Sınıfa girdim ve anıldan öyle bi haber geldiki ne diyecegimi bilemedim. Anıl trafik kazası yapmış dediler çok üzüldüm hemen arkadaşlarıma sordum hangi hastaneye kaldırıldı diye
Bana özele kaldırıldı dediler ve oraya gittim karşımda anılı gördüm her yeri kandı aglamaya başladım anılı görünce Anılın başından biran olsun ayrılmadım.
Anılı odaya aldılar anılın yanına odaya gittim anıl iyimisin diye sordugumda doktor içeri girdi hastamızı konuşturmayalım dedi. O anda ceyhun geldi ve ben ceyhun "olay nasıl olmuş" dedim.
Ceyhun yolda senin yanına gelirken biran önce yetişmek için 120 de gitmiş aniden önüne araba çıkmış ve arabayı durduramamış dedi. Bende yani benim yüzümden mi oldu dedigimde hayır dedi çok kötü oldum.
Anılın ailesi gelmişti. Hepsi aglıyodu anılın annesi sen anılın arkadaşımısın deyince evet dedim annesi"nolmuş" dedi. Bende trafik kazası dedim. "Nasıl olmuş" dedi.
Bende anıl beni almaya geliyomuş bana yetişmek için 120 de gitmiş karşısına araba çıkmış ve çarpmış dedim. Annesi çok üzüldü anılın yanına gitti oğlum nasıl yaptın bunu dedi.
Anıl konuşamadı ses vermedi anıl yoğun bakımdan çıktıktan sonra olayı sordu olayı
Ceyhundan;
Ecelerin oraya biran önce yetişmek için 120 de gitmişsin sonra önüne aniden bir araba çıkmış ve çarpmısın dedi.Anıl çok şaşırdı beni göremeyince ece ece ece nerede diye sordu Ceyhun koridorda deyince anıl buraya çağır dedi. Ve Ceyhun ece ece buraya gel anıl çağırıyor dedi bende tmm geliyorum dedim.
Ve yanına gittim anılın anıl efendim bi isteğinmi var dediğimde anıl "tek isteğim sensin"dedi. Bende anıl benim yüzünden oldu dediğimde anıl cevap vermedi. Anıla anıl bak cevap vermeyerek sende beni suçluyosun dedim.
Ağlayarak odadan çıktım kafamı kaldırdım ve berra geldi göz yaşlarımı sildim berra yanıma gelip noldu canım arkadaşım dedi. Bende berra ya sıkıca sarılarak
Anıl da beni suçluyo berra dedim berra "hayır seni suçlamıyo sadece üzüntüsünden öyle dedi berrak beni azcık dışarı çıkardı hastanenin etrafında dolaştık sonra odanın kapısın oraya gittik kendimi toparlayıp odaya girdim anıl nerdeydin nereye çıktın dedi.
Bende biraz hastanenin etrafında dolaştık dedim. Anıl tmm yanından ayrılma dedi bende bi annenin yanına gidim dedim anıl Tmm dedi ve bende annemi arayıp araba çagıttırdım araba geldi binip eve gittim annem nerdesin bu saate kadar dedi.
Bende anne arkadaşım trafik kazası geçirmiş o yüzden eve gelmedim dedim annemm Tmm dedi merdivenlerden çıkıp yatağıma yattım çok uykum vardi gözlerim hemen kapandi. Sabah kalktığında saat 12:00 ydi geç kalmıştım.
hemen kendi araba mı garaj dan alıp yola çıktım çok trafik vardı küçük küçük gidiyodum oh be! sonunda hastanenin önüne geldim içeri girdim anıl iyimisin sevgilim dedim anıl yatıyodu her halde odadan çıkıp anıl ın doktorunun yanına gittim.
anılın durumu nasıl, ne zaman taburcu edilecek diye sordum doktor"durumu iyi berki bugün Berki yarın taburcu ederiz " dedi. Bende teşekkürler dedim ve anılın yanına gittim anıl kalkmıştı anıl"doktorlamı konuştun" dedi.
Bende evet doktorunla konuştum durumun iyiymiş ya yarın veyatta bugün çıkarcaklar dedim.doktor anılın yanına geldi. anıl bey durumumuz nasıl diye sordu. Anıl bomba gibiyim doktor dedi bende çok sevindim.
Sonunda anılın ağzından bu kelimeyi duymuştum anılın yanına gidip anılı öptüm doktor bize"size sevinçli bir haberim var anıl taburcu" dedi. Bende çok sevindim hemen gidip işlemleri ayarladım ve çıktık hastaneden anıla sıkıca sarıldım.
Ve benim arabamla eve gittik şöför ali abiyi arayıp gelmesini istedim geldi o arabayı da ali abi aldı ve arkamızdan bizi takip etti. Anıla anıl aşkım biran önce çıkta gezmeye gidelim dedim. Anıl tmm aşkım senin için çabuk düzelcem dedi ben sevgilim beni mahfettin dedim anıl niye dedi yaklaşarak.
Sonunda eve vardık anılların eve gittik anılların evde kalcaktım çünkü anıl öyle istemişti bende tmm dedim anıl hizmetçiye ben yan odama yerini aç dedi. O da tmm dedi ben odaya gittim. Akşam dı yatagıma yattım hemen uyudum rüyamda öyle bir şey gördüm ki sıçrayarak kalktım........
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞKIN İNTİKAMI
Teen FictionBabasının ölümünden sonra çok asi bir kız olmuştu. sadece birinden intikam almaya çalışıyordu ve o kişi babasını öldüren adamın oğluydu alacağı intikam sonucunda aşık olacağını bilemezdi