𝕎𝕒𝕣𝕟𝕚𝕟𝕘: 𝕦𝕟𝕕𝕖𝕣𝕒𝕘𝕖 𝕕𝕣𝕚𝕟𝕜𝕚𝕟𝕘,𝕗𝕝𝕦𝕗𝕗, 𝕗𝕚𝕘𝕙𝕥𝕚𝕟𝕘,
Jackie first time seeing you was with your dad, Coach Martinez.
-𝕐𝕠𝕦 𝕨𝕖𝕣𝕖 𝕥𝕙𝕖 𝕥𝕨𝕚𝕟 𝕤𝕚𝕤𝕥𝕖𝕣 𝕠𝕗 𝕋𝕣𝕒𝕧𝕚𝕤, 𝕪𝕠𝕦 𝕨𝕖𝕣𝕖 𝕓𝕖𝕥𝕥𝕖𝕣 𝕥𝕙𝕒𝕟 𝕙𝕚𝕞 𝕟𝕠𝕥 𝕛𝕦𝕤𝕥 𝕓𝕪 𝕘𝕣𝕒𝕕𝕖𝕤 𝕓𝕦𝕥 𝕨𝕚𝕥𝕙 𝕝𝕠𝕠𝕜𝕤 𝕒𝕟𝕕 𝕡𝕠𝕡𝕦𝕝𝕒𝕣𝕚𝕥𝕪.
-𝕐𝕠𝕦 𝕨𝕖𝕣𝕖 𝕤𝕚𝕥𝕥𝕚𝕟𝕘 𝕚𝕟 𝕥𝕙𝕖 𝕤𝕥𝕒𝕟𝕕𝕤 𝕨𝕙𝕚𝕝𝕖 𝕨𝕒𝕚𝕥𝕚𝕟𝕘 𝕗𝕠𝕣 𝕒 𝕣𝕚𝕕𝕖 𝕙𝕠𝕞𝕖 𝕗𝕣𝕠𝕞 𝕪𝕠𝕦𝕣 𝕕𝕒𝕕. 𝕊𝕦𝕕𝕕𝕖𝕟𝕝𝕪 𝕒 𝕓𝕒𝕝𝕝 𝕨𝕒𝕤 𝕜𝕚𝕔𝕜𝕖𝕕 𝕪𝕠𝕦𝕣 𝕨𝕒𝕪 𝕒𝕟𝕕 𝕝𝕒𝕟𝕕𝕖𝕕 𝕠𝕟 𝕪𝕠𝕦𝕣 𝕙𝕠𝕞𝕖𝕨𝕠𝕣𝕜.
-𝕋𝕙𝕖𝕟 𝕁𝕒𝕔𝕜𝕚𝕖 𝕋𝕒𝕪𝕝𝕠𝕣 𝕔𝕒𝕞𝕖 𝕦𝕡 𝕚𝕟 𝕥𝕙𝕖 𝕤𝕥𝕒𝕟𝕕𝕤 𝕒𝕟𝕕 𝕒𝕡𝕠𝕝𝕠𝕘𝕚𝕫𝕖𝕕 𝕡𝕣𝕠𝕗𝕦𝕤𝕖𝕝𝕪.
"𝕀'𝕞 𝕧𝕖𝕣𝕪 𝕤𝕠𝕣𝕣𝕪, 𝕐/𝕟, 𝕣𝕚𝕘𝕙𝕥?" 𝕊𝕙𝕖 𝕒𝕤𝕜 𝕒𝕤 𝕤𝕙𝕖 𝕝𝕠𝕠𝕜𝕤 𝕚𝕟 𝕪𝕠𝕦𝕣 (𝕪/𝕖𝕔) 𝕖𝕪𝕖𝕤.
-𝕪𝕠𝕦 𝕟𝕠𝕕𝕕𝕖𝕕 𝕒𝕥 𝕙𝕖𝕣 𝕨𝕙𝕚𝕝𝕖 𝕪𝕠𝕦 𝕝𝕒𝕦𝕘𝕙 𝕒𝕥 𝕙𝕖𝕣 𝕒𝕥𝕥𝕖𝕞𝕡𝕥 𝕥𝕠 𝕒𝕡𝕠𝕝𝕠𝕘𝕚𝕫𝕖, 𝕤𝕙𝕖 𝕒𝕤𝕜 𝕚𝕗 𝕪𝕠𝕦 𝕨𝕒𝕟𝕥 𝕥𝕠 𝕒𝕔𝕔𝕠𝕞𝕡𝕒𝕟𝕪 𝕙𝕖𝕣 𝕥𝕠 𝕒 𝕕𝕚𝕟𝕟𝕖𝕣 𝕥𝕠 𝕞𝕒𝕜𝕖 𝕚𝕥 𝕦𝕡 𝕥𝕠 𝕪𝕠𝕦. ℝ𝕖𝕝𝕦𝕔𝕥𝕒𝕟𝕥𝕝𝕪 𝕪𝕠𝕦 𝕒𝕘𝕣𝕖𝕖𝕕 𝕨𝕙𝕚𝕔𝕙 𝕨𝕒𝕤 𝕒 𝕤𝕥𝕒𝕣𝕥 𝕠𝕗 𝕒 𝕛𝕠𝕦𝕣𝕟𝕖𝕪 𝕨𝕚𝕥𝕙 𝕥𝕙𝕖 𝕔𝕒𝕡𝕥𝕒𝕚𝕟 𝕠𝕗 𝕥𝕙𝕖 𝕗𝕠𝕠𝕥𝕓𝕒𝕝𝕝 𝕥𝕖𝕒𝕞.
-𝕊𝕙𝕖 𝕨𝕠𝕦𝕝𝕕 𝕥𝕒𝕜𝕖 𝕪𝕠𝕦 𝕠𝕦𝕥 𝕠𝕟 𝕒 𝕕𝕒𝕥𝕖 𝕠𝕟 𝕥𝕙𝕖 𝕨𝕖𝕖𝕜𝕖𝕟𝕕.
-𝕐𝕠𝕦 𝕨𝕠𝕦𝕝𝕕 𝕙𝕖𝕝𝕡 𝕙𝕖𝕣 𝕤𝕥𝕦𝕕𝕪 𝕖𝕤𝕡𝕖𝕔𝕚𝕒𝕝𝕝𝕪 𝕚𝕟 𝔽𝕣𝕖𝕟𝕔𝕙 𝕓𝕖𝕔𝕒𝕦𝕤𝕖 𝕪𝕠𝕦 𝕜𝕟𝕠𝕨 𝕤𝕙𝕖 𝕨𝕒𝕤𝕟'𝕥 𝕥𝕙𝕒𝕥 𝕘𝕠𝕠𝕕 𝕚𝕟 𝕚𝕥.
-𝕋𝕠𝕠𝕜 𝕙𝕖𝕣 𝕞𝕠𝕟𝕥𝕙𝕤 𝕓𝕖𝕗𝕠𝕣𝕖 𝕤𝕙𝕖 𝕣𝕖𝕒𝕝𝕚𝕫𝕖𝕕, 𝕤𝕙𝕖 𝕗𝕖𝕝𝕝 𝕗𝕠𝕣 𝕪𝕠𝕦, 𝕪𝕠𝕦𝕣 𝕤𝕞𝕚𝕝𝕖, 𝕪𝕠𝕦𝕣 𝕔𝕦𝕥𝕖 𝕗𝕒𝕔𝕖 𝕒𝕟𝕕 𝕪𝕠𝕦 𝕓𝕖𝕚𝕟𝕘 𝕤𝕞𝕒𝕣𝕥, 𝕞𝕒𝕕𝕖 𝕙𝕖𝕣 𝕗𝕒𝕝𝕝 𝕗𝕠𝕣 𝕥𝕙𝕖 𝕔𝕠𝕒𝕔𝕙𝕖𝕤 𝕕𝕒𝕦𝕘𝕙𝕥𝕖𝕣.
-𝕎𝕙𝕖𝕟 𝕪𝕠𝕦 𝕥𝕨𝕠 𝕘𝕠𝕥 𝕥𝕠𝕘𝕖𝕥𝕙𝕖𝕣, 𝕚𝕥 𝕨𝕒𝕤 𝕤𝕖𝕔𝕣𝕖𝕥 𝕟𝕠𝕥 𝕖𝕧𝕖𝕟 𝕊𝕙𝕒𝕦𝕟𝕒 𝕜𝕟𝕖𝕨 𝕒𝕓𝕠𝕦𝕥 𝕚𝕥.
-𝕐𝕠𝕦 𝕥𝕨𝕠 𝕨𝕠𝕦𝕝𝕕 𝕤𝕥𝕖𝕒𝕝 𝕜𝕚𝕤𝕤𝕖𝕤 𝕒𝕟𝕪 𝕔𝕙𝕒𝕟𝕔𝕖 𝕪𝕠𝕦 𝕨𝕠𝕦𝕝𝕕 𝕙𝕒𝕧𝕖, 𝕚𝕟 𝕥𝕙𝕖 𝕝𝕚𝕓𝕣𝕒𝕣𝕪, 𝕥𝕙𝕖 𝕔𝕙𝕒𝕟𝕘𝕚𝕟𝕘 𝕣𝕠𝕠𝕞 𝕨𝕙𝕖𝕣𝕖 𝕪𝕠𝕦 𝕧𝕚𝕤𝕚𝕥 𝕙𝕖𝕣, 𝕥𝕙𝕖 𝕛𝕒𝕟𝕚𝕥𝕠𝕣 𝕔𝕝𝕠𝕤𝕖𝕥 𝕠𝕣 𝕥𝕙𝕖 𝕓𝕒𝕥𝕙𝕣𝕠𝕠𝕞.
-𝕪𝕠𝕦 𝕨𝕠𝕦𝕝𝕕 𝕙𝕒𝕟𝕘 𝕠𝕦𝕥 𝕙𝕖𝕣 𝕙𝕠𝕦𝕤𝕖 𝕒 𝕝𝕠𝕥 𝕠𝕗 𝕔𝕠𝕦𝕣𝕤𝕖 𝕨𝕙𝕖𝕟 𝕊𝕙𝕒𝕦𝕟𝕒 𝕨𝕒𝕤𝕟'𝕥 𝕥𝕙𝕖𝕣𝕖 𝕒𝕥 𝕙𝕖𝕣 𝕤𝕚𝕕𝕖.
- 𝕐𝕠𝕦 𝕨𝕠𝕦𝕝𝕕 𝕝𝕚𝕤𝕥𝕖𝕟 𝕥𝕠 𝕞𝕦𝕤𝕚𝕔, 𝕙𝕖𝕝𝕡 𝕙𝕖𝕣 𝕨𝕚𝕥𝕙 𝕙𝕠𝕞𝕖𝕨𝕠𝕣𝕜 𝕒𝕟𝕕 𝕞𝕒𝕜𝕖 𝕠𝕦𝕥 𝕒 𝕝𝕠𝕥 𝕚𝕟 𝕙𝕖𝕣 𝕓𝕖𝕕.
-𝕊𝕙𝕖 𝕝𝕠𝕧𝕖𝕤 𝕥𝕠 𝕜𝕚𝕤𝕤 𝕪𝕠𝕦 𝕠𝕟 𝕪𝕠𝕦𝕣 𝕟𝕖𝕔𝕜 𝕒𝕟𝕕 𝕝𝕖𝕒𝕧𝕖 𝕝𝕚𝕥𝕥𝕝𝕖 𝕙𝕚𝕔𝕜𝕖𝕪𝕤 𝕥𝕙𝕒𝕥 𝕔𝕠𝕦𝕝𝕕 𝕓𝕖 𝕔𝕠𝕧𝕖𝕣𝕖𝕕 𝕦𝕡 𝕤𝕚𝕞𝕡𝕝𝕪.
-
𝕘𝕚𝕣𝕝 𝕝𝕠𝕧𝕖𝕤 𝕥𝕠 𝕝𝕒𝕪 𝕠𝕟 𝕪𝕠𝕦𝕣 𝕓𝕠𝕠𝕓𝕤 𝕒𝕤 𝕤𝕙𝕖 𝕗𝕚𝕟𝕕𝕤 𝕥𝕙𝕖𝕞 𝕞𝕠𝕣𝕖 𝕔𝕠𝕞𝕗𝕠𝕣𝕥𝕒𝕓𝕝𝕖 𝕥𝕙𝕒𝕟 𝕒𝕟 𝕒𝕔𝕥𝕦𝕒𝕝 𝕡𝕚𝕝𝕝𝕠𝕨.-𝔸𝕤 𝕞𝕦𝕔𝕙 𝕒𝕤 𝕪𝕠𝕦 𝕕𝕚𝕕𝕟'𝕥 𝕝𝕚𝕜𝕖 𝕥𝕠 𝕡𝕒𝕣𝕥𝕪, 𝕁𝕒𝕔𝕜𝕚𝕖 𝕞𝕒𝕜𝕖𝕤 𝕪𝕠𝕦 𝕔𝕠𝕞𝕖 𝕥𝕠 𝕡𝕒𝕣𝕥𝕚𝕖𝕤, 𝕪𝕠𝕦 𝕥𝕨𝕠 𝕨𝕠𝕦𝕝𝕕 𝕙𝕒𝕟𝕘 𝕠𝕦𝕥 𝕨𝕚𝕥𝕙 𝕥𝕙𝕖 𝕠𝕥𝕙𝕖𝕣𝕤 𝕒𝕤 𝕥𝕙𝕖𝕪 𝕔𝕙𝕒𝕥 𝕒𝕟𝕕 𝕝𝕒𝕦𝕘𝕙.
