-Szereplők/Bemutatkozás-

118 8 1
                                    

Harper Guiu
17 éves
Tesója Marc
Nincs párkapcsolata,de ki tudja mit hoz a jövő😉
Rövid Bemutat.:
Sziasztok,Harper vagyok! Szeretek edzeni és olvasni,mellesleg a Atleticó De Madrid-nál focizok fél éve.Ott megismertem egy lányt,Holly-t.Szinte minden nap találkozunk,még szünetben is.Bátyámmal jó a kapcsolatom,főleg mert együtt lakunk.Anya elhagyott minket,és nem sokkal utána apa elhunyt.14 éves korom óta Marc-al élek,elején nem volt könnyű,de sikerült megoldanunk.Mindketten focizunk,és ezért szinte anyagilag mára függetlenek vagyunk.

Marc Guiu
18 éves
Tesója Harper
Nincs párkapcsolata
Rövid Bemutat.:Csumi,Marc vagyok! Kedvenc elfoglaltságaim az edzés és a főzés,mellesleg én a Barcelona-nál fociztam,de idén átigazoltam a Chelsea-be.Még a Barcába megismertem egy srácot,Hectort.Edzéseken mindig segítettünk egymásnak ha kellett,és edzéseken kívül is találkoztunk.Húgommal elvagyok,de a dráma részét már ő elmesélte.

Hector Fort
18 éves
Van egy öccse,Abel
Nincs párkapcsolata
Rövid Bemutat.:Hello,Hector vagyok! Szabadidőmbe szeretek edzeni és a karrieremmel foglalatoskodni,Barcába focizok és nem is tervezek átigazolni máshova,mivel 2026-ig van szerződésem.Marc-al elvagyunk,megértjük egymást és sok a közös bennünk.Szüleimmel jó a kapcsolatom,támogatnak és segítenek ha kell.

Holly Hills
17 éves
Nincs testvére
Van barátja,Adam.
Rövid Bemutat.:Sziustok,Holly vagyok! Imádok rajzolni és táncolni.Az Atleticó De Madrid-ban focizok Harperrel.Az lány megmentette az életem,neki mindig kiönthetem a szívem és elmondhatok mindent.Apa elhunyt,szóval csak édesanyám maradt nekem,és persze Harper.Édesanyám jól keres,szóval szerencsére nincs anyagi gondunk.

Alap történet:
Harper és Marc Barcelona városában élnek,és kezdetét veszi a nyári szünet.A két fiatal nagyon unatkozik otthon,ezért idejük nagy részét barátokkal töltik.De lehet hogy szerelem is lesz a levegőben??...

Szívtipró(Hector Fort ff.)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora