Author's pov:
LITTLE RECAP:
Jaddu: Ehhh! Aap zaroor bhootu k raja, Raja Gajodhar brem aatmaao ka devtaa hongai.
Virat in horror tone: Haan! Hum wahi hai......
Sachin sir: But what are you doing in my house???
Rohit: Sachin sir! Aapki zaroor koi dushmani bhootu se hongi..........
Jaddu: Haha! Sachin sir ki insaano se dushmani nahi bhootu se kya khaakh hogi.......Anjali: Boliye na bhoot g! Yahan kyun aaye ho aap sab?
Virat whispers: Boys, I am out of words! What will i say?
Shubman whispers: Kuch bhi bol do baiya kuch bhi........
Ishan whispers: Baiya, jaldi agar na bola toh pakde jayegai..........
Shreyas whispers: Aur rishta toh door ki baat hum sab lockup ki hawa khaye gai......Rohit whispers: King bacha le phir se.......
Jaddu whispers: Jaldi virat........
Sara & Arjun look at each other in worry.....Virat in horror voice: Humne pata chala hai, ladki ka rishta aaya hai.........
Sachin sir: G! Aaya hai, but how do you know???
Virat: We are bhoots! We know everything...Anjali: But bhoot g! Rishte se aapka kya lena dena???
Virat: Ehhh! Lena dena hai! Your girl is not happy with this rishta..........
The 3 cricketers in horror voice: Haan! Ae rishte walo ye rishta kuch nahi kehlata hai.........Rohit laughs: Mujhe toh pehle se hi laga tha.......
Manav & karan looks at rohit & sachin sir.....
Jaddu laughs: Bete karan tujhe bhootu ne bhi reject kiya..........
Sara laughs loudly............Sara: Meri taraf se bhi naa hi hai......
Virat saw them busy in talking to each other & he got an idea.........
Virat: Guys listen mai deewar se kood raha hu, then I will save you all tab tak please sambhal lo........The cricketer: No! Baiya, we can't please don't go........
Virat: Aray jawoga tabhi bachawo ga na please my kiddo's thodi dair........
Shubman: Nahi baiya! If we couldn't.......Virat: Mai bass 5 minutes mai aajawo ga, tab tak handle this situation..........
Cricketers: Okay baiya, jaldi aana.........Virat secretly climbs the wall & jumps on the road side & straight went to the car in which Hardik & Rishabh were waiting..........
Sachin sir looks at the 3 & saw one missing
Sachin sir: Aray! Where is bhoot leader???
Rohit & Jaddu gets confused........Shubman in horror voice: Hahaha! He is our leader he vanished, he has so many work...
Sara laughing: Hehe! Bhoot ko bhi koi kaam hota hai..... Hahahaha........
Jaddu & Rohit also laughs loudly.........Ishan: Chup karo! Murukh ladki, warna abhi tumhari shaadi iss bhoot se karwayegai, pointing towards shubman.........
Sara in flow: I don't mind.......
Everyone gets shocked & looks at Sara........Shubman whispers: Meri wali sach mai marwaye gi kisi din........
Sara smiles: Actually iss karan se acha hai bhoot se shaadi kar lu........
Sachin sir: Beta! Bad manners.........In car:
Hardik: Virat! Why did you message me to lock the guard of Sachin sir's home inside his cabin..........
Virat tells them all the story........Virat: Hardik give me your jacket.......
Hardik: But why??? Aaj sardi nahi hai virat.
Virat: Abay ghadday, Sachin sir & all have seen my t shirt ab teri jacket ood k andhar unhe bachaane ja raha hu.........Rishabh: Intelligent baiya......Jaldi jawo.....
Hardik gives his jacket to virat & virat wore the jacket, he explains hardik & rishabh the next plan & comes out of the car.........Virat comes from the main gate & unlocks the guard......
Guard: Virat sir andhar koi bhoot hai???
Virat acting: Kya?? Ohh! Let's go.......
Virat takes guard with him so that he couldn't catch the cricketers.........Sachin sir: Bhoot g when will you go? Ki aapko kuch chahiye???
Shreyas: Haan khana khila do.........
Everyone widened their eyes in shock......
Ishan pitches shreyas.........Shubman horror: Hahahaha! Bhoot bhi mazaak kartay hai.........
