★
Akşamın hafif serin esintisi ve çimlerin üzerine uzanmış iki genç gökyüzünde kendisini belli eden yıldızları seyrediyolardı. Bu yaz tatilleri onlar için aşırı sıkıcı geçiyodu. Herkez dışarıda gezerken, eğlenirken. Bu iki genç yapacak aktivite bulamıyolardı.
" Olm yapacak bişeyler bulmalıyız. " Emrenin sesi huzursuz çıkmıştı. Yaz tatillerini sadece evde oturmakla geçiriyolardı. Yada keşfetmiyolardı.
" Kardeşim, yapilabilecek spor sayısı veya aktivite çok fazla ama biz bakmıyoruz." Arifin sesinden sonra Emre cebindeki telefonunu çıkarttı. Oturma pozisyonuna gelerek telefonundan internete girdi. Arif olduğu yerden sadece Emreye bakıyodu.
" E bakalım bizde. "
Arif rahatını bozmadan gökyüzünü seyretmeye devam etti.Arif pozitif bi insan olsa bile yaptığı şeylerden kolayca sıkılan bi insandı şu ana kadar çok fazla bi hobisi yoktu. Evde genellikle maç izleyip dijital oyunlarla zamanını geçiriyodu. Arada ise spor salonunda geçiriyodu. Her nekadar üşengeç olsada formuna dikkat eden bi insandı.
"Bak şimdi. Futbol, yüzme, voleybol, tenis felan var ne yapalım?. " Emrenin sorusunu Arif kısa bir şekilde düşündü oda oturma pozisyonuna gelerek Emreye baktı.
" futbol olabilirde futbolcu olma hayalim yok"
" Yüzme? "
" Boyum kısa "
" Ne alaka olm "
'' Boğulurum "
" İyi peki voleybol "
Arif eliyle alnına hafifçe vurdu
" Boyum kısa dedim ya lan şansınımı zorluyon?!"" Off, tamam tenis?"
" Sıkıcı "
"Çok önyargılısın kardeşim "
Arif sırıttı
" Teşekkürler iltifat olarak saydım."" bak şöyle yapalım ben bitane spor seçicem ama itiraz etmek yok yapıcaz tamammı ? "
Arif biraz düşündü zaten ne gelebilirdiki.
" Tamam seç hadi "
Emre kafasını sallayıp geri telefonuna döndü. Arif geri çimlerin üzerine uzanıp gökyüzünü seyretti. Rüzgarların esintisi yüzüne çarpıyodu. Yazın esen rüzgarlar başka bi güzel geliyodu ona. Emre telefona bakarken mırıldanmaya başladı. Kısa bir süre sonra Arife döndü.
" Buz pateni "
Arif hızla oturma pozisyonuna gelerek Emreye baktı.
" Lan, kızmıyız biz malmısın. "
" ÖN YARGILI OLMA LAN Bİ ööff, itiraz etme yapıcam dedin."
" Ya okadar sporun arasından buz pateni ne alakaa yaa, biz okadar modern değiliz lan."
" Kayıt yaptım"
Arif derin bi nefes alıp sabır diledi.
" Offf of, tamam yaparım yada yaparız sende geliceksin. "" olur belki aşkımı felan bulurum lan."
★