15

94 13 2
                                    

Esmer yaşanan onca şeyden sonra tavanla bakisiyordu.

Sabah olmak üzereydi ama gram uykusu yoktu.

Jungkooku aramak istiyor ama bir yandan istemiyordu.

Jungkook gelse bile taehyung artık onu sevebilecegini sanmiyordu su an umrunda olan tek şey oğlu alexdi.

Aslında şimdi bakınca Alex gerçekten taehyunga benziyordu.

Kıvırcık saçları, gözleri, burnu, gülüşü kısacası heryeri.

Esmer nasıl anlamadım diye düşünüp duruyordu.

Teldonunu aldı ve jungkookun engelini açtı.

Sadece oğlunu soracakti.

Numarayı arayıp kulağına dayadı.

Uyuyor olabilirdi ama taehyungun Sabrı tükenmişti.

Uzun çalışın ardından jungkook telefonu açtı.

"Taehyung"

Esmer derin nefes aldı.

"Biliyordun değil mi"

"Neyi ne diyorsun"

Taehyung yavaş yavaş sinirleniyordu.

"Alex'in benim oğlum olduğunu"

Jungkook uzun süre konuşmadı. Ya da konuşamadı.

"Jungkook bana cevap ver"

"Biliyordum söyleyecektim de"

Esmer sinirle güldü.

"Söyleyecektin"
"Resmen çocuğumu benden kaçırdın jungkook şimdi gelmiş bana söyleyecektim mi diyorsun"
"Dalga mı geciyorsun benimle niye sürekli sırtımdan bicakliyorsun beni"

"Üzgünüm gerçekten söyleyecektim ama senden bir parça tasiyordum. Omega hamileliği ne kadar zor geçiyor biliyorsun sadece bana sinirli ve kırgın olduğun için onu benden alırsın bidaha göstermessin diye korktum çünkü yanımda olan sadece küçük bebegimdi abim bile bana sırt cevirmisti yanlizdim"

Doğruydu. Yoongi uzun bir süre jungkookla konusmamisti Alex doğunca da istemeyerek jimin zorla götürmüştü.

"Ben canavar değilim küçücük bebeği senden ayıracak halim yok sadece bilmek isterdim oğlum olduğunu"

"Beni artık affetmesen de olur sadece oğluma babalık yap bana yeter para istemiyorum yanında ol destek ol istiyorum bizim yasadigimiz şeylerden etkilenmesin"

İkisi de derin bir sessizliğe gömüldü.

Sessziligi bozan jungkook oldu.

"İsterdim ki sağlıklı ilişkileri olan  ebebeyinlerin yanında büyüsün ama benim yaptığım yanlışlar yüzünden o hakkı istemesem de elinden almış oldum. Ben hiç bir şeyi isteyerek yapmadım taehyung"

"Ne demek istiyorsun"

Beyaz tenli burnunu çekti.

"Ben seni isteyerek bırakmadım"
"Bogum çok arizaliydi pisikolojik sorunları vardı seninle birlikte olmadan önce onu red ettim ama o beni tehdid edip zorla japonyaya götürdü. Bana yapacağını söylediği hicbisey kolay değildi. Önce abime zarar verecegini söyledi. Yaptı da hatırladın mi"

Esmer bikac dakika düşündü.

Jungkookla sex yapmadan önce yoongi bir kaza geçirmişti. Ciddi bişey olmasa da jungkook doğru söylüyor olabilirdi.

"Hatırlıyorum"

"Sonra jimin jiminle tehdid etti ama jimini ben uyardım sıra sana geldi. Öyle şeyler söyledi ki korktum. Seni kendi silahıyla uyurken öldüreceğini söyledi. Yemin ederim ki pisikolojik sorunları var insanlara işkence etmeye bayiliyor. Hamile olduğumu öğrendiğinde senin demek zorunda kaldım."

"Sonra öğrenip beni dövdü neredeyse bicaklicakti bagirislarima komşular polisi çağırınca alıp götürdüler"

"İyi misiniz şimdi peki"
"Güvenli mi orası değilse gelebilirim"

"Hayır iyiyiz"
Beyaz tenli ağlıyordu ve bir yandan burnunu çekiyordu

"Kitabını okudum..çok güzeldi"

"Konu kitap değil ne zaman buraya geleceksiniz"

"Bu hafta sonuna bilet aldım"

"Jungkook seni affetmemi istiyorsan oğlumu benden uzaklaştırma. Gel buraya konuşalım"

"Alexi senden uzak tutmayacagim korkma"

"Alex iyi mi"

Beyaz tenli uyuyan oğluna baktı.

"Çok iyi su an uyuyor çok hızlı büyüyor yaşıtlarına göre"

Taehyung uzun zaman sonra gülümsedi.

"Sana benziyor"
"İmkansızdı hamile kalmam ama oldu"
"İlk aldırmayı düşündüm."

Esmer kaslarını çattı.

"Sonra kalp atışlarını duydum aldırmaya gittiğimde. Çok güzeldi çok sıcak hissettirdi belki de Tanrı bana onu hediye olarak vermişti. Yapamadım"

"Jung-"

Taehyungun lafı küçük bebeğin ağlaması ile kesildi.

Esmer gözlerini kapatıp dinledi.

"Artık kapatmam lazım"

Konuşmaları sonlandı ve esmer alnını ovdu.

Jungkooku affetmeli miydi?

KOMUTAN / OMEGAVERSE / TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin