^^
'Bu kitap karanlıkta kalmış herkese,
Kendi hayatı sarsılırken dünyanın bile sendelediğini hissedenler,
Yer yarılsa sevdiklerini bırakmamak için uçmayı öğrenenlere,
“Bizi sadece, biz çoğaltırız” diyenlere,
Bir gün güneşin beklenenden erken doğacağına inanmak isteyenlere,
Ve Mahşerin Dört Atlısı’na kalbinde yer açmış herkese gelsin...
Hâlâ bizimle misiniz..?' ~Beyza (öylesine biri)
'Dünya sendeleyecekti, fakat ben nasıl ayakta kalacaktım..?'
'Ucu bağlanmamış, şişirilip havaya bırakılmış bir balon gibi bir yandan sönüyor, bir yandan oradan oraya savruluyorum. Öyle bir noktaya geldim öyle yoruldum ki bir zamanlar en büyük hayalim havada süzülmek iken şimdi tek dileğim sönüp yere inmek.'
'Onun o halsiz bedenini kendi yanımdan başka hiçbir yerde hayal edemiyordum.'
'Belki karşısına çıkmak için erkendi, ama arkasında durmak için geç bile kalmıştım...'
'Her şey yerli yerinde kalsa ama o kaybolsa dünya benim için yabancı bir yer haline gelirdi.'
'Sanki düşmekte olan bir uzaktaydım ve koltuğuma sıkı sıkı tutunarak kurtulacağıma inanıyordum. Sanki tutunmak her zaman düşmekten kurtarırmış gibi... Oysa kurtarmıyordu. Uçakta değildim ama yine de düşüyordum.'
'Artık yer yarılsa bile gerekirse uçmayı öğrenecek, yine de onları bırakıp bir yere gitmeyecektim.'
'Suysak suyu çeker, ateşsek ateşi isteriz. Çünkü sadece aynı şeyler birbirini çoğaltabilir. Bizi sadece, biz çoğaltırız.'
'Bir harabeyi sevdin, yıkık bir binaya âşık oldun...
Bir harabeyi sevdin, yıkık bir binaya âşık oldun...''O ağaç devrildi... Biz altında kaldık.'
'Ağaçlarda incirler var...'
'Hiç kimsesiz kalsam bile kalbim beni yalnız bırakmayacakmış...'
'Sensiz yaşayamam,
Sensiz onları da yaşatamam!''Gece her şeyi karartsa bile,
Ay'ı karartamazdı.''Ikimiz beraber düşüyorduk. Bu düşüşte yalnız değildim. Yalnız olduğum tek şey yere çakılışım olacaktı.'
'Ben Zuhal Zorlu. Defalarca bıçaklandım, vuruldum, ama yaşatıldım. Bana her gün ilaç veriyorlar. Ilaç aldıkça ellerimi kaybediyorum. Bugün de sesim gitmeye başladı. Bana bunları eşim Ender Zorlu yaptı. Yardım edin. Oğlumu bulun. Ismi Onur Zorlu. Ona yaşadığımı söyleyin. Ve ona onu sevdiğimi söyleyin. Bize yardım edin.'
'Zeynep dur! Düşeceksin!
-Zaten düşmek için koşuyorum baba!'
'Sadece düşmeyecek, düşürecektim...'
'Bir gün güneş beklenenden daha erken doğacaktı...'
'Kralın kızı karşı safların en önündeydi...'
'Etrafımda bir hayat dönüyordu ve ben o hayatın içinde kıpırdamadan durmaya çalışıyordum.'
'Sen ve ben... Dünyanın en bir arada olmaması gereken iki insanıyız. Ikimizin bir arada olduğu bir kompozisyon yok bu dünyada. Hepsinin sonu kötü, anlıyor musun?
Hepsinin sonu mutsuz,
Hepsinin sonu felaket.''Gitsen yine iyi,
Kaçıyorsun...''Ben güçlüyüm...
Bir kez dedim, iki kez dedim, üç kez dedim ama gerekirse bunu kendime binlerce kez daha söyleyeceğim.Ben güçlüyüm.
Ben güçlüyüm.
Ben güçlüyüm.
Ben güçlüyüm.
Ben güçlüyüm.''Sahip olduğum boşluklar bile onunla doluydu.'
'Burası sihirli bir evrendi,
Bambaşka hayatlar yaşayıp aynı şarkıların aynı cümlelerinde kendimizi buluyorduk.''Bu sefer ışıklar, karanlıkta bile yanmıyordu.'
'Ve hiç unutmayın, ışıklar sadece karanlıkta yanar...'
'Bu nokta, hayatımın gelebileceği en korkunç noktaydı. Ve hayatım tam olarak o noktadaydı...'
★★★
Endercim ben senin ecdadını skeyim..~A.