Saat 09.21
*Okuyucunun bakış açısı.*
Yeni uyanmıştım... bugün cumartrsiydi. Ne kahvaltı hazirlicak, nede yemek yiyebilicek enerjim vardı.
Bir kahve içip dunku yaptığım salakligi düşündüm uzun uzun,
Neden yapmıştım?
Kendime sürekli bunu sordum.
Çok geçmeden kapı çaldı ve butun dusuncelerimden uzaklaşıp kim olduguna bakmaya gittim.
Gelen bebeklik arkadaşım su'ydu
"Su: Selamm"
Su, selam verip sarılmıştı. Benden 5 yaş büyük olmasına rağmen çok iyi anlaşıyoruz. Hatta çoğu zaman bana annemden daha fazla annelik yaptı. Onu içeri davet edip biseyler izleyip özlem giderdik.
Su: ee konusmayali birileri girdimi hayatına?
Su, bu konuları sevmediğimi
biliyorsun.Biraz kaba bir şekilde demiştim. ancak gerçekten hoşuma gitmiyor. Ve bunu bilmesine rağmen yapması rahatsız edici.
Su: aahh şaka yaptım tamam. Bi ara yürüyüşe gidelim mi?
S/a: olur... Gideriz belki.
Su: iyi ben kalkiyorum o zaman, hazir gelmişken buraya sanada uğrayim dedim canım görüşürüz.
*Su bana sarildiktan sonra kalkmıştı.. evde yapicak aktivite bulamadığım için evin eksiklerini almaya gideyim diye düşündüm. Hava biraz soğuktu. Odama gidip üstümü değiştirdim.
Gözum dünkü adamın, semih'in verdiği cekete takıldı. Normalde kendi ceketimi giyerdim ancak. Elim o cekete gitti
Hazırlanıp çıktım. Üstümde semih'in ceketi ile.
Kulakligimi takip tekrar çevremdeki insanların konuştuğu, çıkarttıgi seslerden uzaklaştım.
Markete girip biraz bakındım.
Bir süre sonra denize gidip biraz oturma fikrine kapıldım. Bir icicek alıp deniz kenarına gittim.
Oturup biraz denizi izledim. Kimse yoktu... Bu beni biraz sakinlestiriyordu... Kalabalıklardan oldum olası nefret etmiştim... Çalan şarkıyı değiştirip icicegi içmeye başladım. Bittikten sonra çöpe atıp biraz yürümeye basladim.
Yavaş yavaş yürürken ellerimin usudugunu hissettim. Ellerimi ceketin cebine koydum.
Ceketin cebinde bir şey hissettim. Çok inceydi. Kağıt gibi... Bir yere oturup cebteki kağıdı cikarttim
Dünden beri fark etmemem normaldi.
Kağıtta bir telefon numarası ve takıma yeni gelen oyuncunun numarası yazıyordu..
Bu çocuk kimdi? Yani Semih isimli kişi... Bir takimdamiydi? Ne takimiydi?
Aklımda bir sürü soru gezerken kendi kendime "Semih" diye mırıldandım. Numarayı kaydedip WhatsApptaki profiline baktım. Üstünde besitkas forması vardı ve bir kupa ile fotorafi vardı.
O sıra herşey bana dank etti.
Bu ceket Semih kilicsoyundu.
Peki neden bana ceketini vermisti?
Aklımı teklar milyonlarca soru ile meşgul ederken yavaş yavaş ayağa kalkıp eve doğru yürümeye başladım.
Yarım saat sonra eve gelmiştim. Biraz uzanıp telefonla meşgul ettim kendimi. Sorna Instagramda kendimi semih'in hesabını ararken buldum..
Neden bilmiyom ama takıp et tuşuna bastim. Sorma yorgunluktan uyuya kalmıştım.
Saat 11.21
Normalde bu kadar geç uyanmazdim, belki alarmlarim calmamistir diye telefonunu aldım. Dün gece kapatmadan uyuduğum için şarjı bitmişti.
Şarja takıp dişimi fircaladim.
Yeni uyandigim için yemek yemek cazip gelmemişti. Bu yüzden laptopumu açıp mean girls izlemeye başladım.
Sonra biraz Instagram'da gezinmek istediğim için laptoptan hesabıma girdim
Biraz bakindiktan sonra bir takıp istegi, ve kabul edilmesini bekleyen bir mesaj isteği vardı
İstemsizce kalbim hızlanmıştı..
Ama kendimi umutlandirmak istemedim. Nede olsa koş koca futbolcu bana geri donmus olacak değildi.
Merhabaa aşklarım umarım güzel olmuştur çok düşünmeden yazdımmmm seviliyosunuzzz
💗💗💗💗468 kelime
ŞİMDİ OKUDUĞUN
istediğim yaşam bumu? *"Semih kilicsoy x okuyucu"*
Fiksi Penggemarkendi hayatın, kendi seçimlerin, peki bunu senmi istemiştin? yoksa kadermiydi...