Sabah kalktım sersem gibiydim. Okula gidip merdivenlerden çıkmaya başladım. Uyku sersemi birine çarptım.kafamı kaldırmamla şok olmam bir oldu. Bu kişi anıl dı sinirle "yine mi sen" dedim.anıl "sen bana çarptın ben san çarpmadım"dedi.Of!her neyse ben sınıfa dogru yürüdüm.Sırama oturdum hemen gözlerim kapandı. Hoca gelmiş hiç haberim yok Hoca "ece kızım hadi kalk"dedi. "Tmm hocam 5dk sonra kalkcam"dedim 5dk de ne çabuk geçmişti.kalktım az da olsa uykumu almıştım kendimi derse odakladım sonra anıl bana bakıyodu bundan rahatsız olup hocanın yanına gidip "hocam lavaboya gidedilmiyim"dedim.Hoca "tmm kızım gidebilirsin" dedi.ben lavaboya gittim. Saçıma başıma çeki düzen verdim. Hemen arkamdan anıl geldi. "Ben sana bakıyorum diye mi geldin buraya" dedi ben "hayır sınıfta uykudan kalktıgım için üstümü filan düzelttim" dedim. Anılı dinlemeden sınıfa girip sırama oturdum.dersi dinledim hala bana bakıyodu. Çok rahatsızdım. İçimden"ben ona cevap vermezsem bişey olmaz"dedim. Dersi dinledim zil çaldı. Teneffüse çıktık yanıma gelip "Sen beni seviyosun"dedi. "Ben mi seni sevicem"dedim. Oradan sinirle uzaklaştım. Sınıfa girdim hemen peşimden hoca girdi. Çok sinirliydim.içimden "aslında doğru seviyordum."dedim. Berra noluyo kızım dedi. Ben "berra anıl bana sen beni seviyosun" Deyince berra "oha kızım sevdigin çocuk sana ne diyo"deyince çok sinirlendim.berraya"berra şimdi sevemem daha sonra"dedim ve berra"sen bilirsin "dedi. Bencede öyleydi berranın kankası benim yanıma gelip "ece sana bişey söylicem"deyince "söyle"dedim."ece berra anıla seviyo "deyince şaşırdım ilk önce inanmadınm kiz yemin etmişti. Hemen berra nın yanına gidip "berra sana inanamıyorum arkadaşının sevdigi çocuga göz dikdin sana başka bişey demiyorum"dedim. Ve ordan uzaklaştım geldiğimde berra ağlıyodu yanına gittim. Ve bana"özür dilerim affet beni"dedi. Ama affedemezdim çünkü bana ihanet etti benim sevdiğim çocuga göz dikdi olmazdı yapamazdım berraya"senle barışırım ama asla affetmem" dedim.berra "tmm"dedi. Ben "berra bunu gidip şimdi anıla söylüceksin"dedigimde "tmm" dedi. Ve anılın yanına geldi anıl kantin sıradındaydı hemen çağırıp "anıl ben sana aşık oldum"dedi ve anılı dinlemeden uzaklaştı zil çaldı sınıfa gittiler. Berra aglıyodu berra"ece çok özür dilerim beni affet nolur" deyince cevap vermeden dersi dinledim.zil çaldı eve gidiyodum.kapının önüne geldim ve kapıya vurdum annem kapıyı açtı içeri girdim annemi öpüp odaya çıktım anneme "anne odama yemegimi getirirmisin "dedim annem"tmm kızım" dedi. Yemegimi yiyip yatagıma uzandım. Anılın dediğini ve berra nın yaptıklarini düşündüm uykum geldi ve yattım sabah kalktım saat 10:00du geç kaldım eyvah!hemen taxi ye atlayıp okula gittim merdivenlerden çıktım kapıya vurdum ve kapıyı açıp yerime oturdum hoca yoktu gelmemişti raporluymuş heralde bana öyle demişlerdi. Bende hoca olmadıgı için eve gittim. Annem korkmuştu. "Annem bana noldu kızım niye erkenn geldin deyince anne"hoca bugün raporluymuşn"dedim üzeerimi giyip dışarı çıktım. Berra nın yanına gittim kapıyı çaldım. Berra nin yanina çıkıp berraya sarıldım berra "özür dilerim kalbini kırdıgım için"dedim. Berra " asıl ben özür dilerim sana ihanet ettim" dedi. Ve berra üzerini giyip dışarı çıktık biraz sahilde dolaştık sonra eve geldigimizde saat 12:00 di eve gittim hemen uyudum rüyamda anılla sevgili oldugumuzu gördüm sabah tam heycanlı yeeinde annem uyandırdı anneme biraz çıkışarak anne niye uyandıriyorsun dedim. Sesli inşallah rüyam gerçek olur dedim ve okula gitmek icin hazirlandim okula vardigimda butun ogrenciler bir yere toplanmisti herhalde müdür bir duyuru yapacaktı okulumuzda bir dans yarismasi olacak herkezin bir kavalyesi olacak ama bu yarışma ,okulumuzda degil karşıda olacak günü 1 gün soraydı dedi. Çok heycanlıydım acaba kavelyem kim olacaktı. Berkide anıl olurdu.berra nın yanına gidip berra kavalyenin. Kim olmasını istiyosun deyince berra espiri amacında " anıl "dedi. Berraya "berra sen gerizekalı mısın?"dedim. Berra"şaka yaptım"dedi. Ve boynuna atladım malı çok seviyodum Bunu berrayada dedim. Ufak bir gülüş attı. Ve sınıfa girdik nasıl hazırlancaktık hemen aşagı inip prova yaptik benle anıl çıktık ben mutluydum sonra otobuse bindik biraz konustuk ben senle kavalyemi olcam dedi sonra dans yerine vardık butun yarismacilar teker teker sahneye cikti ve sira bize geldi birbirimizin gozlerinin icine bakarak dans etmeye basladik ve o anda su geldi beni itip anili optu cok sinirlendim o anda basim donup yere dustum anıl "bana bak nolur ece gözlerini aç"dedi. Ve hastaneye kaldırıldım.gözlerimi açtıgımda anıl başımın ucundaydı hemen eve gidip yattım yarın hafta sonuydu yarın iş vardı. Çok yorgundum sabah oldu işe gittim görmemle şok oldum.......
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞKIN İNTİKAMI
Teen FictionBabasının ölümünden sonra çok asi bir kız olmuştu. sadece birinden intikam almaya çalışıyordu ve o kişi babasını öldüren adamın oğluydu alacağı intikam sonucunda aşık olacağını bilemezdi