garip bir durum

17 2 3
                                    


O gün çok mutluydum. O adam abimle bana istediğimiz her şeyi almıştı. O bir günde bana baba sevgisini gösterdi.

Bir gün içinde onu o kadar sevmiştim ki. Onun üçün her şeyi yapmaya hazırdım.

Bir gün de lunaparka , avmye , eğlence merkezlerine kısaca istediğimiz her yere

O gün abim ve ben yorgunluktan o adamın arabasın da uyumuştuk. Daha ismini sevmediğim birisine bu kadar çabuk sevmemin sebepini bilmiyordum.

Hiç bitmesini istemediğim o günün ardından gözlerimi hafifçe açmıştım.

Bir odadaydim. Abim karşımda uyumuştu. Biraz gözlerimi etrafta gezdirdim . Burası anladığım kadarıyla bir ofisti. Ayağa kalkıp, abimin yanına gittim.

- abi , uyansana

Abim uyanık uyuyan birisiydi. Bir ses geldimi , hemen uyanirdi.

Benim sesimle , hafifçe gözlerini açıp , yerinden kalktı. Etrafa bakinip :

- Felix burası neresi abicim

- bilmiyorum abi .

Bir anda kapı açılınca ikimizde oraya baktık . O adam . Ama yüzünde garip bir şekilde ciddilik vardı. Sanki hiç dün bizimle eğlenmedi gibi. Garip şekilde çatılmış kaşlarıyla bize bakıyordu.

- Sonunda uyandınız sizinle konuşmam gerek konular var.

O gün abim bu adam her ne kadar bize iyi davransa da , ondan beni uzak tutmaya çalışıyordu. Şimdi o geldigi zaman abim ayağa kalkıp beni arkasına almışdı.

O gün hayatımızın değiştiği gündü . O gün her şey değişmişti.

O adam ikimize de idol teklifi yapmıştı. Bize eger idol olursak her şeyi yapabileceğimiz söyledi. Abim her ne kadar inanmak istemese de , o adam bizi idol yapmak için her şeyi yapacağını söyledi.

Abim hep yaşından daha olgundu. Ve benimle konuşup, isteyip istemediğini sordu. O zaman çocuktum . Abimden başka kimsem yoktu. Düşündüm belki idol olursam , çok arkadaşım olur. Ama nereden bile bilerdim ki, arkadaştan çok düşmanım olucak.

_____

O gün bizi bir odaya getirmiştiler. Odada yatak ve bir sıra dolaplar vardı. Buranın ne oldugunu hala anlamamıştım.

       Bir kaç hafta sadece abimle uyudugumu hatırlıyordum. Ondan sonrası pek aklımda degildi.

___

Kaç gün geçtiğinin farkında degildik. Sadece odada oturup , bize verilen yemekleri yeyip , boş boş bekliyorduk.

    Sonraa bir gun o adam gelmişti. Bir kadın vardı yanında . İkiside resmi bir şekilde giymişti.

- Bunlar mı?

    Diye söylemişti kadın . Abim beni arkasına alıp sakladı. Bende abimin t-shirt'nün eteginden yapışmıştım. Korkuyordum. Ama abim... Hep yanımdaydı. Arkasında oldugumda bile kolumdan berk tutmuştu. Annem beni ona emanet etmişti. Abim bana babalık yapıyordu . Onu gerçekten çok seviyorum .

- Evet.

- Ama bunlar küçük degilmi?

      Bize karşı çömelip, izlemeye başladı.

- Ne kadar güzel çocuklarsiniz. Senin tenin mükemmel, sense... sen çok güzelsin. Hemde kızları kıskandıracak bir güzelliğe sahipsin.

- çek elini kardeşimin üstünden!

       Kadının yüzündeki gülümseme anlık soldu. Ama sonra hafifçe kıkırdadi.

- Oww koruyucu abi . Abisi böyleyse bizim bunları ayırmamız imkansız. Onları aynı grup çıkış yapmalı. Yoksa abisi izin vermez.

- bizi ayırmaniza asla izin vermem

- biliyoruz canım. Hmmm.... yakışıklı ve sinirlisin. Çok kızın erkeğin canını yakacaksın.

- ne bana ne de kardeşime dokunma !

- tamam yakışıklı çocuk merak etme.

    Kadın yavaşça kalkıp , adama taraf döndü.

- kaç yaşları var?

- 5 ve 7

- küçükler hala , 13 yaşları olmalı.

- küçük olmaları iyi değil mi? Daha çabuk alışırlar.

- Hayır canım, onlar çok küçük. Hem bu sarı olan yaşına göre fazla zayıf. Ona biraz vitamin ver . Büyük olana çokta ihtiyaç yok. Yemeklerine dikkat et. Abur cubur vere bilirsin. Zaten çocuklar canları çeker bazen. Bu kadar şimdilik.

-tamam , buyrun lütfen.

   
       Adam ve o kadın çıktıktan sonra , abim bana sıkıca sarıldı. Bende sarılmasına karşılık vermiştim.

    Daha dün sevinçten uçmak üzereyken, şimdi garip bir duruma düşmüştük. Bize ne yapacaklarını,ne olacağını bilmiyorduk.

  Sadece bunu biliyorduk:

Uzun süre burada olduğumuzu

___________________________________________

Kaç gündür yb atmaya eriniyorum. Şimdi akşam yazıp attım . Umarım çok olmuştur. Diğer bölümleri uzatmağa çalışıcam.

   Neyse nasıl gidiyor, sevdiniz mi?

    BU NE TÜR YAKIŞIKLILIK??!???!!!!!!

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

    BU NE TÜR YAKIŞIKLILIK??!???!!!!!!



Zeynepppppp kaaçççaarrrrrrrr

bir paket sigara/ hyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin