Bölüm 2- Romeo ve Juliet

37 8 57
                                    

Hoca:
Evet herkes buraya baksın. Bildiğiniz gibi 11/A ile iş birliği yaparak bir tiyatro oluşturacaktık. Romeo ve Juliet olmasına karar verdik. En güzel kız öğrenci ve en yakışıklı erkek öğrenciyi seçeceğiz. Erkek öğrenci, 11/A'dan kız öğrenci ise burada seçilecek.

Wonyoung:
Eh, tabiki de ben seçildim.

Hoca:
Buradan Wonyoung, diğer sınıftan ise Yeonjun olucak. Wonyoung Juliet, Yeonjun Romeo olucak. Ve her iki sınıfta gelecek. Eğer onlar beceremezse başka 2 öğrenci seçeceğiz.

Wonyoung:
Ben ve Yeon'um beceririz hocam!

Hoca:
O halde herkes prova odasına.

*Olay zamanı*

Hoca:
Başlayın.

Wonyoung:
Ah Romeo, Romeo! Neden beni sevmedin Romeo'm!

Hoca:
KESTİK! Wonyoung kızgın olmalısın!

Vien:
Hocam ben daha yetenekliyim ya! Ben deneyeyim!

Hoca:
Hayır Vien sus ve otur.

Vien:
Offff, Hyunjin bana bakmayı kes!

Hyunjin:
Yapma ne cigerim, fıstıklı baklavam.

Wonyoung:
Romeo'm Romeo'm. Beni sev yalvarırım!

Hoca:
KESTİK! Wonyoung düzgün oyna!

Vien:
Hocam bir de ben deneyebilir miyim?

Hoca:
İyi, geç bakalım Vien.

Vien:
Ah, siz Romeo'lar Romeo'lar. Neden sadece tipe bakarsınız ki? Asıl bakmanız gereken iç güzelliğimiz. Ah Romeo ah! Tipe bakarak aşk olmaz!

Yeonjun:
Vien! Bir kez dinle beni lütfen!

Hyunjin ise ters ters sinirli bakışlar atıyor.

Vien:
Beni ben olarak sevmeyeceksen hiç sevme be Romeo!

Hoca:
KESTİK! Aferin Vien. Çok güzel konuşuyorsun. Ben şu konuşmaları düzenleyip geleceğim. Siz de çalışmaya devam edin.

Yeonjun:
Vien, mükemmel bir oyunculuktu. Her neyse, çalışmalardan sonra beraber bir yerlere gitmeye ne dersin?

Hyunjin:
HÖST ULAN! Sen benim namısımın namısına ne diyesen! Ula bana bak poh yiyenin uşağı! Benim hatunuma göz dikme, sikerim he!

Yeonjun:
Pardon neyi oluyorsun? Bırak belki benimle gelmek istiyor?

Hyunjin:
O benim yarim! Sikerim seni he! Hoşt! Yaylan lan götoş yaylan!

Vien:
Hyunjin boş yapma kes sesini!

Hyunjin:
Vien gel buraya, sen benimsin tamam mı? Ula poh yiyenin uşağı Yeon musun nesin! Yaylan lan! Elimden kaza çıkartma, seni parçalara böler köpek balıklarına yem ederim!

Yeonjun:
Ne diyor... Ne diyor bu yavşak?

Vien:
Ben Yeonjun ile gidiyorum bitti.

Wonyoung:
Hyunjin-shiii~ istersen benimle gelebilirsiin~

Hyunjin:
Bacım sen de siktir git işine. Benim asabımı bozma! Yaylan len! Yaylan!

Yeojun:
Yürü Vien.

Hyunjin:
Dur lan sende orda göt veren puşt! Sal lan benim hatunumu!

*Vien'i belinden tutup kendine çeker*

Hyunjin:
Bir çarparım bir de duvardan yersin! Yaylan!

*Yeonjun side eye atıp gider*

Vien:
Ya sen deli misin! Ben onunla gitmek istiyordum belki!

Hyunjin:
Birincisi, sana deliyim yavrum. İkincisi ise seni o götoşa yar etmem ben.

Vien:
Çıldırcam ya! Bırak beni!

*Bırakır*

Vien: Dokunma bana ya! Sevmiyorum seni kardeşim!

Hyunjin:
Kardeşim deme lazım olur yeter. Sen benim yarimsin anladın mı? Sana yaklaşan bir aslan varsa önce benim karşıma çıksın erkekse.

Vien:
Yaw bir kes git işine amk! Aynı şeyi 83849383 kere söyledin, bıktım ama!

Hyunjin:
Yavrum, sen benim fıstıklı baklavamsın!















SENARYO SONU!

Bu bölümü kendini çirkin bulan okurlarıma hediye etmek istedim. Önemli olan dış güzelliğiniz değil, iç güzelliğiniz. Hepiniz cidden benim gözümde bir elmas kadar güzelsiniz. Unutmayın, biz hiç kimse için mükemmel olmak zorunda değiliz :)

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 13 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

𝑲𝒂𝒓𝒅𝒆ş𝒊𝒎 𝒅𝒆𝒎𝒆 𝒍𝒂𝒛ı𝒎 𝒐𝒍𝒖𝒓|ᴴʸᵘⁿʲⁱⁿ ⁱˡᵉ ʰᵃʸᵃˡ ᵉᵗHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin