8

233 24 5
                                    

Y/n perspectiva

Harry nu este in statie. De ce nu e? De obicei era acolo si ma privea pe ascuns crezand ca nu-l vad. Am zambit la acest gand.

Se pare ca astazi ploua, iar eu nu am gluga sau umbrela. Autobuzul cu numarul 135 se pare ca nu vine, asa ca sfarsesc prin a ma urca in cel cu numarul 134. Autobuzul pe care Harry il ia mereu.

Este frig aici. Intr-o cafenea pot jura ca este mai cald, asa ca am stat cu ochii atintiti pe geamul aburit, pana am vazut semnul unei cafenele. Dupa putin timp, autobuzul se oprii in statie, eu coborand si mergand in directia opusa pentru a ajunge la cafenea.

Parul imi era ud. Eram uda toata. Astazi nu cred ca voi mai merge la liceu. Este prea departe de locul asta, si este mult prea frig afara.

Am pasit in cafenea si am mers spre o masa libera, asezandu-ma pe scaun. Am privit lista de preturi de pe masa si am decis sa-mi iau o ciocolata calda. Am facut semn cu mana sa vina unul din chelneri, moment in care geanta mi-a alunecat din poala. M-am aplecat sa o iau, parul cazandu-mi pe fata.

"Buna ziua. Ce doriti sa comandati?" a spus o voce familiara si m-am inctuntat.

Mi-am dat parul de pe fata si l-am privit la fel de uimita pe cat era si el.

"Lucrezi aici?" am spus si Harry a zambit cu subanteles.

"Deci? Ce sa fie?"

"O ciocolata calda, te rog." am spus.

"Sigur. Vine imediat." a spus si s-a intors sa plece, dar s-a razgandit. "Nu cred ca iti stiu numele." a spus timid si am ras.

"Y/n, incantata." am zambit.

"Y/n... Dragut nume." a rosit si pot jura ca eram mai rosie ca el.

E atat de dragut.



Ca sa nu intrebati, y/n inseamna your name adica numele tau. Deci cand harry a intrebat cu o cheama, tu zici in gand "Marioara, incantata.". V ati prins?

Shyness |h.s.|Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum