Tanıtım

63 8 4
                                    

Bakın yine AU aynı. Bu yüzden bu hesaptaki diğer kitaplardaki olaylar konulardan bahsediliyor. Şimdi kuralları basitçe yazayım.

Her ülkeden en az iki tane var. Ve bunlar ikiz. Biri kız diğeri erkek.

Bunlar kendi aralarında görev paylaşımı yapıyorlar.

Bu yüzden ülkelere takma ad takıyorum. Kafanız karışmasın diye.

Ülkeler kendi boyutlarındalar.

Dünya'ya geçmeleri yasak.

Bazılarının garip özellikleri var.

İtalic yazı stilinde iç sesleri gösteriyorum.

Onların boyutlarına benim karakterlerimi veya sizi getirebiliyorum.

Ha bu arada ülkeler Dünya'ya gidemedikleri için ajan robotları var.

Kitaplara göre bir kitapta görevi olmayan karakterim, diğer kitapta görevi olabiliyor.

Mesela spoiler vereceğim şimdi.

Örnek: Ayşe Sena, Zeynep Serra ve Lorelei Yönetim'da çok önemliyken, aynı kitapta yan karakter olan Herlina ve Adelina Yardım Çağrısı için önemli. Diğer hiç bir kitapta görmediğiniz ama Umut Işığım'da göreceğiniz Mi-Cha ve Yun karakterleri o kitap için önemli. Bu karakterlerin geldiği Harika Bir Okul'da rolleri daha büyük.

Sebepler:

1-Yönetim'de önemli olan şey siyaset olduğundan bu siyasette çok yetenekli üç kız önemli rol oynuyor.

2-Yardım Çağrısı'nda konu kurtarılması gereken bir ülke olduğundan, dünya barışı isteyen bu iki kız önemli rol oynayacak.

3-Umut Işığım'da konu Kuzey Kore halkının kurtulması gerektiği olduğu için kökleri Kuzey Kore'den gelen bu iki kız önemli rol oynuyor.

Yani demeye çalışıyorum? Bu kitapta da bir karakterim önemli bir rol alabilir. Ancak bunu yapabilecek bir karakterim şu anlık yok. Hiçbiri çöpçatanlık yapamıyor abi. Belki bu kitapta önemli rol alanlardan biri erkek bir karakter olur. Kim bilir?

Yani bu karakterleri görürseniz, bu kitabın hikaye akışını pek etkilemeyecekler.

Belki Japonya kardeşlerin robotu Asami-Chan yardım eder. Bilemeyiz şimdi.

Bu arada eklenmek isteyen var mı?

İyi günler.

Countryhumans-Tek suçum TurmanyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin