Karantina lll Yorumları~Beyza Alkoç

4 1 0
                                    

^^

Karantina'ya gösterdiğiniz tüm sevgi için bizzat ben size teşekkür ederim. Bu kitapta benim emeğim kadar sizin de emeğiniz var ve ben bazılarınızın yorumlarına burada yer vermek istedim... Bu da benim size hediyem olsun...” ~Beyza (öylesine biri)

' betul-demirci5

Karantina... Karantina... Gerçekten neydi benim için bu Karantina ? Hani bazen bir soru sorarlar, cevabı için beynin direkt harekete geçer. Onlarca, yüzlerce, binlerce harfi bir araya getirir " hayır, hayır tam olarak bu değil " deyip tekrar bozar. Tekrar dener. Tekrar bozar. Tekrar dener. Ama inatla bulmaya uğraşır. Kalbini dinler. Bir şeyler dener. Kendini dinler, bir şeyler dener. Ama onun karşılığını bir türlü bulamaz. Özel mi, eşsiz mi, fevkalade mi ? Yoksa herhangi bir dilde karşılığı olmayan bir şey mi ? Karantina benim beynimin düşünüp durduğu, bulamadıkça inat ettiği, tekrarladığı düşüncem. Onun herhangi bir dilde bir karşılığı yok...'

' denizlendik00

Karantina, gözyaşlarımın yastığa olan büyük aşkı'

' fatmanurrasr

Karantina.. Benim için her şey, her şeyim. Umudum, mutluluğum, üzüldüğüm, her şeyiyle öldüğüm. Birlikte yaşıyoruz. O olmasa, olmam. Karanlığımın aydınlığı. Sığınağım. Yaşamadığım duygularla en içe dokunuyor. Içim gidiyor.. Karantina, mahşerin binlerce atlısından biri olarak, iyi ki hayatımdasın. Iyi ki.'

' zynpnihan

Upuzun bir yol gibi. Her an her şey çıkabilir. Onur, Mert, Burak, Zeynep,
Rıza Amca da yol arkadaşlarım.
Bu hikayede biz de varız.'

' prettyperson7

Karantina benim için hayal kurmak demek. Hayal kurup sonuna kadar peşinden gidebilmek demek. Sevginin sonsuzluk, dostlarının nasıl aile olabileceğini görebilmek demek. Karantina olağanüstü bir yazarın kurduğu olağanüstü bir dünya demek. Ve bizim, hepimizin, mahşerin binlerce atlısının, bu dünyada kendine bir yer bulabilmesi demek. Karantina bizim hayallerimizi geliştiriyor. Karantina bize sevgiyi, saygıyı, merhameti, acıyı, sadakati ve aşkı öğretiyor. Karantina bir gerçeklik ve biz yeni dünyanın, yeni nesli, bu gerçeklikle büyüyoruz. Imkansızlığın olmayışıyla...'

' unicourn

Kısa ve net... Karantina bana yaşamayı öğretti...'

' Iremdemir3

Karantina artık benim hayatım oldu. Gün içinde bile "Acaba Onur ne yapıyordur? Zeynep ne durumdadır?" diye düşünüp duruyorum. Onlar benim kardeşim gibi, mutlu olduklarında mutlu oluyorum, onlar ağlarken ben de ağlıyorum, artık onlar benim hayatımın büyük bir parçası halindeler.'

' gunayykaya

Karantina benim günlerin geçmesini dileme sebebim. Bugün de geçsin de yeni bölüm gelsin, bugün gelmedi belki yarın gelir hemen yarın olsun... Ve geceleri hayallerimi süsleyen dört hayali arkadaşım.'

' silavcc

Hayatın monotonluğundan sıkıldığım her an, sayfalarında heyecan bulacağım bir kitap aradım hep. Yüreğime dokunacak, beynimde heyecan yaratacak, karakterleri ağladığında ağlayacağım, güldüğünde güleceğim, kitabın içinde kendime bir yer edinip orada yaşayacağım, her karaktere farklı bir duygumu yükleyeceğim, bazense günlük hayatımda dahi eğer bu karakter olsaydı şunu yapardı diyeceğim bir kitap aradım. Bir kitaptan beklentim buydu ve ‘Karantina’ beklentilerimi solda sıfır bırakmak bir yana, ondan önce okuduğum kitapları neden okuduğumu sorgulattı bana. Şimdi ise yanımdan ayıramadığım, yanımda olmasa dahi hep kalbimde taşıdığım kitap. ‘Karantina’ hayatımın belli bir yeri değil, her yerinde. Ve ben böyle olmasından asla sıkılmayacağım.'

Kitaplar Nefesimdir~A.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin