İsagi kaçmıştı Kaiserse arkadan ona bakıyordu kendisinin yardımcısı olacağı için sabırsızlanıyordu ve işyerinin yanına gidene kadar isaginin adını sayıklar ve seke seke zıplaya zıplaya iş yerine vardı ...
Haftasonu
güneşin doğmasına yakın sercelerin sıcak biryerlere gitmek için göçünde çıkan o hafif sesler güneşin odaya vurması ile uyanan İsagi duşunu alıp kahvaltısını yapmadan hemen iş yerine gider Kaisere yardım edecekti...Fakat içerdeki "İsagi kaiserin yardımcısıymıs" gibi bir sürü söylentiler moralimi bozdu yani olma hakkım yok mu??veya Kaiser beni mi istemiyor??...kafamdaki sorular beynimin içinde dolaşıyordu ta ki arkadan birinin belime dolaşmasını fark edene kadar o da Kaiserdi...
Ellerini belimden çektim resmen trip atıyor gibi hissettim ve lavaboya varırken arkama baktığımda Kaiserin kafasını eğdiğini gördüm gerçekten üzgün görünüyordu...sonra gidip tekrar ona karşılık verdim sonra mutlu olup daha sıkı sarıldı...tıpkı sanki bebeğiymişim gibi bana sarılıyordu , aramızda boy farkı baya fazlaydı bana sarıldığında göğsüne geliyordum...ve bana gülmeye başladı sonra bende gülmeye başladım bu gerçekten komikti....
sonra çekim için kıyafetlerini ve sahneyi hazırladım bu gerçekten yorucuydu her bir fotoğrafta terlerini siliyordum utancımdan ölecek gibiydim ama yapabileceğim birşey degil her terini silmeye geldiğimde o solgun yüzünde tebessüm oluşuyordu hoşuma gidiyordu...
yüzüne her silmeye gelişimde onu öpmek istiyorum gibi hissetim...yüzündeki tebessüm ile kısılan o çekici gözleri...çok etkileyiciydi sanki beni zorluyor gibiydi...ama bende öpmek istiyordum...
NE, düşünüyorum ben, o benim çocukluk arkadaşım İsagi...Sonra çekimler bitti Kaiser baya yorulmuş gibiydi ve ona
"su ister misin??yorgun gibisin..."
Kaiser bana gülümseyerek olur anlamında kafasını salladı bense hemen suyunu getirip ona içiriyordum ona bakmak hoşuma gidiyordu ...
Kaisere su içirdiğim için bana gülüyordu bende ona eşlik ediyordum...
Aylar sonra
İsagi baya kötüydü, Kaisere yardım ettiğinden dolayı onu sevgilisi sanıyorlardı ve daha fazla zorbalık görmeye başladı herkes " o sana bakmaz " "tipine bak" gibi şeyler söylüyordu ve haklılardı Kaisere layık biri değilim ve tabikii de bana bakmazdı onun gibi birinin yanında ben!!bir tırnak olamam sanki bakıcısıymışım gibi hissettiriyordu...
Bir gün tekrar işe giderim herkes yine bana tuhaf bakıyordu...Kaiserin odasına girerim ve ona artık bu işten çıkmak istediğimi açıklarım..bu duruma baya şaşırır ve üzülür ve
"ama ben seni istiyorum Yoichi..." der...
kızarırım ve ona
" tamamm ama bu son anladın mı?"Kaiser sırıtarak beni kendine çeker ne oldunu şaşırırım.. bildiğin üstündeydim...elleriyle belimden aşağı doğru ilerler ve kalçalarımı sıkar ve ben yine nar gibi olup kaçarım..
Devam edecek...
Gercektenn çok yorucuydu umarimm begenirsinizz bu biraz kısa ama daha uzunları gelecekk
396 kelimee
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Modelin çekici yardımcısı - Kaisagi
Historia CortaBir Ünlü model Kaiser Michaelin yardımcısı Yoichi İsagi çocukluktan arkadaş.Çocukken birbirlerine bağı vardır birbirlerinden hiç ayrılmazlarmış hep çınarın yanında vakit geçirirmişler vakit geçirmediği gün yokmuş ta ki İsagiyle ailesi trafiz kazası...