Sabah uyandığı da saatin 7 olduğunu gördüm ve gördüğümle kalkmam bir oldu.Hemen kalkıp pijamalarımı çıkardım.
Üstüme gri kıyafet takımı,ayağımada beyaz spor ayakkabımı giygim ve acaleyle çıktım.
Özgür kombin
Sınıfa girdiğimde gözüme çarpan Melisa oldu.Arkadaşlarıyla sohbet ediyordu. herhalde komik bişi konuşuyorlardı bir anda güldü ve muhteşem gülüşüyle etrafa neşe saçtı.Onlara baktığımı fark edince onlara selam verdim.Hepsi kendi aralarında kıkırdarken Melisa bana dil çıkarttı.Allahım o kadar çocukça hareketleri var ki buda benim hoşuma gidiyordu tabii.
Sırama oturduğumda sınıfın yavşak kızı Ece yanıma oturdu.
-Selam Özgüşüüm.
Özgüşüm mü bu Allahım beni neyle sınıyorsun.
+Ece gider misin
-Niye beni sevmiyor muusun
+Ece git
-Ama Özgür bu dediklerine babana desem ne olur?Düşün istersen.
+Sıkıyorsa denesene.
-Ne yaparsın beni siker sonra bi kenara mı atarsın?
+Ece fazla oluyosun.
-Ve bu seni azdırıyor demi?
+Ece salak saçma konuşma defol git başımdan.
-Aaaaa üzüyorsun beni tatlım.
+Ece git dedim.!!!
Bunu bağırarak söylemiştim.Tüm sınıf bize bakıyordu,Bana böyle davranan birisine en fazla bunu yapabilirdim.Salak bide kendini bi bok zannediyo.
-Bu seferlik böyle oldu ama bir sonraki sefer senin altında inleyerek kendim den geçeceğim Özgürcüm.
+Ece saçmalama ben asla böyle bişi yapmam yanlış kapıdasın.
-Bunu zaman gösterecek Özgür.Sadece zaman...
Allahım karşımdaki kız olamasaydı şuan ağzı ile götü yer değiştirmişti ama neyse.
Şükür sonunda prensesimiz Alaz geldi.Sanki eve kız attıda hergün onun yanından gelmek bilmiyo.Her seferinde beni bu kızla baş başa bırakıyo ya ne diyim ona.
-Ooooo prensesimiz gelmiş.
+Ne diyon Özgür yaa.
-Gerizekalım nerdesin sen
+Evde uyuyodum.
-Allahtan hocalar geç geliyo yoksa sen okuldan 100 kere atılmıştın.
+Eee Ece geldi mi yanına.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YAKIŞIKLI
HumorOkulun en yakışıklısı Özgür bütün kızları peşine taksa da onun istediği tek bir kız vardır.Ama o kız Özgürden nefret etmektedir.Bu kız biraz salak mı? derseniz cevabını kitapta bulabilirsiniz.İyi okumalar :))))))