aynen tekim evde

26 6 7
                                    

azginkopek_20 & methcanavari1453

Cole
esma
benim maç ertelendide
bir kaç saate bizim eve gelsen olur mu

Esma
ney
sen yurtta kalmiyon mu

Cole
baba denen varlıktan kalma☺️☺️
yeniden dizayn falan filan zor diye yurtta agamla kalıyom

Esma
hm anladım
peki tamam
beni evden alabilir misin peki

Cole
ya şey aqwkahakajajhahhaha
benim özel şoför alsın mı seni 😋

Esma
sen saka mı yapıyon
amcığa bak para var yurtta kalıyor

Cole
aahahhajahjaytakalözö
aşlsşalqpqaşaaççaçzözç
ağslwıwopqğqşaşaşalzöz
aasaöaöamamammzmzmmsslwğqğiq

Esma
hay ananın
tamam özel şoför alsın beni amk?
sende gelsene yanımda ya

Cole
guzelım
benim evde işim var halletmem gereken
hazırlan hadi

Esma
seni rahminden çıkaran ananı/
tamam

Cole, telaşlı bir şekilde arkadaşlarına döndü.

"BEN KIZA TEK YAŞIYORUM DEDİM AMINA KOYAYIM EV BENİM BİLE DEĞİL."

Madueke Cole'u öldürecek gibi bakıyordu. Çünkü onun eviydi, hatta Cole'un bir anda böyle bir karar vermesi sinirini bozmuştu. Arkadaşı olduğu için pek tepki vermedi.

Eşek Jackson gülerek konuştu.

"Bir videoda görmüştüm, çalışan gibi gözükebiliriz. Valla bana her şey uyar"

Cole mudryke döndü. "Koş arabayı kap kızı yurttan al, şoför sensin. Hadi hadi hızlı bekletmeyin beni daha yemek hazırlayacaksınız. Sterling, sen git mutfak masasını hazırla. Madueke, Conorla beraber yemek yap. Ben hazırlancam"

Hepsi bir ağızdan ofluyordu. Cole odasına gidip hazırlanmaya başladı, Mudryk takım elbisesi giyip özel şoförmüş gibi aşağı inip arabayı çalıştırdı.

Telefonundan Cole'u aradı.

"Orospunun doğurduğu, kız nerde amk. Kız yurduna mı gitmemi bekliyon aq"

Cole geçiştirici bir şekilde cevap verdi.

"Ya siktir git bulursun bi yolunu hadi amcık herif hızlı ol hızlı." Deyip yüzüne kapattı.

"Avradını siktiğim, ossura ossura yatarak tiktok izlerken kaldırdı beni karıyı almaya gönderdi ya.."

Kız yurduna doğru sürmeye başlamıştı. O sırada mutfakta Conor ve Madueke kavga ediyordu.

"YA GERİZEKALI HERİF SOMON BALIĞI MI YAPILIR MAL MISIN SEN, SİKTİR GİT MARKETTEN MAKARNA AL GEL HADİ!"

Madueke, Conor'ın somon balığı pişirme teklifini AĞIR bir şekilde reddetmişti. İlk buluşmada somon balığı yenmezdi aq, midesiz misiniz?

Conor ısrarcı bir şekilde omuzlarını silkti.

"Banane yarram, siktir git sen al ben balık yapcam."

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 12 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

undress me caress me, cole palmerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin