Ada eve giti arkasından Ferit ve Afra geldi Ömer bey söyledi Ferit! efendim bu gece nerde kalacaksın istersen yinede bizde kal yok ben bu gece anem ve babam burda onların evinde kalıcam a ne güzel peki babanın ismi ne!? Babamın ismi Burak anemin ismi Zehra bi ara geliler tanışırız ailenle tamam Ferit artık gidi gece oldu her kez uyudu amma Ada uyumadı hazırlanıb evden gizlice çıktı gece partisine giti orada erkek arkadaşıyla buluşacaktı amma o gelmemişdi ve Ada çok kızdı amma boş verib eve gitdi bi anda Adanını ablası oyandı ve adayla üz üze geldi ve Afra Ada barıcagken Ada afranın azın, tutu ve söyledi benim ablan Afra sen delmisin bu saate nerdeydin? abla sesiz ol söylüyücem tamam hadi oday geçelim tamam hadi söyle Abla ben erkek arkadaşımın yanına getdim amma o, orada yoktu ne ne ne sen ne söylüyosun işte öyle hem senen izin almıyızam! a a a a Abla hatırlatırım be senden daha büyüyüm napıyım abla?bak abla giderim aneme babama söylerim ya tamam söyleme lütfen iyi tamam düşünücem amma sakın bidaha erkekarkadaşınla görüşme ya amma ben zaten onu sevmiyorum başqa kızla belkide dolaşıyodur. Artık sabah oldu herkez masada oturuyordu yemek yedikden sonra Afra Feritin yanına gitdi ve Feritin evine geldi ve Feritin ailesi Afrayı ve ailesini gece yemeye gelmelerini söyledi ve Afrada ben aileme söylüyüm size haber vericem efedim tamam Afara artık Afra çıkdıb evine gidi ve ailesine söyledi onlarda tamam dedi ve Afrada Ferite söyledi.