken gelmesini beklemedigim için heycanlanip tekrar titremeye başladım
Çoktan beni farketmisti. Ayağa kalkıp yanıma geldi...
*Semihin bakış açısı*
S/a 'i bekletmek istemediğim için çok erken gelmiştim... Ancak oda erken gelmiş olacak ki karşılaştık. Ayağa kalkıp yanına gittim ona sarılmayı çok istiyordum ancak... Biz daha birbirini tanımayan iki yabanciydik... Nede olsa ceket için gelmiştim...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
istediğim yaşam bumu? *"Semih kilicsoy x okuyucu"*
Fanfictionkendi hayatın, kendi seçimlerin, peki bunu senmi istemiştin? yoksa kadermiydi...