Naza yine uyuya kalmıştı uykuyu çok seviyordu ve bir türlü uyanmak istemiyordu. Ama bugün uyanması gerekiyordu çünkü onun bugün okula gidip tezini vermesi gerekiyordu çok heyecanlıydı erken kalkamayacağını bildiği için akşamdan alarm kurmuştu. 07.00 da kurmuştu ve sabahta tam 07.00 da uyanmıştı çok heyecanlı olduğu için hemen hazırlanıp çıkmak istiyordu ama bu pekte mümkün değildi çünkü evde kardeşi dilşah ve 2 abisi dışında onun okumasını isteyen kimse yoktu.
zorla da olsa bugün gidecekti hazırlanıp merdivenlerden aşağıya iniyordu arkasından gelen sesle yerinde durdu"sabahın bu saatinde nereye "diye bağıran hamit ağa kızının yanına yaklaştı " baba benim bugün tezimi vermem gerekiyor o yüzden okula gidiyorum " diyen naza babasından çok korktuğu için ve ondan hep şiddet gördüğü için bunu sesi titreye titreye söylüyordu ama babası ne hikmetse bu sefer gitmesine izin vermişti.
Naza çok sevinmiş ve hızla evden çıkmıştı çok heyecanlı olduğu için hızlı adımlarla yürüyor ve hep dudaklarını ısırıyordu okula geldiğinde hemen gidip tezini vermişti. Bugün tezinin son günü olduğu için okulu erken bitmişti ve naza da okul'dan çıkıp evine doğru yürümeye başlamıştı. Müzik dinlemeyi çok sevdiği için kulağında kullaklık vardı ve arkadan gelen arabanın korna seslerini duymamıştı.
Sonradan fark edince kulağındaki kulaklı ğı çıkarıp hemen köşeye çekilmişti. Araba hızla yanından geçerken içindeki kişiyi görememişti ama arabanın ateşoğularına ait olduğunu anlamıştı.
Naza eve vardığında saat 09.00 a geliyordu .içeriye girip odasına çıkmıştı ve hızlıcs bir duş alıp tekrar aşağıya inmişti . Konak'ta ki herkeste kalkmış kahvaltı ediyorlardı masaya doğru ilerledi ve kendi yerine oturdu. Babası sabahleyin okula gitmesine izin verdiği için bişey demedi ama annesi " bu saate kadar nerdeydin sen" diye sormuştu naza annesinin bu sorusuna göz devirerek "okuldaydım anne " diye imalı bir şekilde cevap vermişti.
Annesi buna çok sinirlense de bişey diyemedi. Naza kahvaltısını yaptıktan sonra salona geçmişti abileri ve babssı şirkete geçmişti dilşah ise odasına çıkmıştı. Salonda o ve annesi tek kalmıştı annesi sabah kahvaltı masasında bişey diyememişti ama ondan sonra nazayı döverek acısını çıkarmıştı.
Naza ağlayarak odasına çıkmış ve kendisini sıcak suyun altına bırakmıştı. Kendisini birazda olsa iyi hissediyordu. Sonra duştan çıkıp üstünü giyindi, saçlarını da kurutup dilşah'ın yanına geçti dilşah olanlardan habersizdi ablasını o şekilde üzgün görünce endişelenmiş ve ablasına " abla noldu " diye sormuştu ablası da olan biten her şeyi anlatmıştı dilşah buna çok üzülmüştü ama dilşah nazadan daha şanslıydı çünkü annesi ona hiçbir zaman el kaldırmamış ve onu bütün çocuklarından çok seviyordu.
Abla kardeş o kadar çok sohpet etmişlerdi ki akşam olduğunun farkında olmamışlardı ta ki akşam yemeğinde çağırılana kadar ikisi yemeğe indiler ve yerlerine oturdular ama baran abisinin yeri boştu naza merakla " baran abim nerde"diye sormuştu babası "o bu akşam gelmeyecek siz yemeye başlayın " dedi ve herkes yemeye başladı yemekler yenildikten sonra herkes odasına çekilmişti nazan da odasına çıkmıştı ama bir türlü uyku tutmuyordu sanki içinde kötü bir his varmış gibisine geliyordu.Naza o gece zar zor da olsa uyuyabilmişti.
Bölüm sonu
Arkadaşlar herkese iyi okumalar diliyorum ilk hikayem birçok hatam olabilir. Bunun için özür diliyorum sizleri çok seviyorum ❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yalan Berdel
ChickLit"Berdel sonucunda Mardin'in en büyük aşiretine gelin olarak gider... Hazar ağaya aşık olur... Fakat Hazar ağa Naza'yı aldatır...