Author's pov:
Sara comes to her room with Arjun.....
Arjun: Yaar why did baba want to meet Virat baiya & Rohit baiya??
Sara happy: I think direct rishta! Yesss yuhuuuuu yayyyyy.......
Arjun: Abay oh! Bina chain ki train, rukk ja! What if baba has any issue???Sara hits Arjun.....
Sara: Dur fiittai muh tera! Tere muh mai gobar, don't say anything like this....... Nazukh sa dil hai mera darr jata hai.........
Arjun: Mere nazukh se dil wali behan now call shubman he must be worried.......Sara calls shubman......
Shubman was with everyone, some cricketers were talking, some playing games & shubman had rest his head on virat's shoulder who was talking with Rohit.Shubman's phone rang, it was Sara.....
Ishan: Shubh! It's Sara bhabhi.......
Shubman afraid: Bhai I am not picking up, tum log uthawo.......
Shreyas: Ohhh kaka! Come on be brave...
Rishabh: Haan shubh! What will we say! She wants to talk to you.......
Siraj: Shubh! Come on bhai utha le.......Shubman gets up & looks at Virat & Rohit...
Rohit: Oyee utha nahi toh woh maruga.....
Virat: Muka maruga! Come on kaka......
Shubman picks up the call.......Sara: Oh yaar shubh! Are you a bride???
Shubman clueless: Hainnn? Nahii.....
Sara: Toh mehndi toh lagi nahi phir itna time kyun phone uthane mai........
Shubman: Sara I am scared! Tell me have you told sachin sir???Sara: Yes I told him.......
Shubman: Kyaaaaa? Oh rabba what did he said???
Cricketers excited: Kyaaa kyaaa???
Sara: He said nothing......Shubman sadly: Isska mtlb mai gaya! Nhiii Sara I can't live without you! I will try my best to convince sachin sir........
Jaddu: Matlab bhaag k shadiiiiii yayyyyyy...
Everyone looks at jaddu & virat & rohit looks at each other afraid........Sara: Shubman wait! Hamesha mai bolti hu aaj bhi mujhe bolne do! Listen! He didn't rejected you.......
Shubman jumps: Mtlb he liked me.......
Cricketers: Yayyyyyyyyyy wuhhuuuuuuuSara laughing: I think puri gang wait kar rahi hai.....
Shubman: He selected me! Bolo na.....
Sara: Mom is very happy & baba is also but he told me to tell you that send Virat baiya & Rohit baiya in tomorrow evening to our house........
Shubman sits: Kyaaa??? Ye kya baat huwi...Cricketers: Ab kya huwa yaar?????
Sara: I don't know shubman! Just inform them & don't worry I am with you, bye I love you........
Shubman: I love you too Sara.......
Sara cuts the call.......Shubman looks at all the cricketers who were waiting very excitedly.........
Jassi: Shubman kya boli bahu???
Jaddu: Bhaag k shadi?
Everyone: Jadduuuuuuuuuuuuuuu........Ishan: Shubh bhai bol na??
Harry: Haan hai ki naa??
Rohit: Kaka! Ab Tu woh kyu laga raha hai yeh bolne mai........
Everyone: Virat baiya meaning meaning.....Virat: Ab Tu time kyu laga raha hai baat bolne mai........
Everyone: Ohhh! Bol na shubmannnnnn.....
Shubman: Sachin sir ne kal shaam ko Virat baiya aur Rohit baiya ko ghar bulaya hai......Virat & Rohit shocked: Kyaaaaaaaaaaa.......
Everyone: Kyaaaaa???Whattttttttt???
Jaddu happy: Hahahahahahaha! Jawo jawo hitman king hahahahahaha kya bol rahe thy hehehehe kyun nikal gayi hawa..........Virat: Jaddu, aakal se buddu shakal se kaddu teri maine chatni banani hai......
Rohit: Rukk jaddu aaj tera woh hoga.......
Rohit & Virat start running behind jaddu & jaddu runs.........Virat: Pakad issko Ro!
Rohit: Khopdi tod duga.......
Rohit takes the football & hits on jaddu but jaddu sits down & football hits sky's head...
Everyone laughs........
YOU ARE READING
A love so pure (Shubsara)
FanfictionHello dear readers, for the first time i am writing a fan fiction on our most beautiful rumoured couple the famous & talented cricketer Shubman gill & the beautiful & talented girl Sara tendulkar.... It's my first attempt, so forgive me for mistake...