Abimle benim idol hayatım böyle başlamıştı. Benim 18 , abimin 20 yaşı olduğunda ikimizde bir grupta çıkış yapmıştık. Grupta 5 kişiydik.
Chris, Jisung ve Jeongin. Daha doğrusu sahne adlarıyla Chan, Han ve İn.Biz kendi aramızda daha çok kendi isimlerimizle konuşuruz. Onlar gerçekten çok iyi arkadaşlardı. Chan benim ikinci abimdi. Jisung'sa benim en yakın arkadaşımdı. Jeong bizim bebegimizdi. Onu küçük kardeşim olarak görüyordum. İyiki vardi.
Flashback end*
Onları özlemiştim. Uçak modunda olan telefonumu alıp , uçak modunu kaldırdım. Direk gelen mesajlar ekranı tutmuştu.
Abim'den 10 tane cevapsız çağrı
Jyp'ci değiliz ' grupundan 100+ mesaj.
Chan hyung 5 tane cevapsız çağrı
İnnie 8 tane cevapsız çağrı.
~daha fazlası için dokun.
Çok endiselenmis olmalılar . Bura geldiğimden beri telefona bakmamıştım.
Telefona girdigim gibi direk abimi aradım. Telefon aradığım gibi açılmıştı.
-Alo abi
- Felix, kaç saatir arıyoruz haberin var mı? Ne kadar endişelendim. Sana haber vermeni söylemiştim. Sana bir şey oldu diye meraktan ölüyordum.
- abicim üzgünüm benim biraz yalnız kalmaya ihtiyacım vardı. Telefon uçak modundayadı . Kafamı toplamaya ihtiyacım var sadece.
- seni anlıyorum çillim. Sen bir kaç gün dinlen tamam mı? Ve telefonu sessize fln koyma , seni merak ediyorum. Beni endişeden öldürmeye fln kalkışma kedilerim sahipsiz kalır.
Söyledigi seyle yuzumde gülümseme oluştu. Abim hep böyleydi. Ne olur olsun yuzumu güldürmeyi başarıyordu.
- Tamam tamam. Jisunglara da haber ver. Endiselenmis olmalılar. Ve onları çok sevdiğimi söyle
- bana yok mu?
- seni zaten çok seviyorum abicim. O zaman kapatıyorum.
- tamam görüşürüz
- görüşürüz!!
Telefonu kapatım . Poşetteki sigaradan birini daha aldım. Bir dal çıkarıp zehirli dumanı havaya üfledim. Gözlerim anlık olarak odada gezdi.
Buraya geldigim zaman eve bakmaya fırsatım olmamıştı. Modern bir evdi. Her eşyası yeni ve son modeldi. Bunu şirket karşılamıştı tabii ki. Şuan beni kaybetmemek için her şeyi göze alırdılar.
Masanın üzerinde toz gördüğümde kaşlarım çatıldı. Temizliyi severdim. Şuana kadar odam ne kadar dağınık olsa da , orada toz bulmak imkansızdı.
Şuan garip bir şekilde gicik olmuştum. Ayağa kalkıp, banyoya girdim. Dolaptaki temizlik malzemelerini alıp , salona gittim.Saçımı arkadan kapatıp , eldivenleri giyinip işe koyuldum.
______
Sonunda temizlik bitmişti. Dip bucak her tarafa girmişdim. Şuan tek eksik evde yemek için hiç bir sey yoktu.
Acayip şekilde acıkmıştım. Aslında 1 hafta filan aç kala bilirdim ,ama şuan garip bir şekilde midemden acıktığımı gösteren sesler geliyordu.
Biraz dinlendikten sonra duş almaya gittim. Suyun altına girip , sıcak suyla yıkanmaya başladım.
Tam şampuanı yıkıyodum , zil çaldı. Lanet zil şimdi mi çalmaya vakit buldu. Hemen köpüğü yıkamaya başladım. Hızlıca bornozu giyinip , kapıyı açtım.
Kapıyı açtığımda büyük bir şok yaşamıştım.
Bir dakika bu....bu hyunjin değil mi ?
Ben gözlerimi açmış ona bakarken, oda beni süzüyordu.
Şuan yasadigum şeyle kalbim delice atıyordu.
___________________________________________
Şu anlık az yazdım. Diger bölümü çok yazmaya calisirimm
Neyse nasıl gidiyor ? Bornoz fln (fesatım)
Chik chik boom şarkısı en çok dinlenen müzik olduuuu!!!!!!!!!!!
STRAY KİDS BU SEFER ACIMAYACAK!!
Zeyneppppppp kacarrrrrrrrr
ŞİMDİ OKUDUĞUN
bir paket sigara/ hyunlix
FanfictionO gün çok azarlamıştılar beni. Sonunda ihtiyaçım olan zamanı verdiler bana. Sıkıcı ve yorucu hayatıma ara vermek benim için muazzamdı. O günün sonrası gruptaki'lerle vidalaşıp , bana ait olan eve gittim. Evin içinin nasıl oldugu umrumda degildi...