Arkadaşlar ilk bu benim ilk kitabım o yüzden cringe sahneler olabilir.
👾💜☔🍇🌆🌂🔮☂️
_Scarlett anlatıyor_
Merhaba öncelikle size kendimi kısaca tanıtıyım ismim Scarlett, Scarlett Hope.
Bana kısaca Scar derler. Ailem yok yani ben öyle biliyorum. Beni yetimhaneden alıp komisyonda güçlerimi kontrol etmeyi öğrettiler.
/ᐠ。ꞈ。ᐟ\Handler'ın verdiği görevi erken bitirmiştim. Komisyonun koridorlarında gelişi güzel geziyordum. Handler'a görevi erken tamamladığımı ve odama çıkacağımı haber vermek için odasına ilerliyordum ki içerden bi gürültü koptu. Merakıma yenik düşerek kapıyı dinlemeye başladım.
Handler(H): SANA GİT VE ONLARI ÖLDÜR DEDİM GİT VE İÇLERİNDEN BİRİNE AŞIK OLMANI DEĞİL!
?: Aşık olmadım!
H:Diegoyu öldürebilir mısın?
?:E-evet
H: Tereddüt ettin!
?: Etmedim?
H: Herneyse git ve bana şu küçük yürüyen ölüm makinasını getir bakalım görevi bitirmiş mi?Kim olduğunu tam anlayamadığım kişi ofladı ve hemen ardından adım sesleri duydum. Duymamla birlikte sanki oraya yeni geliyormuş gibi yavaşça odanın önüne tekrar ilerledim. Tam o sırada kapı açıldı.
Çıkan kişi Lila'ydı içerdeki sesi pek duyamadığım için tanıyamamıştım. Yanıma doğru yaklaştı ve dudaklarını araladı:
L: Annem seni istiyor.
S: Tamam gidiyorum, sonra görüşürüz.
L: Görüşürüz.
Lila ile çok iyi anlaşırdık, o benim hep beni düşünen ablam gibiydi. Onu severim yani. Daha fazla ayakta dikelirsem dikkatleri üzerime çekiceğimi bildiğimden hızlıca odaya girdim.S:Beni çağırmışsın?
Ona genellikle sert ve soğuk davranırım.
H: Ooo yürüyen ölüm makinamız gelmiş.
S: Kısa kes!
H: Tamam patron sensin kızma.
S: Herneyse görevi bitirdim beni ararsan odamdayım.
H: Tamam tatlım.
Iyy bu kadının herkese yavşamasını hiç sevmiyorum. Hala alışamadım. Odadan çıkıp kendi odama ilerledim. Odama girince yaptığım ilk iş üstüme temiz kıyafetlerimi geçirip kendimi yatağa atmaktı. Gerçekten çok yorulmuştum.
-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-
Evveeeet ilk bölüm bitti biliyorum çok kısa oldu ama gece yazıyorum ve çok uykum geldi bb
Öpüldünüz<3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Number X
FanfictionKomisyonda çalışan genç kız,komisyonun kötü planlarından haberdar olunca Şemsiye Akademisini kurtarmaya gider.