Kapıyı açtığımda karşıma hiç bişey çıkmamıştı. Aniden önüme Hyun-jin atladı büyük ve pahalı bir çiçek buketi
Hyun-jin: günaydın doğum günü kızı~
Rüşvet olarak telefonumu verir misin.Saebom: öhm... Ne oluyor burda? Birisi açıklasın.
Hyun-jin: bu kız benim kuduranı skerim kardeşim-
Hyunjinin aldığı çiçeklerin yaprağını koparıp ağzına soktum.Hyun-jin: yaprak yerine pankek yemek isterdim ama sonuçta senin elinden.
Yaprakları yandaki çöp kutusuna tükürdüSaebom: ne diyo bu lavuk. Döverim lan seni kardeşime neler söylüyorsun bilader!
Hyun-jin: geçen benimkine bebeğim diyip duruyorsun telefonda şimdi öz kardeşin mi oldu?
Saebom: ADI NE LAN BU LAVUĞUN?!
Hyun-jin: kayın kelimesini tercih ederdim-
Luna: adı Hyun-jin. Okul müdürünün oğlu.
Saebom: kızı istemeye gelmene bile gerek yok al götür senin olsun. Zaten çok kafa ütülüyordu
Hyunjin kedilerime bakıp Sae'ye baktıHyun-jin: sikin şunu
Luna: ayıp
Hyun-jin: telefon
Luna: ne telefonu
Hyunjin: benim telefonum diyorum
Luna: haaaaaaee
Koşup telefonunu getirdim.Luna: içeri gel pasta yersin.
Hyun-jin: yuppiiiii
Hyun-jin zıplayarak içeriye geldi.Y/M: bu kim kızım? Abin nerde?
Hyun-jin: da-
Saebom: damadın.
Luna:kesin lan şunu! Biz daha arkadaş bile değiliz!
Servis çatalını ikisinin kafasına vurdum.Saebom: al götür şunu!
Hyun-jin: rahmetli anamın isteği babamın reddiyle ben kızınızı kaçırıyorum!
Hyun-jin beni omzuna alıp yukarıya odama çıkarttı. Beni yatağıma attı.Luna: piç-
Hyun-jin: sus karı benimsin!
Ona sarıldım.Luna: annemin yanında küfür etme.
Hyun-jin: o kadar çılgın değiliz be güzelim. Hem benim götüm yemez.
Kafamı göğsüne koydum. Kollarımı beline doladım.Hyun-jin: bebeğim ben pasta yemek istiyorum ama karşımda pastadan daha tatlı bir şey var.
Luna: kes lan angut
Onu yatakla arama aldım.Hyun-jin: bakıyorum bugün baskınız~
Luna: gel pasta yiyelim.
Elini tutup onu yataktan kaldırdım. Kolunu belime dolayıp beni kendine çekti. Alnımı öptü.Hyun-jin: evlen benimle dolunay...
Luna: henüz değil bay fare...
Hyun-jin: Felix yeğen istiyor
Luna: ben napayım mk-
Hyun-jin: pasta yiyelim.
Elini tutup aşağıya indim.Saebom: ben yatakta kan var mı diye bakmaya gidiyorum.
Luna: NE ALAKA LAN! OTUR OTURDUĞUN YERDE!
Hyun-jin: kıza bişey yapmadım masumum ben...
Annem tabaklara büyük parçalar halinde pasta kesip koydu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CLASS PRİNCİPAL || HYUN-JİN
FanfictionHyunjin: hayatımın anlamı aşkım şeker parem nerdesin 50 mesaj oldu cevap vermiyorsun Luna🌙: yaa sus ya zaten fahişenin teki bana dadandı Hyunjin: kim o Luna🌙: Seo-joon mudur nedir artık Hyunjin: eee ne dedi ve ne dedin Luna🌙: olur dedim beni grat...