𝚈𝚘𝚞 𝚜𝚑𝚒𝚟𝚎𝚛𝚎𝚍 𝚊𝚜 𝚢𝚘𝚞 𝚏𝚎𝚕𝚝 𝚝𝚑𝚎 𝚌𝚘𝚕𝚍 𝚊𝚒𝚛 𝚏𝚛𝚘𝚖 𝚝𝚑𝚎 𝚊𝚒𝚛 𝚌𝚘𝚗𝚍𝚒𝚝𝚒𝚘𝚗𝚎𝚛 𝚜𝚠𝚒𝚏𝚝 𝚊𝚐𝚊𝚒𝚗𝚜𝚝 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚜𝚔𝚒𝚗. 𝙸𝚝 𝚒𝚛𝚛𝚒𝚝𝚊𝚝𝚎𝚍 𝚢𝚘𝚞, 𝚊𝚕𝚘𝚗𝚐 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚋𝚛𝚘𝚝𝚑𝚎𝚛 𝚜𝚒𝚗𝚐𝚒𝚗𝚐 𝚜𝚘𝚖𝚎 𝚜𝚝𝚞𝚙𝚒𝚍 𝚜𝚘𝚗𝚐 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚑𝚎 𝚏𝚘𝚞𝚗𝚍 𝚘𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚒𝚗𝚝𝚎𝚛𝚗𝚎𝚝.
"𝙵𝚞𝚌𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚌𝚘𝚕𝚍" 𝚈𝚘𝚞 𝚖𝚞𝚖𝚋𝚕𝚎𝚍 𝚋𝚎𝚏𝚘𝚛𝚎 𝚐𝚎𝚝𝚝𝚒𝚗𝚐 𝚞𝚙 𝚊𝚗𝚍 𝚝𝚞𝚛𝚗𝚒𝚗𝚐 𝚒𝚝 𝚍𝚘𝚠𝚗.
𝚈𝚘𝚞 𝚏𝚎𝚕𝚝 𝚕𝚒𝚔𝚎 𝚒𝚝 𝚠𝚊𝚜𝚗'𝚝 𝚎𝚟𝚎𝚗 𝚠𝚘𝚛𝚔𝚒𝚗𝚐, 𝚊𝚗𝚍 𝚝𝚑𝚎 𝚌𝚘𝚕𝚍 𝚛𝚎𝚖𝚊𝚒𝚗𝚎𝚍 𝚝𝚑𝚎 𝚜𝚊𝚖𝚎. 𝙰𝚗𝚍 𝚜𝚘, 𝚢𝚘𝚞 𝚙𝚞𝚝 𝚘𝚗 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚜𝚑𝚘𝚎𝚜 𝚊𝚗𝚍 𝚑𝚎𝚊𝚍𝚎𝚍 𝚘𝚞𝚝𝚜𝚒𝚍𝚎.
𝚈𝚘𝚞 𝚏𝚎𝚕𝚝 𝚊 𝚠𝚊𝚟𝚎 𝚘𝚏 𝚑𝚊𝚙𝚙𝚒𝚗𝚎𝚜𝚜, 𝚏𝚎𝚎𝚕𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚑𝚎 𝚠𝚊𝚛𝚖𝚝𝚑 𝚘𝚏 𝚝𝚑𝚎 𝚘𝚞𝚝𝚜𝚒𝚍𝚎. 𝙸𝚝 𝚊𝚕𝚜𝚘 𝚠𝚊𝚛𝚖𝚎𝚍 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚑𝚎𝚊𝚛𝚝 𝚊 𝚕𝚒𝚝𝚝𝚕𝚎 𝚋𝚒𝚝.
𝚈𝚘𝚞 𝚒𝚗𝚜𝚎𝚛𝚝𝚎𝚍 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚑𝚊𝚗𝚍𝚜 𝚘𝚗 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚙𝚘𝚌𝚔𝚎𝚝𝚜, 𝚊𝚗𝚍 𝚝𝚘 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚜𝚞𝚛𝚙𝚛𝚒𝚜𝚎, 𝚢𝚘𝚞 𝚏𝚎𝚕𝚝 𝚜𝚘𝚖𝚎𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐 𝚒𝚗𝚜𝚒𝚍𝚎. 𝚈𝚘𝚞 𝚏𝚞𝚛𝚛𝚘𝚠𝚎𝚍 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚎𝚢𝚎𝚜 𝚗𝚎𝚏𝚘𝚛𝚎 𝚙𝚞𝚕𝚕𝚒𝚗𝚐 𝚘𝚞𝚝 𝚝𝚑𝚊𝚝 '𝚜𝚘𝚖𝚎𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐 '
𝚈𝚘𝚞 𝚜𝚖𝚒𝚕𝚎𝚍 𝚜𝚎𝚎𝚒𝚗𝚐 𝚊 𝚠𝚛𝚊𝚙𝚙𝚎𝚍 𝚐𝚞𝚖 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚢𝚘𝚞 𝚏𝚘𝚛𝚐𝚘𝚝 𝚝𝚘 𝚎𝚊𝚝 𝚖𝚘𝚗𝚝𝚑𝚜 𝚊𝚐𝚘.