- 𝕥𝕙𝕖 𝕥𝕖𝕒𝕞 𝕗𝕠𝕦𝕟𝕕 𝕠𝕦𝕥 𝕪𝕠𝕦 𝕨𝕖𝕣𝕖 𝕕𝕒𝕥𝕚𝕟𝕘 𝕨𝕙𝕖𝕟 𝕥𝕙𝕖𝕪 𝕨𝕒𝕝𝕜𝕖𝕕 𝕠𝕟 𝕪𝕠𝕦 𝕒𝕟𝕕 𝕁𝕒𝕔𝕜𝕚𝕖 𝕞𝕒𝕜𝕚𝕟𝕘 𝕠𝕦𝕥 𝕚𝕟 𝕥𝕙𝕖 𝕘𝕚𝕣𝕝𝕤 𝕔𝕙𝕒𝕟𝕘𝕚𝕟𝕘 𝕣𝕠𝕠𝕞.
𝕥𝕙𝕖𝕪 𝕤𝕥𝕚𝕝𝕝 𝕓𝕠𝕥𝕙𝕖𝕣 𝕁𝕒𝕔𝕜𝕚𝕖 𝕒𝕓𝕠𝕦𝕥 𝕚𝕥 𝕥𝕚𝕝𝕝 𝕥𝕙𝕚𝕤 𝕕𝕒𝕪 𝕒𝕓𝕠𝕦𝕥 𝕚𝕥 𝕨𝕙𝕖𝕟𝕖𝕧𝕖𝕣 𝕤𝕙𝕖 𝕤𝕔𝕣𝕖𝕒𝕞𝕤 𝕒𝕥 𝕥𝕙𝕖𝕞.
-𝕟𝕠𝕨 𝕥𝕙𝕒𝕥 𝕥𝕙𝕖 𝕥𝕖𝕒𝕞 𝕗𝕚𝕘𝕦𝕣𝕖𝕕 𝕠𝕦𝕥, 𝕤𝕙𝕖 𝕨𝕒𝕤 𝕞𝕠𝕣𝕖 𝕒𝕗𝕗𝕖𝕔𝕥𝕚𝕠𝕟𝕒𝕥𝕖 𝕠𝕟𝕝𝕪 𝕚𝕟 𝕗𝕣𝕠𝕟𝕥 𝕠𝕗 𝕥𝕙𝕖𝕞 𝕨𝕚𝕥𝕙 𝕪𝕠𝕦. 𝕊𝕙𝕖 𝕨𝕠𝕦𝕝𝕕 𝕨𝕣𝕒𝕡 𝕙𝕖𝕣 𝕒𝕣𝕠𝕦𝕟𝕕 𝕪𝕠𝕦 𝕒𝕟𝕕 𝕜𝕚𝕤𝕤 𝕪𝕠𝕦𝕣 𝕔𝕙𝕖𝕖𝕜
-𝕥𝕙𝕒𝕥 𝕘𝕚𝕣𝕝 𝕨𝕠𝕣𝕤𝕙𝕚𝕡 𝕪𝕠𝕦 𝕝𝕚𝕜𝕖 𝕪𝕠𝕦𝕣 𝕒 𝕘𝕠𝕕 𝕨𝕙𝕚𝕔𝕙 𝕪𝕠𝕦 𝕒𝕕𝕠𝕣𝕖.𝕤𝕙𝕖 𝕨𝕠𝕦𝕝𝕕 𝕜𝕚𝕤𝕤 𝕪𝕠𝕦 𝕥𝕠 𝕞𝕒𝕜𝕖 𝕪𝕠𝕦 𝕗𝕖𝕖𝕝 𝕓𝕖𝕥𝕥𝕖𝕣.
-𝕠𝕟𝕔𝕖 𝕥𝕙𝕖 𝕥𝕨𝕠 𝕠𝕗 𝕪𝕠𝕦 𝕚𝕟𝕥𝕠 𝕒 𝕓𝕚𝕘 𝕗𝕚𝕘𝕙𝕥 𝕨𝕙𝕚𝕔𝕙 𝕝𝕖𝕕 𝕗𝕠𝕣 𝕕𝕒𝕪𝕤 𝕠𝕗 𝕥𝕙𝕖 𝕥𝕨𝕠 𝕠𝕗 𝕪𝕠𝕦 𝕟𝕠𝕥 𝕥𝕒𝕝𝕜𝕚𝕟𝕘, 𝕥𝕙𝕖 𝕥𝕖𝕒𝕞 𝕗𝕠𝕣𝕔𝕖𝕕 𝕁𝕒𝕔𝕜𝕚𝕖 𝕥𝕠 𝕒𝕡𝕠𝕝𝕠𝕘𝕚𝕫𝕖 𝕒𝕟𝕕 𝕞𝕒𝕜𝕖 𝕚𝕥 𝕣𝕚𝕘𝕙𝕥 𝕨𝕚𝕥𝕙 𝕪𝕠𝕦.
-𝕚𝕥 𝕨𝕒𝕤 𝟙 𝕚𝕟 𝕥𝕙𝕖 𝕞𝕠𝕣𝕟𝕚𝕟𝕘 𝕨𝕙𝕖𝕟 𝕪𝕠𝕦 𝕙𝕖𝕒𝕣𝕕 𝕣𝕠𝕔𝕜𝕤 𝕓𝕖𝕚𝕟𝕘 𝕥𝕙𝕣𝕠𝕨𝕟 𝕒𝕥 𝕪𝕠𝕦𝕣 𝕨𝕚𝕟𝕕𝕠𝕨 𝕒𝕟𝕕 𝕝𝕠𝕠𝕜𝕖𝕕 𝕠𝕦𝕥 𝕥𝕠 𝕤𝕖𝕖 𝕁𝕒𝕔𝕜𝕚𝕖 𝕋𝕒𝕪𝕝𝕠𝕣.
-𝕪𝕠𝕦 𝕠𝕡𝕖𝕟 𝕥𝕠 𝕥𝕙𝕖 𝕨𝕚𝕟𝕕𝕠𝕨, 𝕪𝕠𝕦 𝕞𝕖𝕥 𝕨𝕚𝕥𝕙 𝕙𝕖𝕣 𝕤𝕙𝕠𝕦𝕥𝕚𝕟𝕘 𝕒𝕡𝕠𝕝𝕠𝕘𝕚𝕖𝕤 𝕒𝕟𝕕 𝕣𝕖𝕘𝕣𝕖𝕥𝕥𝕚𝕟𝕘 𝕟𝕠𝕥 𝕗𝕚𝕘𝕦𝕣𝕚𝕟𝕘 𝕠𝕦𝕥 𝕥𝕙𝕚𝕤 𝕡𝕣𝕠𝕓𝕝𝕖𝕞 𝕥𝕠𝕘𝕖𝕥𝕙𝕖𝕣. 𝕊𝕙𝕖 𝕕𝕚𝕕𝕟'𝕥 𝕔𝕒𝕣𝕖 𝕚𝕗 𝕥𝕙𝕖 𝕡𝕖𝕠𝕡𝕝𝕖 𝕙𝕖𝕒𝕣𝕕, 𝕙𝕖𝕣 𝕡𝕣𝕚𝕕𝕖 𝕨𝕒𝕤 𝕚𝕞𝕡𝕠𝕣𝕥𝕒𝕟𝕥 𝕓𝕦𝕥 𝕪𝕠𝕦 𝕨𝕖𝕣𝕖 𝕞𝕠𝕣𝕖 𝕚𝕞𝕡𝕠𝕣𝕥𝕒𝕟𝕥 𝕥𝕠 𝕙𝕖𝕣.
- 𝕖𝕟𝕕𝕖𝕕 𝕦𝕡 𝕨𝕚𝕥𝕙 𝕥𝕙𝕖 𝕥𝕨𝕠 𝕠𝕗 𝕪𝕠𝕦 𝕜𝕚𝕤𝕤𝕚𝕟𝕘 𝕠𝕦𝕥𝕤𝕚𝕕𝕖 𝕒𝕟𝕕 𝕔𝕠𝕞𝕗𝕠𝕣𝕥𝕚𝕟𝕘 𝕠𝕟𝕖 𝕒𝕟𝕠𝕥𝕙𝕖𝕣.
YOU ARE READING
YellowJackets OneShots
عشوائيShort stories about the girls of Yellowjackets *credits for the characters belong to the writers, im simply using this characters to fill me and many other deluisons. *cover doesn't belong to me