Ishan horror: Haan! Hum sab tum sabki botiyaan khaye gai.........
The 3 horror: Hahahahahahahahahaha........Suddenly the door bell rings & all gets feared........ Rohit & Jaddu hugs each other.. Sara hugs arjun & the 3 cricketers hug each other..........
Sachin sir: Iss waqt kon aaya? Ohhhh......
Anjali: Mujhe darr lag raha hai.........
Manav & his son gets faint.........Rohit: Aray! Paji iss nazukh kali se sara ka rishta karaane chalay thy.........
Jaddu: Sorry paji but bad choice........
Sara & Arjun: Yes baba! Ewwwwwww........The door bell rings again & again........
Rohit: Paji you go & see tab tak we will talk to bhoots.......
Sara: Haan baba you & mom go & see who's on the door??
Sachin sir & Anjali went to open the door.....The cricketers take relief.........
Rohit: Bacho! Mera Vi kahan hai???
Shubman: Baya darwaze pe wahi aaye hongay, we will run........ Aur Sara I love you
Sara: I love you more.......
Ishan & shreyas: Romance baad mai kar lena abhi baagh........
Rohit & Jaddu: Bagho jaldi........The cricketers start running, Arjun opens back gate for them..... Shubman comes back to sara & kisses her cheek.......
Rohit punches him........
Rohit: Teri hi hai kaka! Dafa ja nahi toh maar khaye ga........
Shubman runs & the cricketers left & went to hardik's & rishabh's car.........Sachin sir & Anjali opnes door in fear & screamed...... Ahhhhhhhhhhhhhh......
Virat: Sachin paji it's me, virat.......
Sachin sir: Ohh! Virat you?? Come, come.....
The guard also enters & explains that his door was locked, Sachin sir said don't worry & guard left.........Suddenly the light comes back & Rohit & all came to the drawing room...... Manav & his son came to senses & left from the house...
Virat: Sachin paji. what happened?? Why all of you are soo afraid???
Sachin sir: Virat yahan bhoot thy......
Virat: Kyaa? Kuch bhi Sachin paji.... Hahaha.Rohit whispers to jaddu: King in acting mood.......
Virat: Zaroor jaddu ne koi story sunai hogi.
Jaddu: Aray! Nahi, yahan thy.......
Anjali: Haan virat, vo chaar thy........Virat: Kahan gaye ab?????
Virat making sure if they fled safely.......
Rohit: Aray Haan! Sachin paji bhoot jo thy teeno gayab hogaye chutki se.......
Sara: Haan baba! It's beyond science.......Sachin sir: I will tell any priest.......
Virat: Hahahaha! Actually Ro aur jaddu jahan jaayegai bhoot wahi aayegai........
Everyone laughed.......
Rohit acting: Hehehe! Waise Vi what are you doing here???Virat: Haan! Paji actually I came to know ye dono kaam chor yahan hai, now come everyone in team is waiting for you two......
Sachin sir: Aray! Virat inn pe zyada sakhti matt karo.......Virat: Karni padhti hai paji, see warna dono fungus ki tarah phelte jayegai.......
Everyone laughs........
Virat: Come on now let's go........
Rohit: Okay Vi! Acha paji hum chalte hai......
Jaddu: Aur rishte ko mana hi karna.......Rohit & Virat secretly punches jaddu......
Virat: Chalo chalo ab.......
The cricketers left from the house & went to the team apartment.........The youngsters have already arrived & were waiting for the seniors with rest of the team
Shubman: Don't know baiya's thk hongay & what if sachin sir ko kuch pta lag gaya ho
Harry: Lag bhi sakhta hai........
Rishabh: Nahiiiii! Virat baiya is smart, he will manage.......Suddenly the car comes inside the apartment & the 3 seniors came out of the car....... All other team mates feel relief.....
Hello dear readers, we are back with a bang..... Do vote & comment a lot as it motivates me a lot......
PS: Parts from tomorrow will be funny & entertaining so stay tuned.....
Thank you🌹
Stay safe, healthy & happy.
YOU ARE READING
A love so pure (Shubsara)
FanficHello dear readers, for the first time i am writing a fan fiction on our most beautiful rumoured couple the famous & talented cricketer Shubman gill & the beautiful & talented girl Sara tendulkar.... It's my first attempt, so forgive me for mistake...