Eunjung'un kaydı bitince sıra tekrar bana geldi. Bu sefer daha rahattım. Son kısmı da kaydedince odada bi alkış sesi duydum. Chan hyung...
Yejun:Chan hyung?
Chan:Jyp gelip size yardım etmemi istedi.
Yejun:İyi ki geldin...
Chan:Kaydettiğiniz kısımları dinleyelim. Eunjung çok yeteneklisin.
Chan'la kayıt yapmak çok güzel çünkü hiç stres olmuyosun, hep çok rahat davranıyo ve bizi hiç zorlamıyo.
Chan:İlk konserinizde sizi en önden izliycez.
Yunhee:İzliycez derken?
Chan:Orasıda süpriz olsun. Bu arada ilk konseriniz yarın. Bilginiz olsun.
Chungae:Yarın mı!
Chan:Stres yapmayın. Söylemem lazımdı ama aramızda kalsın. Jyp kareografiyide bugün yapmanızı istiyo bu yüzden kayıttan sonra büyük igtimal bütün gün çalışıcaksınız. Konserden öncede birkaç tekrar yaparsınız. Ama stres yapmayın.
Yejun:Sağol ya hiç stresli olmiycaz sayende.
Chan:*güldü-Bişey olursa bize haber verin yardım ederiz.
Yunhee:Tamam, teşekkürler.
Chan:Şarkınız çok güzel oldu. Yayınlandığında üyelere dinletmek için sabırsızlanıyorum.
Hep beraber kayıt odasından çıktık. Biz pratik odasına gidince Chan'da eve gitti.
Dans hocaları Chan'ın aksine çok ciddiydi. En ufak yanlışımızda bile söyleniyolardı. En sonunda biraz ara verelim diyip çıktılar.
Ember:İlk konser neden yarın ki... Çok yorucu.
Yejun:Bu arada siz kaç yaşındasınız?
Yunhee:19.
Eunjung:17.
Chungae:17.
Ember:16.
Eunjung:Stray Kids'ten Chan hyungun bize şarkıyı kaydetmekte yardım ettiğine inanmıyorum.
Ember:Evett! Çok eğlenceli biri. Amaa Stray Kids'ten biriyle aynı grupta olmakta çook güzel.
Yejun:Ama artık Kitsch üyesiyim...
Yunhee:Tamam Stray Kids gibi değiliz ama artık bizde senin aileniz, sende bizim ailemizsin.
Chungae:Stejerlik yapmamak güzeldir. İlk başlarda beni çok zorladılar. Sonra Ember'la tanıştım.
Ember:Bana da Korece öğrenmem için özel öğretmen ayarladılar ama o öğretmeni bidaha görmek dahi istemiyorum.
Yejun:Ama Korecen çok iyi.
Ember:Sağol.
Dans öğretmeni:Hadi mola bitti devam!
Dansı öğrenene kadar canımız çıktı resmen. Zor bi dans değildi ama hoca çok zorladı bizi. Yemeğimizi bile pratik odasınd yedik. Akşam 10'da da henüz ev hazır olmadığı için diğer üyeler ailelerinin yanına gitti. Bende sanırım üyelerle son gecemi geçiricektim...
Yejun:Ember.
Ember:Evet?
Yejun:Benimle gelmek ister misin?
Ember:Nereye?
Yejun:Eve.
Ember:Size yük olmiycaksa?...
Yejun:Olurmu öyle şey.
Ember'la eve gittik. Eve gitmeden Ember beni durudurdu.
Ember:Bizim evimizde burası olucakmış.
Gösterdiği yere baktım. Üyelerin eviyle aramızda 2 ev var.
Yejun:CİDDİ MİSİNN!
Ember:EVETT!
Kapıyı çaldık.
Kapıyı Hyunjin açtı.
Hyunjin:Sizmiydiniz?
Yejun:Uyuyo muydun?
Hyunjin:Evet...
Ember:Özür dileriz...
Hyunjin:İçeri gelin.
Hyunjin arkamızdan kapıyı kapattı.
Hyunjin:Bugün erken yatmıştık.
Salonda kapkaranlıktı. Salona adımımızı attığımız anda bi konfeti patladı ve aynı anda ışıkte açıldı. Üyeler parti şapkslarıyla saklandıkalrı yerlerden çıktı. Evide süslemişlerdi. Sonra koltuğun arkasına saklanan grup üyelerimizi gördük.
Yunhee:Hepsi Chan'ın fikriydi.
Felix:Çıkışınızı kutlayalım dedik. Daha çıkış yapamdınız ama yarın yorgun olursunuz diye düşündük.
Ben bi anda korkup Ember'ın arkasına doğru saklanmıştım. Minho'da bu komik ve güzel anı hala video çekiyodu.
Minho:Bunu kanala yüklememde sıkıntı varmı?
IN:Ya bi dur kızlar daha şoku atlatamadj sen hala videoyu yükliyim mi diyon.
Minho:Ama tepkileri çok komik.
Changbin:Neyse işte artık p-
Seungmin Changbin'i susturdu.
Seungmin:Chan çok yetenekli olduğunuzu söyledi.
Hyunjin:Yarın için sabırsızlanıyorum.
Yejun:Konsere sizdemi geliceksiniz!
Han:Gelmeyelim mi?
Yejun:Gelin gelin.
Biraz sohbet ettik.
Felix:Hyunjin iki dkaika gelsene...
Hyunjin:Noldu?
Felix ve Hyunjin mutfağa gitti. Biraz sonra ellerinde büyük bi pastayla geldiler.
(skz):Tebirkler!
Yejun:Siz ciddi misiniz?!
Chan:Hadi kesin.
Beşiöizde bıçağı tutup pastayı kestik. Geceyi üyelerle geçirdik. Üyeler yanlız kalmasın diye bende onlarla salonda yattım. Sabah erkenden üyeler biza kahvaltı hazırladı, bugğn çok yorulcakmışız bu yüzden bize çatal bile taşıtmadılar. Kahvaltıdan sonra şirkete gittik. Önce kıyafetlerimizi denedik. Hepsi çok güzeldi... Sonra dansı biraz daha çalıştık ve sonra da canlı söylerek çalıştık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Skz İle Hayal Et İlk Üyesin
Fanfiction(Skz İle Hayal Et İlk Kız Üyesin 2)Yejun Türkiye'de verdikleri konserden sonra Kore'ye dönünce okuluna devam etmeye karar verir ama okuldaki bazı olaylar yüzünden yanlış kararlar verir...