ᴏɪ ɢᴇɴᴛᴇ.
𝗔𝘀𝘀𝘂𝗻𝘁𝗼 1
ʙᴏᴍ ᴀs ᴘᴇssᴏᴀs ǫᴜᴇ ᴀᴄᴏɴᴘᴀɴʜᴀᴍ ᴏ ɴᴏssᴏ ᴛɪᴋᴛᴏᴋ ᴅᴇᴠᴇᴍ ᴇsᴛᴀʀ ᴄᴏɴғᴜsᴏs,ᴊᴀ́ ǫᴜᴇ ᴇᴜ ᴘᴏsᴛᴇɪ ᴜᴍ ɴᴇɢᴏ́ᴄɪᴏ sᴇᴍ sᴇɴᴛɪᴅᴏ ɴᴏs sᴛᴏʀɪᴇs,ᴍᴀs ᴠᴏᴜ ᴇxᴘʟɪᴄᴀʀ.
ʙᴏᴍ ᴀ ᴍɪɴʜᴀ ᴘʀɪᴍᴀ (ʟᴇᴘʜɪᴇ) ᴀᴄᴀʙᴏᴜ ᴍᴇɪᴏ ǫᴜᴇ sᴇɴᴅᴏ ᴅɪᴀɢɴᴏsᴛɪᴄᴀᴅᴀ ᴄᴏᴍ ᴀɴᴏʀᴇxɪᴀ(ᴅᴏᴇɴᴄ̧ᴀ ǫᴜᴇ ᴀ ᴜᴍᴀ ᴘᴇssᴏᴀ ᴛᴇᴍ ǫᴜᴀɴᴅᴏ ɴᴀ̃ᴏ sᴇ ᴀʟɪᴍᴇɴᴛᴀ ᴅɪʀᴇɪᴛᴏ) ᴍᴇɪᴏ ǫᴜᴇ ᴄᴏᴍᴇᴄ̧ᴏᴜ ᴍᴀɪs ɴᴀ̃ᴏ ғᴏɪ ᴘᴀʀᴀ ᴏ ᴍᴏᴅᴏ ɢʀᴀᴠᴇ,ᴍᴀɪs ᴍɪsᴛᴜʀᴏᴜ ᴄᴏᴍ ᴀɴsɪᴇᴅᴀᴅᴇ ᴇ ǫᴜᴀsᴇ ᴅᴇᴜ ᴍᴇʀᴅᴀ,ᴍᴀɪs ᴇʟᴀ ᴇsᴛᴀ́ sᴇ ᴄᴜɪᴅᴀɴᴅᴏ.
𝗔𝘀𝘀𝘂𝗻𝘁𝗼 2
ɴᴏ́s ғɪᴄᴀᴍᴏs ᴍᴜɪᴛᴏ ᴛʀɪsᴛᴇs ǫᴜᴀɴᴅᴏ sᴏᴜʙᴇᴍᴏs ǫᴜᴇ ᴜᴍ ᴅᴏs sʜɪᴘᴘs ǫᴜᴇ ᴀᴍᴀᴍᴏs ғᴏɪ ᴄᴏɴғɪʀᴍᴀᴅᴏ ɴᴀ̃ᴏ ᴄᴀɴᴏ̂ɴɪᴄᴏ,ɴᴏ ᴄᴀsᴏ ᴍᴏʀᴀʟɪɴɴ,ᴇʟᴀ ʀᴇᴀʟᴍᴇɴᴛᴇ ᴀᴍᴀᴠᴀ ᴇ ᴇsᴛᴀᴠᴀ ᴀᴛᴇ́ ғᴀᴢᴇɴᴅᴏ ᴜᴍᴀ ғɪᴄ ᴅᴇʟᴇs,ᴍᴀs ǫᴜᴀɴᴅᴏ ᴛᴇᴠᴇ ᴀ ʟɪᴠᴇ ᴅᴇ ᴏɴᴛᴇᴍ ᴇʟᴀ ᴍᴇɪᴏ ǫᴜᴇ ᴘᴇʀᴅᴇᴜ ᴀs ᴇsᴘᴇʀᴀɴᴄ̧ᴀs,ᴇɴᴛᴀ̃ᴏ ᴇᴜ ʙᴏᴛᴇɪ ɴᴀs ᴄᴏɴᴠᴇʀsᴀs ᴀǫᴜɪʟᴏ ᴅᴏs ᴄʀɪᴀᴅᴏʀᴇs,ᴇ ᴇsᴛᴀᴍᴏs ᴘᴇɴsᴀɴᴅᴏ ᴇᴍ ғᴀᴢᴇʀ ᴍᴀɪs ᴀʟɢᴜɴs ᴄᴀᴘɪᴛᴜʟᴏs ᴅᴀ ғɪᴄ ʜʏᴜɴʟɪx ᴇ ғɪɴᴀʟɪᴢᴀ-ʟᴀ.
𝗔𝘀𝘀𝘂𝗻𝘁𝗼 3
ᴀ ғɪᴄ ᴀᴍᴏʀᴘɪᴏ ɴᴏ́s ᴛᴇᴍᴏs ǫᴜᴇ ғᴏᴄᴀʀ ɴᴇʟᴀ! ɴᴏ́s ᴛɪʀᴀᴍᴏs ᴛᴏᴛᴀʟᴍᴇɴᴛᴇ ᴏ ғᴏᴄᴏ ᴅᴇʟᴀ. ᴠᴀᴍᴏs ᴇsᴄʀᴇᴠᴇʀ ᴏs ᴄᴀᴘɪᴛᴜʟᴏs,ᴇ ᴇɴᴄᴇʀʀᴀʀ ᴛᴀᴍʙᴇᴍ. ᴇᴜ ᴇ ᴇʟᴀ ᴇsᴛᴀᴍᴏs ᴄᴏᴍ ᴜᴍ ʙᴀɪᴛᴀ ᴅᴇ ᴜᴍ ʙʟᴏǫᴜᴇɪᴏ ᴄʀɪᴀᴛɪᴠᴏ,ᴇ ᴇsᴛᴀᴍᴏs sᴇᴍ ᴛᴇᴍᴘᴏ,ᴘʀɪɴᴄɪᴘᴀʟᴍᴇɴᴛᴇ ᴀ ʟᴇᴘʜɪᴇ,ᴛᴇᴍᴏs ǫᴜᴇ ғᴏᴄᴀʀ ɴᴀ ғᴀᴍɪʟɪᴀ,ɴᴏs ᴀɴɪᴍᴀɪs. ᴇsᴛᴀᴍᴏs ᴄᴀɴsᴀᴅᴀs,sᴇᴍ ᴛᴇᴍᴘᴏ,sᴇᴍ ᴄʀɪᴀᴛɪᴠɪᴅᴀᴅᴇ,ᴇ ᴛᴀᴍʙᴇᴍ ғʟᴏᴘᴀᴅᴀs ɴᴀs ʀᴇᴅᴇs.
𝗘𝗻𝗰𝗲𝗿𝗿𝗮𝗺𝗲𝗻𝘁𝗼.
ᴅᴇsᴄᴜʟᴘᴀ ᴘᴇʟᴏ ᴛᴇxᴛᴀ̃ᴏ,ᴍᴀs ᴛɪɴʜᴀ ǫᴜᴇ ᴛʀᴀᴛᴀʀ ᴇssᴇs ᴀssᴜɴᴛᴏs.
ᴀss:ᴀʟʏᴀɴᴇ(ʟɪᴀʜ)
VOCÊ ESTÁ LENDO
𝐎 𝐌𝐞𝐧𝐢𝐧𝐨 𝐝𝐚 𝐄𝐬𝐜𝐨𝐥𝐚||𝐇𝐲𝐮𝐧𝐋𝐢𝐱(Pausada)
Romance"𝘌 𝘴𝘦..𝘢𝘲𝘶𝘦𝘭𝘦 𝘮𝘦𝘯𝘪𝘯𝘰 𝘥𝘢 𝘦𝘴𝘤𝘰𝘭𝘢 𝘧𝘰𝘳 𝘮𝘦𝘶 𝘪𝘳𝘮𝘢̃𝘰?" "𝘌 𝘴𝘦..𝘰 𝘏𝘸𝘢𝘯𝘨 𝘧𝘰𝘳 𝘮𝘦𝘶 𝘱𝘢𝘳𝘦𝘯𝘵𝘦?" 𝖨𝗌𝗌𝗈 𝗇𝗎𝗇𝖼𝖺 𝗍𝗂𝗇𝗁𝖺 𝗏𝗂𝗇𝖽𝗈 𝖺 𝗍𝗈𝗇𝖺,𝖺𝗍𝖾́ 𝗎𝗆 𝗆𝗂𝗌𝗍𝖾́𝗋𝗂𝗈 𝖿𝖺𝗆𝗂𝗅𝗂𝖺𝗋 𝖼𝗈𝗆𝖾𝖼...