Gece oldu yemekler hazırlandı kapı çaldı Afranın arkadaşı geldi Afranın arkadaşının ismi Ferit Afranın anesi ve babası Feritle tanışıyordular, kafe içdikdən sonra Ferit söyledi; ben artık kalkıyım gec oldu Ömür bey söyledi artık gec bu gece bizde kalıcaksın! Ferit söyledi, size rahatsızlık vermiyim yok canım vermesin kal tam kalırım amma bu gece tamam. Afracım sen Arkadaşının uyucg yeri göster. Sabah oldu her kez yemeyini bitirib konuşuyolar Ferit iş arıyor Ömer bey söyledi tasarımdan anlıyormusun evet eskiten hata tasarımcıydım e ozaman Afranın tasarımcısı ol aslında olur iyi ozman bu gün saat 12 : 00 da gel şirkete hata Afra ile gelirsin Ferit söyledi tamam olur. Ferit ve Afra şirkete geldiler Afranın arkadaşlar söyledi bu kim? bu Ferit benim arkadaşım a noldu Güler hiç yani öylesine şaşırdım tanışdıma memnun oldum bende Güler Afranı Arkadaşı peşesi elbise tiker amma, çok güzel tiker elbise. Afra Feriti her yeri gösterdikten sonra artıq Feritin odasını gösterdi Afranın ablasında dün evde yoktu arkadaşında kalıyordu ve hiç haberi yoktu Afranın arkadaşı geleceyinen Ada ablasını şirketine geldi Afra söyledi abla senin ne işin var burda yoksa bişeymi oldu yok abla bişey olmadı öylesine geldim aaa abla bu kim? omu? evet o, benim arkadaşım senin arkadaşın evet abla ilk okuldan ismi ne? Ferit çok yakışıklıymış Ada ne? ayıb üf tamam abla. Meraba Meraba Bu ablam Ada Ferit arkadaşım artık seninlemi çalışacak? evet abla peki napıcak? tasarımcılık yapacak abla çok güzel e ozaman görüşürüz.