Îmi amintesc că.. Ah! Mi-am uitat telefonul la școală și este ora 19! Trebuiam eu sa fumez cu băieții!!
Fug înapoi la școală... Nici nu știu dacă o să mă primească
Întru pe teritoriul școlii, macar se închide la 20. Macar cat e ora? Aish, las-o baltă, îmi iau telefonul și gata
Întru în școală. Este întuneric. Eh..ma Rog sunt demon și nimic strașnic nu se poate întâmpla.
Merg pe hol până când văd ușa cabinetului de romana deschis... Uff, acolo mi-am uitat telefonul...
Întru încet și mă strecor cat de bine pot.
Vad ca o servitoare face curat... Daca mă prinde servitoarea o sa fie vai de capul meu. Deschis ușor sertarul și îmi caut telefonul. E întuneric și nu vad nimic!!
??: E cineva aici?!
Uff, cred că am făcut zgomot,dar vocea asta îmi pare cunoscuta, chiar foarte familiara.
Îmi iau telefonul și mă ridic încet de sub masa profesorului și mă uit cine e. Nu-mi vine să cred! Chiar e el!! Felix!
Hj: Felix? Tu ești?
F: Tu cine ești?!
Hj: Hyunjin
F: Aaaa, tu.."nepăsare in glas"
Hj: Hey! Mai ignorat toată ziua! Sa speram că ai o explicație buna!
F: Te-am ignorat începând după lecția mea de istorie. Și..ce faci tu la ora asta târzie in școală?
Hj: Mi-am uitat telefonul. Uite... scuze pentru cele întâmplate
F: Când avem excursia?
Hj: Nu v-au spus?!
F: Ba da, dar eu eram in cabinetul medical
Hj: Ce ai pățit?! Te simți bine?!
F: Nu te interesează! Spune-mi când avem excursie, sa știu când să-mi fac procura și să dau banii
Hj: "oftează" Huh..o avem luni..luni seara, până la ora 21-22 sa fii in curtea școlii
F: Adică pe 15 martie?!
Hj: Da! *Îmi voi sărbători ziua de naștere în Thailanda!* Uite..Huh..o sa te poți pune cu mine?
F: Cu ce ne ducem? Avion sau autocar?
Hj: Majoritatea elevilor au decis autocar, sa ne reținem mai mult în excursie. Autocarul va fi cu doua etaje.
F: Aaaa, ok. Scuze, nu mă pun cu tine, mă pun cu Han.
Hj: Dar-
F: Fara nici un ,,dar", eu sunt de serviciu azi. Azi eu fac curat și pleacă până nu murdărești podele că dacă le murdărești ajung eu la director
Hj: Bine...
F: Și nu mă convinge, tot nu mă pun cu tine. Pune-te cu Yeji. Sa speram că am fost destul de explicit.
Hj: Da....ai fost
F: Acum pleacă acasa!
Părăsesc cabinetul mergând încet până mă așez pe o banca. Nu după mult timp îl văd pe Felix părăsind cabinetul de romana și incuind ușa după el.
Decid să îl aștept, poate incerc sa rezolv conflictul dintre noi. Dar poate serios, când va dori sa vorbească cu mine, va veni, cum a spus Minho! Nu trebuie să îl oblig, poate avea consecinte mai grave
F: Nu te-ai dus încă?! Ce ți-am spus acum 5 minute?!
Hj: Scuze...
F: Las-o baltă, eu plec acasa
Îl văd trecând prin fața mea și plecând. Am vrut să stau cu el în autocar impreuna. Chiar îl iubesc..din toată inima! Pare atât de fragil.. nu trebuiam sa ii frâng așa sentimentele..
Dintr-o dată, fara sa gândesc îl apuc de încheietura mâinii și îl întorc cu fata la mine.
F: Ce mai-
Nu reușește să-și termine propoziția până îmi zdrobesc buzele de ale lui. Il sărut cat de pasional și dulce pot, ca săti pot arata iubirea și revanșa pentru cele întâmplate.
După câteva minute de sărut lung ne-am oprit din cauza lipsei de aer și gâfâind.
Hj: Iarta-ma te rog.. nu am vrut sa te dezamăgesc. Serios!!
F: Nici nu mai știu ce sa cred despre tine.. Voi merge după opinia lui Han, nu o să-ți atrag atenția și gata! "Își retrage mâna agresiv, dar cu toate că îi țineam mana strâns"
F: Ouch, pe viitor sa nu mă strânge așa de tare
Îl văd plecând enervat la culme. Decid și eu să plec. Singur.
Încet, deschid ușa și o vad pe mama in living privind un film horror la ora.. 0 AM?!
M/H: Puiule! Pe unde ai umblat?! Promit că nu te mai bat!
Hj: Sunt bine, sunt sleit de puteri, mă culc
M/H: Noapte buna
Hj: Noapte buna
Urc scările, mă schimb in pijamale și mă pun pe pat. Sting lumina, mă învelesc cu plapuma, îmbrățișez perna și plang