Edellis iltana emme tehneet oikein muuta kuin makasimme sylikkäin ja jatkoimme Shadow Huntersin katsomista.
Heräsin Luukaksen herätykseen joskus kello 7 aamulla. Laitoin herätyksen kiinni ja herätin Luukaksen. "Huomenta Luukas" sanon lempeällä äänellä. "Huomenta Leo paljon kello on" Luukas kysyy aamuisella äänellä. "Se on 7" vastaan ja pussaan pienesti Luukasta otsaan. "Meijän pitäs kohta lähtä joten mennäänkö syömään jotain" poika vieressäni kysyy. "Juu toki mun pitää varmaa käydä kotona kun pitäs vaihtaa vaatteet" sanoin. "Voit lainata multa jotain jos tahot mut mennään eka syömään käykö" Luukas sanoo söpösti. "Joo" vastaan ja lähden hänen perässään kävelemään kohti rappusia.
Söimme nopeasti jotain, jonka jälkeen valitsin Luukaksen vaatekaapista mustat farkut ja valkosen hupparin. "nonii ootko valmis pitäs lähtä" Luukas kysyy. "Joo oon" vastaan. Menemme autotalliin ja ensimmäisenä huomaan sini mustan mopon, jossa on matta pinta ja muutamia tarroja siellä sun täällä. "Mennäänkö me tolla" kysyin. "Joo ei hätää osaan kyl ajaa sen verran hyvin ettei kaaduta mihinkää ojaan" hän vastaa naurahtaen.
Meni vain 10 minuuttia, että pääsimme koululle ja Luukas oli oikeassa hän on hyvä kuski. "No kaaduttiinko ojaan" Luukas kysyy vitsikkäästi. "No ei, mutta enhän mä sitä väittänytkään, että kaaduttais" vastaan itsepäisesti. "No joo totta, mut mennäänkö tunti alkaa kohta" Luukas vastaa. "Joo varmaan pitäis" vastaan.
Käytävällä ennen kuin mentiin englannin luokkaan huomasin ihmisten katsovan mua ja Luukas huomas saman. "Oonko ainut vai tuntuuko musta vaan että mua tuijotetaan" kysyn Luukakselta. "Et todellakaan oo huomasin saman" hän jatkaa hetken päästä "Miksköhän?" "En tiiä"
Engalannin tunnin jälkeen Luukaksella oli eri tunti kuin minulla, joten jouduin jäämään yksin. Huomasin edelleen kaikkien tuijotuksen jo kaukaa. Minua kohti kävelee aika iso poika porukka jotka huutavat minulle "Äitiskin vihas sua niin paljon et kuoli." Olin järkyttynyt kuullessani tuon teki mieli vaan ruveta itkemään suoraan kaikkien edessä. Poika porukka jatkoi kävelemistä minua kohta uhkaavalla tavalla. Haluan lähteä pois koulusta mutten voi jos haluan päästä unelmieni yliopistoon. Pojat tulivat vain lähemmäs ja lähemmäs josta en tykännyt ollenkaan. "Sä oot vaan inhottava homo jonka äiti jätti sut sen takia" yksi pojista huutaa vaikka he eivät ole kuin metrin päässä minusta. Pojat ahdistavat minut nurkkaan ja alkavat vuorotellen haukkumaan minua eri asioilla. "Oot inhottava kuhan et mua pane", "kukaan ei haluu sua tänne", "Sun oma perhekkin häpee sua", "Luukas varmaan säälii sua niin paljon, jonka takia se on sun kaveri", "Susta ei oo mihinkään muuhun kuin homoksi". Minua alkaa itkettää ja lopulta onneksi pääsen poikien keskeltä pois ja juoksen suorinta tietä vessoille.
Vessassa kuulen yhä oven takaa kuinka pakoilen totuutta ja kuinka säälittävä olen. Tunnen kuinka paniikki valtaa kehoni ja tiedän tasan tarkkaan mitä se tarkoittaa... paniikkikohtaus. Laitan hätäisesti Luukkaalle viestiä ja soitan heti perää. Luukas onneksi vastaa nopeasti, vaikka onkin liikuntatunnilla. "Leo onko kaikki hyvin" Luukkaan ääni kuulluu puhelimesta. Luukaksen ääni ei rauhoita minua yhtään. "Leo ootko siellä alan huolestua" Luukas sanoo puhelimessa. "Pystyks mitenkään lähtä... sieltä tunnilat tarviin apua" sanon Luukakselle paniikki itkun sekaisella äänellä. "Miten niin onko kaikki hyvin" Luukas vastaa hätäisesti. "Se on... mulla taitaa tulla..." yritän selittää mutten saa kunnolla henkeä. "Leo mikä on kerro mulle" Luukas sanoo hätääntyneesti. "Mulla taitaa tulla... paniikkikohtaus" yritän vastata mahdollisimman selkeästi. "Tuun sinne niin nopeesti kun vain pääsen missä oot" Luukas kysyy huolestuneesti. "Oon ve..." en saa kunnolla henkeä. "Leo kerro missä oot NYT niin tuun sinne" Luukas puoliksi huutaa puhelimeen. "Oon vessassa en saa kunnolla... henkeä tuu nopeesti" Vastaan. Lopetamme puhelun.
-----------------------------------------------------------------------------------
Sori en oo kirjottanut pitkään aikaan oon ollu aika kiireinen ja en oo jaksanut/muistanut, mutta tässä nyt on uusi luku. Yritän nyt kirjoittaa varastoon jonkin verran lukuja, että voisin julkaista lukuja useammin.
Jätän tän nyt tähän kohtaan, koska mä voin itse siitä päättää :) Mutta lupaan, että yritän kitjoittaa enemmän ja varsinkin tälle luvulle alan heti kirjoittaa jatkoa.
Sanoja 604
STAI LEGGENDO
Vain sinun - homotarina
Storie d'amoreLukiota käyvä Leo joutuu vaihtamaan lukiota ja muuttamaan isäsnsä luo, kun hänen äitinsä kuolee äkillisesti syöpään. Leo on alunperin muuttanut äitinsä luo, koska hän sai itse sen päättää kun hänen vanhemmat erosivat ja Leon isä on juoppo ja väkival...