𝚈𝚘𝚞 𝚜𝚕𝚘𝚠𝚕𝚢 𝚘𝚙𝚎𝚗𝚎𝚍 𝚒𝚝 𝚋𝚎𝚏𝚘𝚛𝚎 𝚝𝚑𝚛𝚘𝚠𝚒𝚗𝚐 𝚒𝚝 𝚒𝚗𝚝𝚘 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚖𝚘𝚞𝚝𝚑.
𝙰𝚜 𝚢𝚘𝚞 𝚠𝚎𝚛𝚎 𝚠𝚊𝚕𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚊𝚛𝚘𝚞𝚗𝚍 𝚝𝚑𝚎 𝚗𝚎𝚒𝚐𝚑𝚋𝚘𝚛𝚑𝚘𝚘𝚍, 𝚢𝚘𝚞 𝚌𝚊𝚖𝚎 𝚊𝚌𝚛𝚘𝚜𝚜 𝚊 𝚐𝚛𝚘𝚞𝚙 𝚘𝚏 𝚋𝚘𝚢𝚜. 𝙲𝚞𝚛𝚒𝚘𝚜𝚒𝚝𝚢 𝚕𝚒𝚗𝚐𝚎𝚛𝚎𝚍 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚖𝚒𝚗𝚍. 𝚆𝚑𝚊𝚝'𝚜 𝚊𝚕𝚕 𝚝𝚑𝚎 𝚌𝚘𝚖𝚖𝚘𝚝𝚒𝚘𝚗? 𝚆𝚑𝚊𝚝 𝚑𝚊𝚍 𝚝𝚑𝚎𝚖 𝚐𝚊𝚝𝚑𝚎𝚛𝚒𝚗𝚐 𝚞𝚙 𝚕𝚒𝚔𝚎 𝚝𝚑𝚊𝚝?
𝚈𝚘𝚞 𝚠𝚎𝚛𝚎 𝚌𝚞𝚛𝚒𝚘𝚞𝚜, 𝚎𝚜𝚙𝚎𝚌𝚒𝚊𝚕𝚕𝚢 𝚊𝚝 𝚝𝚑𝚒𝚜 𝚙𝚊𝚛𝚝 𝚘𝚏 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚗𝚎𝚒𝚐𝚑𝚋𝚘𝚛𝚑𝚘𝚘𝚍 𝚠𝚑𝚎𝚛𝚎 𝚢𝚘𝚞 𝚛𝚊𝚛𝚎𝚕𝚢 𝚟𝚒𝚜𝚒𝚝. 𝚈𝚘𝚞'𝚛𝚎 𝚞𝚗𝚏𝚊𝚖𝚒𝚕𝚒𝚊𝚛 𝚘𝚏 𝚝𝚑𝚎 𝚏𝚊𝚌𝚎𝚜, 𝚗𝚎𝚒𝚝𝚑𝚎𝚛 𝚝𝚑𝚎 𝚑𝚘𝚞𝚜𝚎𝚜. 𝙱𝚞𝚝 𝚒𝚝 𝚠𝚊𝚜 𝚠𝚘𝚛𝚝𝚑 𝚊 𝚜𝚑𝚘𝚝 𝚝𝚘 𝚎𝚡𝚙𝚕𝚘𝚛𝚎, 𝚢𝚘𝚞 𝚝𝚑𝚘𝚞𝚐𝚑𝚝.
𝚈𝚘𝚞 𝚜𝚕𝚘𝚠𝚕𝚢 𝚊𝚙𝚙𝚛𝚘𝚊𝚌𝚑𝚎𝚍 𝚝𝚑𝚎𝚖, 𝚊𝚜 𝚢𝚘𝚞 𝚐𝚘𝚝 𝚌𝚕𝚘𝚜𝚎𝚛, 𝚢𝚘𝚞 𝚜𝚝𝚊𝚛𝚝𝚎𝚍 𝚝𝚘 𝚖𝚊𝚔𝚎 𝚞𝚙 𝚠𝚑𝚊𝚝𝚎𝚟𝚎𝚛 𝚝𝚑𝚎𝚢'𝚛𝚎 𝚜𝚊𝚢𝚒𝚗𝚐. 𝙸𝚝 𝚕𝚘𝚘𝚔𝚎𝚍 𝚕𝚒𝚔𝚎 𝚝𝚑𝚎𝚢 𝚠𝚎𝚛𝚎 𝚝𝚘𝚛𝚝𝚞𝚛𝚒𝚗𝚐 𝚜𝚘𝚖𝚎 𝚔𝚒𝚍.
YOU ARE READING
𝚃𝚑𝚎 𝚋𝚕𝚊𝚌𝚔 𝚙𝚑𝚘𝚗𝚎 𝚡 𝚛𝚎𝚊𝚍𝚎𝚛 [𝙞𝙢𝙖𝙜𝙞𝙣𝙚𝙨]
Fanfictionjust random one shots that will feed your delusions i guess