Bölüm 3

9 2 0
                                    

Merhaba arkadaşlar!
Tekrardan been jsjsjsjjs
Lütfen oylamayı (yıldızlamayı) unutmayın!

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

Oturdum oturmasına da aklım deneydeydi. Herneyse çok uzatmak istemiyorum.

H: Aaaa canım noldu yoksa canını sıkan bir şey mi var? Varsa çekinmeden söyleyebilirsin. Ben burdayım, Lila burda.Ee komisyon bile senindir! Al tepe tepe kullan!

Off bu kadın gerçekten de çok boş yapıyor.

S: Şeyy... Aslında ben görev için bir şey soracaktım da?

H: Ahh elbette! Bende bir şey oldu sandım!

Aptal zaten bir şey olduğu için geldim ya hani! Allah'ım beynimi safe'le.

S: Görev notunu aldım ama konum bilinmiyor diyo? (Yazardan: türkçeme hayranım yaaa)

H: Evet?

S: Konumunu almaya geldim?

H: Eeee?

Sabır, bu kadın salağa yatıyo!

S: Konum?!

Bir dosya uzattı.

H: Biliyor musun? Hep çok iyi bir dedektif olacağını düşünürüm. Kolay gelsin!

Dedi ve çıktı. Bende odama doğru yola çıktım.

☂️🔮🌆🌂🍇👾💜☔🌌

Her neyse odama geldim falan filan işte. Oraları geçelim bir planım var. Şimdi ben bir şekilde bunları uyarmalıyım. Ama önce yerlerini bulmak lazım tabii.

-3 gün sonra(hala Scarlett anlatıyor)-

Sonunda yerini buldum. Ama bir sorun var; eğer onları uyarmaya gidersem komisyon peşimi bırakmaz, ve dahası beni de denek olarak kullanmaya çalışabilirler ve buda kötü olur,baya kötü.

Halledicen illaki bir şekilde halledicen.

(Şimdi akademiyi yazar anlatımında anlatıcam kafanız karışmasın)

Akademide sakin bir gündü. Yani kısmen öyleydi. Herkes kendi aleminde bir şeyler yapıyordu. Klaus yine içiyordu, Diego(namıdiğer çakma batman hdhdh) bıçakları ile ilgileniyor,
Allison yine Vanya ile takılıyor, Five kahve içip denklem çözüyordu,Ben ise arada Klaus a durmasını söylüyordu   (ben hala ölü ama merak etmeyin  halledicem) Luther ise tıkınıyordu.

Birden içki masasına mavi bir ışığın içinden bir kız düşmesiyle bu sessizlik son bulmuştu. Herkes şankınca kıza bakıyordu.

.

.................
Evet bölüm aşırı geç geldi sorry

Number X Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin