Byl to pro mě dlouhý den. Nejdřív mi zavolala kamaradka že je nemocna ať za mi dojedu, a když jsem k ní přišla byla v pohodě, a vedle ní seděl kluk kterého ni chtěla dohodit. Toto mi udělala už několikrát,snazi se abych byla šťastná s klukem jako ona. Ale Já kluka nechci a už vůbec nechci aby mě nějakého naprosto random kluka dohazovala! Čekám na toho pravého!
Jela jsem ve vlaku plném lidí a v uších jsme měla sluchátka a poslouchala dubstep. Neměla jsme ho moc nahlas, aby když budou ohlašovat zastávky ať to slyším. Koukala jsme se z okna na rychle mizející krajinu a vtom jsem najednou slyšela jemný mužský hlas "máte tu misto?" Rychle jsme se otočila, předemnou stal hubený mladý kluk ve formálním oblečením s jemně hnědými vlasy, úžasným hlasem a krásným úsměvem "Ano!" Řekla jsem a široce se usmála. Kluk si za mnou hned sedl a po chvilce blbeho ticha promluvil:"co posloucháš?" Nechapave jsme se na něj koukla ale on ukázal na sluchátka 'aha, ty jsi ale blbá Lenko!!' Pomyslela jsem si. "Já... poslouchám dupstep" řekla jsem. "Ty posloucháš dubstep?" Řekl nechapavě. "No...jo! Je to špatně?" "Ehm. ..ne ne ne, vůbec, Já jen jsem ještě nepotkal holku co by poslouchala dubstep" "Aha, tak to jo :D" řekla jsem s úsměvem. "znas někoho kdo ho ještě poslouchal?" Zeptal se. "No kamarádka ho poslouchala, kvůli klukovi se kterými tedka chodí, ale on to přestal poslouchat tak ona taky... :/ jak se vlastně jmenuje? Jo už vím mám pocit ze Jakub" odpověděla jsem. "Aha...tak to jo. .. mí kámoši ho taky hodně poslouchají... ale kámošky ne" potom jsme si jen povídali o Dubstepu a jiných věcech a smáli jsme se tak že se na nás ve vlaku koukali jak na blázny! Ale to nám bylo jedno! Když už se blížil konec cesty zeptal se:"jak se jmenuješ?" "Lenka, a ty?" "Já jsem Adam" usmála je se a vlak zastavil a Adam musel vystoupit. Byla jsem nastvana i smutna! 'Nechoť pryč!!!' Řekla jsem si v duchu.
...Doma...
Nemohla jsem na něj přestat myslet!
No nic zkontroluji zprávy na fb. Přišla mi zpráva od kamadky."Lenko, přestaň odhazovat všechny kluky co ti dohodim!!
"A to je to, nechci aby jsi mi někoho dohazovala!!"
"Beze mě si ale nikdy nikoho nenajdeš!"
"To jsi hodná že jsi to myslíš, a víš co? Je mi to jedno prostě mi přestat dohazovat naprosto random kluky!!!"
Napsala jsem poslední správu ale ona už neodepsala, "doufám že s tim přestane!" Řekla jsem si pro sebe. A sednula si k notebooku, pustila jsem Youtube a naskočilo mi tam nějaké video jménem: prázdniny a narozeniny. Když jsem ho zapla lekla jsem se. "Vždyť to je Adam!" Tak jak jsem se smála tek už dlouho ne! Rozhodla jsem se kliknout na tlačítko: odebírat. A v tom mi přišla zpráva od kamatky. :"Leni, Prosím slibuji že už nikoho dohazovat nebudu ale tento už je domluveny, má upně stejnou povahu jak ty, Prosím!"
"Okay no :/ kdy?"
"Zítra"
"Jo budu tam"
Odepsala jsem a položila mobil na stul, mé oči se upřely na videa co na YT dává Adam. "Tak který?" Zeptala jsem se sama sebe. Chvilku jsem skrolovala jeho videa a potom si začal všechny pouštět. "Jak sakra dokáže byt tak dokonalej?" Pomyslela jsem si. "Musím ho ještě vidět! Ale jak?"
Rozhodla jsem rozkliknout popisek videa a napsat mu na fb. Klikla jsem na okénko pro napsání zprávy ale nějak jsem se přemluvila a nakonec nic nenapsala. Misto toho jsem se začala koukat na jeho příspěvky na fb. 'Sledovat" zmáčkla jsem....Večer...
Bylo 11 a já se rozhodla dat si něco na jídlo. "Tak co je v ledničce?.... nic? Okay tak nic, dam si chleba s máslem" mluvila jsem si pro sebe.
Když jsem to dojedla a měla zkouknutý všechna Adamova videa bylo 12:50. Tak jsem uznala za vhodný jít se vykoupat, vzala jsem si pižmo a šla do koupelny. Vyslékla jsem se a vlezla do sprchy....
Když jsem byla hotova utřel a jsem se a hodila má sebe pyžamo.
Na míra li jsem si to do postele, ještě chvilku jsem se koukala na fb co je nového a pak si lehla a hned usnula....Ráno...
Vstala jsem a bylo 6:55. "To si děláte srandu? Ne ne ne!!! Já jdu ještě spát!" Řekla jsem, otočila se na bok a usnula. Když jsem vstala už to druhé konečně byl normální čas 12:00. Pardon normální čas na vstávání pro mě :D. Ještě asi 10 mim jsem ležela v posteli a pak se konečně rozhodla vylézt. A věřte pro člověka jako Já to bylo dost těžký! Snídani jsem si ani nedávala a hlen si dala oběd. PP oběde jsem se šla obléct do kraťasu a trička a začala se chystat ke kámošce. Vzala jsem si mobil sluchátka a peněženku a šla na vlak. Prosím ať ho potkám ve vlaku.
...u kamarádky ....
"Ahoj Leni" řekla když jsem zazvonil a na zvonek. "Ahoj Sáro" řekla jsem znuděně.
"Takže on Já kamarád Kubi a Kuba mu taky pořád někoho dokazuje ale on je jako ty a každou odmítá"
"A kolik mu je? Zeptala jsem se.
"Je mu 19"
"Aha tak dobře"
řekla jsem a otevřela dveře kde seděl ten kluk.
Ale když jsem je otevřela čekalo tam na mě Velké překvapení.
"Adame?"
"Leni?"