Felix:Hyunjin:
Felix pov:
Cât erau în mașină nu sa auzit nici un cuvânt , dar dintr-o dată HYUNJIN și-a pus mana pe șoldul meu și ma întrebat:
Hj: Totul este bine, Baby?
F-Da, nu te îngrijora.. Am răspuns eu punându-mi mana pe mâna lui.
Iată și am ajuns, dacă sincer nu prea vroiam să plec la petrecere, vroiam să petrec timpul cu Hyunjin.
Hj: Sigur esti bine? Nu prea arați bine...
F:- Sunt ok.... Am spus luându-l de mână și pornindu-ma spre petrecere.Hyunjin pov
Ma simt cam îngrijorat pentru Felix, parca nu-i în pielea lui, îi simt mâna tremurând, dar nu inteleg de ce... Asa ca îl trag mai aproape de mine si îi spun:
Hj:- Totul va fii bine, baby.
Felix să întors spre mine , mi-a zambit și mi-a dat un sărut dulce pe obraz. Ma simt asa de norocos ca îl am în viața mea.
Autor pov:
Când au intrat în casă Chan s-a apropiat de iei și i-a salutat:
BC-Buna ! WOW Hyunjin tu tot esti aici?!F-Ce prost esti.... Ti-am spus la telefon ca o să vin cu el.
BC- A... Chiar?
F-😒
BC: Gata nu te supara, recunosc ca sunt uituc, distrativa ma duc săi întâlnesc și pe alții.
Hj- Ok PA!
Deodată Seungmin sari la Hyunjin în spate, Minho la Felix.
S- Demult nu team văzut!
Hj- Si mie mi-a fost dor de țin, dar... Poti sa coborî de pe mine te rog.
S- Nu, nu intelegi ca mi-a fost dor de tine?!
Hj-inteleg , inteleg...
Cât cei doi vorbeau,Han la invitat la un suc pe Felix, asa ca sau dus la bar.
Hj-Este ceva aici fără alcool?
F-Nam idee, uite aici parca n-are alcool.
Hj-Lasa, nu mai conteaza ,bea tot ce găsești.
F-ok....
Felix și Han au băut foarte mult și deja nu se mai puteau tine pe picioare.
Hj-Da unde este Felix și Han?
S-Nu stiu...
Hj-hai săi cautam
Când au trecut lângă scaune i-au găsit dormind lângă scaune.
S- Si acum ce face cu ei?
Hj-Ii ducem acasă desigur...
Hyunjin la luat pe Felix în brațe și-au luat la revedere și a plecat când au ieșit afară Felix a început să tremure.
F- Jinnie! Mie frig...
Hj- Acus, baby, acuș ajungem în mașină.Iată au ajuns în mașină , Hyunjin la pus în scaunele din spate ca Felix să se poată să se culce și la învelit cu vesta lui.
Hyunjin a încercat să ajungă cât de repede acasă si iată au ajuns. Hyunjin la luat din nou în brațe și la dus în camera lui și la culcat în pat și s-a dus la baie.
Cât Hyunjin s-a dus, Felix sa trezit încă beat și s-a dus după Hyunjin la baie. Hyunjin îl stropi cu un ștergar pe Felix (pentru al spala).
Felix să apropiat de iubitul lui și la cuprins din spate.
Hj- te-ai sculat?
F- Jinnie... Te vreu....
Hj- Felix tu esti beat, culcate și dormi un pic.
F- NU, eu te vreu pe tineeeeeeeeeeee, foarte Tareeeeeeeee
Hj- Cand vei fii trez, baby
F- Please.... Daddy....
Hj- hmmmmm....
F- Daddy, te vreu în mine tare, Tare, te rog
Hj- Ai câștigat, baby.
Hyunjin la luat pe Felix și la trântit în pat și a început să-l sărute foarte sălbatic. Până a ajuns la gât, Felix se zgâlțâia și asta îl atrăgea tot mai tare pe Hyunjin.
Hyunjin i-a scos haina lui Felix apoi pe a lui.
F-Daddy... Please ma mănâncă.....
Hj- Esti sigur, baby?
F-Desigur, nu mai întreba.
Hyunjin zâmbi și îi scoase boxerii lui Felix, iar apoi a lui. A scos din noptiera un prezervativ la aranjat bine pe membrul lui și s-a uitat la Felix.
F-Te astept ,Daddy, intra.
Hyunjin îl saruta dragut pe frunte și incepu să intre încet și cu grija
F-AAAAAHHHHH.... D-D-DADDYYYYYY....
Hj- Te doare?
F-MAI TARE TE IMPLOR...AHHHHHHHHHHHHHH
Hj- Tot ce iti doresti, baby.
Hyunjin incepu să se miște mai repede și mai repede .
F-AAAAAHHHHH.....
Hj-Bun baiat...
Peste câteva minute Hyunjin ieși din Felix și și-a scos prezervativul plin de lichid alb. Apoi să culcat lângă Felix.
Hj-Ai obosit?
F-Inca nu...
Zise Felix în timp ce se ridică și se pune în boxerii în fața lui Hyunjin.
Hj-Ce faci?
F-vei vedea...
Deodată Felix îi lua membrul lui Hyunjin și-l baga în gura lui și incepu să-l suga.
Hj-Ahhhhh... Baby... Esti asa de bun la asta....
Hyunjin îl lua de par și-l conducea în sus și în jos până când Felix să last bătut din gura lui a ieșit lichidul alb.
Hj-gata pe astazi, hai la baie.
După ce au făcut baie sau culcat și au adormit îmbrățișați