2. Biblioteca

39 2 0
                                    

Felix pov

Mă scol următoarea zi și realizez ca nu mi-am pus alarma și întârzii la școală. Era ora 9. Cu toate că lecțiile se incep la 8:30. Mi-am făcut repede rutină și am fugit la școală fara să mănânc dejunul.

Intru repede pe teritoriul scolii, fug cat de repede pot pe scări, dar mă ciocnesc de cineva. Îmi dau seama că era un băiat care avea niste caiete în mâna și în momentul ciocnirii, le-a scăpat. Eu repede le-am ridicat și i le-am dat. Fac contact vizual fara sa vreau.

Vad că este foarte frumos. Îmi amintesc că Minho mi-a arătat clasa lui, îmi amintesc că l-am văzut pe acel băiat, deci știu că este într-o clasă cu Minho.

Hj: -Pe viitor sa fii atent pe unde mergi, spuse pe un ton sarcastic
F: -Umm..bine..voi fi..*De ce sunt așa de bâlbâit când îl văd.. Nu, Felix stii ca familia ta nu accepta gay..dar când ma uit la el simt ca parca am fluturii in stomac..vai, iarasi ma ia valul, eu nu ma indragostesc de la prima vedere*

Pov autor

Se lăsase o liniște tensionată între ei doi. După alte alte 2 minute de contact vizual și liniște, Hyunjin a rupt contactul vizual, la ocolit pe Felix și a plecat.

Felix amintindu-si că era elevul nou nu știa unde este cabinetul de matematica (era primul obiect). El fugise după Hyunjin și îl prinse-se de încheietura mâinii.

Hj: -Ce mai vrei?
F: -Uite.... Sunt nou aici așa că poți să-mi spui unde e cabinetul de matematică?

Hyunjin să uitat la el 1 min gândindu-se ca e dragut, dar a fost întrerupt de Felix F: -Pai?. ...
Hj: -A, da, după colțul de lângă cantina. F-Mersi!Pa!
Hj-Pa......
F: -Mersi enorm de mult, îți rămân dator 💗😘
Hj: -Nu e pentru ce

Felix pov

Ce sa întâmplat cu el ? Era cam amorțit....Totuși , nu mai are sens să mă gândesc la el, precis nu este interesat de mine.

Autor pov

Felix a ajuns în clasa de mate și și-a cerut scuze .
Profa: -Nu-i nimic, dar va trebui să stai după lectii să faci curat in biblioteca.
F: -Ok(zise pe un ton trist) și se așază în banca să.
În ziua aceia nu îl văzuse pe Han nici în pauză nici la lecții așa că a întrebat de colegi, iar colegi i-au spus că el a rămas acasă deoarece să imbolnavit.
Felix era trist și nu știa ce să facă așa că sa gândit să îl sune pe Han că să-l întrebe dacă să îi duca tema pentru acasa .
F: -Salut!
H: -Hi!
F: -esti bine?
H: -Da, ma simt mult mai bine!
F: -ma simt bine să aud asta! Vrei să-ți aduc tema pentru acasa?
H: -Da! Dacă poti desigur
F: -Normal ca da!
H: -Ok , dar ne vedem! Pa!
F:- Pa!
Lecțiile sau terminat. Toți sau dus acasa, doar Felix a rămas în biblioteca să facă curat. A început cu rafturile de jos căci era scund, apoi mai sus și mai sus . Le stergea impecabil! Printre ultima polița nu putea ajungea la cărți . Se întindea din răsputeri, dar nu I se primea.
Dintr-o dată o mână lua cartea și Io dădea lui. Felix speriat să întors câte persoana data și să mirat, deoarece era baiatul care la văzut de dimineata. Băiatul să uitat la carte și a spus:

Hj: -Aceasta carte e destul de interesantă , ți-o recomand.
F: -Ce faci aici?
Hj: -Dar tu ce faci aici?
F- Am întârziat la lecții....
Hj: -Eu rămân ca să picteze în liniște și pace cum eu iubesc.
F-Pai de ce nu pictezi acasa?
Hj: -NU DA MULTE ÎNTREBĂRI!

Felix speriat și-a cerut scuze și să dus, dar baiatul ala la prins de mână înainte să plece și i-a spus:
Hj: -Scuze ca am țipat la tine.... Uite o să-ți spun un secret dar nu ai voie să spui nimănui, primiți?
F-Promit pe degetul mic 👌
Hj: -..... Ok, părinți mei.... Se ceartă mereu... Se bat... Striga... Și eu nu pot suporta asta!

Brusc baiatul începu să plângă, iar Felix se uita la el trist și asculta
Hj: -N-au nu pot face nimic.... Ei nu ma asculta nici odată.... Ultima dată când m-am băgat în bătălia lor săi opresc mai bătut așa de tare..... Nu pot....
F: -te inteleg... Totul va fi bine, iti promit.

Și îl cuprinde pe băiat. Ei au stat așa 10 minute nemișcați , dar Felix a spart gheață primul
F: -Pai.... Cum te cheamă?
Hj: - Hyunjin, Tu?
F-Eu sunt Felix! Vrei sa fim prieteni?

Hyunjin cu un zâmbet pe fata a spus desigur.

Hyunjin pov

Habar n-am ce e cu mine, lângă el ma simt fără probleme și calm . De ce mi se zbate inima asa de tare lângă el? Nu... Nu se poate.... Eu... Sunt... GAY?! Doamne fereste! Dar, nu ma pot opri ma simt ca pe un nor lângă el cred ca nu o să ma intrebe părinții mei, el e al meu și gata!

__________________________________________

Hey! 921 cuvinte. Cum vi se pare acest capitol 💗? Dacă vreți următorul capitol să-mi scrieți in comentarii. Doresc să-i mulțumesc mult prietenei mele cele mai bune care mi-a dat inspirația, te pup 😘 💋. Va pup dragi cititori că ați fost și sunteți cu mine și va rog mult să-mi votați capitolele.

Slujitorul demonuluiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum