Akşam saat 10:00 da eve geldik anıl herkezi bıraktı en son ben kalmıştım bizim kapının önüne geldik anılin o sözüne ne diyecegimi bilemedim anıl "benimle çıkar mısın" dedi ve anıl cevabımı bekliyodu.
Bende "düşünmem lazım, yeni bir ilişkiye hazır degilim" dedim. Anıl bana yaklaşarak nedenini sordu? Bende bundan önceki eski sevgilimle hiç iyi ayrılmadık o yüzden yeni bir ilişkiye hazır degilim dedim.
Ve eve girdim odama çıkıp camdan baktım Anıl hala orada bekliyordu bir süre bekledik ten sonra anıl gitti yarım saat sonra anıl beni aradı cevap vermedim. Çünkü başım agırıyordu.
Hemen uyudum. 3 saat sonra yine kalktım berrayı aradım çünkü uyuyamıyodum telefonu attım ve gözlerim hemen kapandı sabah saat 08:00 di anıl kapıda bekliyodu.
Annem uyanmıştı kızım bu çocuk kim dedi. Ben annemin yanına giderek anne kimse degil okuldan arkadaşım dedim ve aşagı indim tanımamazlıktan gelip yürüdüm anıl arabayla peşimden geliyodu anıl dibime girerekya ben sana bişey demedimki sadece duygularımı açıkladım dedi bende arabadan inip anıla sitemkar bir şekilde ben senin duygularına bişey demiyorum sadece zamanı gelince diyorum ama böyle yaparsan hiç zamanı gelmicek dedim.
Arabaya binip gittim.Okula vardım sınıfa girdim berra gelmişti berra yanıma gelip kızım sende yatmışsın bende telefon açık kaldığı için anılla konuştuklarınızı duydum . dedi
Berra "ece anıl sana ne dediki kavga ettiniz dedi. Bende,bana benimle çıkar mısın dedi. Berra bana sen ne dedin?dedi bende berraya berra ne diyebilirim düşünmem lazım dedim ve sırama oturdum.
Anıl yanıma oturdu Anıla bagırır bir şekilde ya ben daha sabah sana ne dedim ya dedim. Anıl tamam anlıyorum ama ece seni ben gerçekten çok seviyom dedi bende anıla gülerek biraz kibar ol seviyom nedir insan seviyorum der dedim.
Ve zil çaldı. Teneffüse çıktık. Anıl yine yanıma geldi. Sen daha deminki demenle ne anlatmak istedin dedi bende hiç bir şey anlatmak istemedim ama sen ne anlarsan anla ama şunu unutma anıl bi daha aynısını yaparsan çok kötü olucak dedim.
Ve sınıfa girdim. Hoca geldi anıl nedense derse girmemişti. Sonra anıl hoca girdiginin 10 dk sonra geldi bende hoca ya sunum verecektim tahtaya kalkıp iki aşıgı anlattım. Anıl gülerek kafasını salladı öyle güzeldiki berrayla ceyhun göz göze geldiler.
Bende sunumumu bitirerek yerime geçtim. Hocaya sordum heycanlı bir sesle hocam kaç aldım dedim. Notumu hoca aferin dermişcesine açıkladı notun"100" dedi. Ve çok sevindim.
Anıl"başarılarının devamını dilerim" dedi. Bende sagol seninde başarılarının devmını dilerim dedim. Ve zil çaldı eve giderken berra yanıma geldi. Berra meraklı bir sesle "anıl ne dedi noldu' dedi.
Bende sinirli bir şekilde bir şey demedi dedim eve gittim televizyon izledim 4,5 saat sonra yemek yiyip odama çıktım üniformamı degiştirip yatagima oturdum müzik dinledim ve uydum sabah kalktım formamı giyip aşagı indim anneme istekli bir şekilde anne çok uykum var yürüyecek halim yok dememe kalmadam annem tamam söylüyorum arabayla götürsün dedi.
Sagol deyip annemin boynunna atladım teşekkür edip dışarı çıktım ve arabaya binip okula gelirken şöfere şarkı açar mısın dedim ve tmm deyip açtı şarkıyı açmasıyla okulun kapısına gelmem bir oldu.okula girdim merdivenlerden çıktım sınıfa girdim ama kimse yoktu. Heralde keç kaldılar dedim 5dk sonra berra geldi.
Berra heycanlı bir sesle ece aşagıda duyuru varmış gelirmisin dedi. Bende tmm deyip aşagı konferans salonuna indik her yerde kalpli balonlar vardı. Berraya berra böyle duyurumu olur deyip koltuga oturdum nerdeyse okulun hepsi oradaydı.
Şarkı çaldı ve anıl geldi noluyodu niye anıl geldi dedim berraya anıl bararak benimle çıkar mısın ece diye mikrofonda bagırdı. Oradakiler "evet evet evet" diye bagırıyorlardı.
Bende çok şaşırdım sanki bu ilişkim önceki gibi olmucak çünkü anıl beni gerçekten çok seviyo dedim içimden ve biraz bekledikten sonra cevabımı verdim hayır dedim anılın yüzü düştü.
Ve sonradan koşarak sonsuzu dek evet diyerek bagırdım gülümser bir şekilde gel buraya şapşal deyip birbirimize sarıldık ve seni seviyorum diye bagırdım sonra anılla el ele tutuşarak sınıfa geldik dersi dinleyemedik çünkü gözlerimiz hep bir birimize bakıyodu.
Sonra zil çaldı anıl, ben, ceyhun, berra okuldan kaçamak oyapdık bir yerlere gittik ceyhun anıl ece bizi affettinizmi şimdi anladınızmı beni dedi anıl özür dilerim bizim bu şekilde olcagmızı bilemezdim dedi anıl gülümser bir şekilde.
Berra anıl hani sen bizi öpüşürken görmüştün ya bize demiştin ya siz kendinizi ne zannediyosunuz birisi benim kuzenim digeri ecenin en yakın arkadaşı diye şimdide ben diyorum birisi ceyhunun kuzeni digeri benim en yakın arkadaşı dedi berra
Bende berraya sinirli bir şekilde berra sen bizim sevgili olmamızı istemiyomusun dedim anıl tmm sevgilim sakin ol dedi bende tmm zaten sinirlenmedim dedim. Ve bi restoranta gittik oturduk yemek yedik ve biraz gezdikten sonra parka gittik benle berra salıncaga oturduk
Anılla ceyhun bizi salladı salıncaktan inip ebelenmeç oynadık anıl beni yakaladı ve bana sarılarak yanagımdan öpücük aldı ve sonra anılla birlikte berrayla ceyhunu yakaladık ebeledik ve arabaya bindik son ses şarkı açtık ve evin kapısının önüne geldik anılla birbirimize aynı anda aynı salisede seni seviyorum dedik
Birbirimize göz göze geldik anılı öpüp eve girdim. Ve mutlu bir şekilde odama geçtim. Anılı aradım anılla bayabi konuştuk en az 3,4 saat konuştuk kapattıgımda saat gece 03:00 dü çok uykum vardı hemen yattım. Sabah kalktım üstümü giydim kahvaltımı ettim.
Ve kapıya çıktım nolmuştu bugün anıl beni almaya niye gelmedi her zaman gelirdi içimde bir korku vardı okula dogru yürüdüm berra karşıma çıktı berra içimde korku var dedim ve okula geldik.
Sınıfa girdim ve anıldan öyle bi haber geldiki ne diyecegimi bilemedim.....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞKIN İNTİKAMI
Genç KurguBabasının ölümünden sonra çok asi bir kız olmuştu. sadece birinden intikam almaya çalışıyordu ve o kişi babasını öldüren adamın oğluydu alacağı intikam sonucunda aşık olacağını bilemezdi