Klan Zdechłego Kundla -
Lider - Różowy Świr (Różowy kocur o ciemniejszym pysku i łapach jak w umaszczeniu point. Jego oczy są także różowe, różowsze niż cokolwiek było widziane na terenach leśnych Klanów. Ma grube i gęste futro. Ma białe skarpetki by różowe umaszczenie point było nie do końca point)
Zastępca - nikt lol. (Kot o randomowym kolorze, z randomowymi rzeczami charakterystycznymi itd. pisze to tylko po to żeby nikomu nie chciało się czytać tego spisu klanów)
Wojaki - Dziewczyńska Kokardka (Żółty kocur w różowe paski, niebieskie prążki, zielone nie wiem co, pstrokate plamki, noszący różową kokardkę. Jego oczy mają dziwny pstrokaty kolor. Ma bardzo pstrokatą długość futra XXD)
- Żółtawy Śnieżek (Jasna kotka w żółte plamy. Jej oczy są koloru długiej Pory Nagich Drzew. A jej ogon jest był długi.... Długi jak ta Pora Nagich Drzew)
- Dziwny Wojak (Dziwnie dziwny kot o dziwnych oczach w których pobłyskuje dziwactwo. Jego sierść była dziwnej długości a ogon dziwnie dziwacznie zdziwaczały)
- Czerwona Kotka (Niebieski kocur który śmieje się że jest Czerwoną Kotką)
- Nudne Imię (Szara kocica o szarych oczach, ogonie i szarej długości sierści ; siostra Ciekawego Imienia)
- Czarna Otchłań (Kot czarny prawie jak czarna dziura jest bardzo odważny a nawet zabardzo)Karmicielki - Ciekawe Imię (Żółtawo-szarawa kocica o dziwnie niebieskich oczach i z jaskrawym, czerwonym serduszkiem na czole ; madka Smuteczki)
- Mały Kikut (Kotka o bardzo krótkim ogonie długości BARDZO krótkiej Pory Zielonych Liści xDD ; madka Zieloneczki i Paróweczki)Kocięta - Smuteczka (Główna bohaterka, niebieska, ma jasny pysk, jasne łapy, białe paski, i jest bardzo jaskrawo granatowa
- Zieloneczka (Bardzo lubi porę Zielonych Liści ale jest koloru śmieci i zdechłych kotów (ni wiem jakie kolory mają zdechłe koty))
- Paróweczka (Kiedyś znalazła parówkę)Starszyzna - Martwy Koteł (Jest głuchy, ślepy i kuleje na przednią łapę. Ma szarawy kolor śmierci.
- Rudy Szum (Rudy kocur który ma takie dziwne "pręgi" że wygląda jakby nałożyć na niego szum z telewizora, ale by był trch rudawy)Klan Zgniłej Zgnilizny -
Lider - Śmierdząca Gwiazda (Kocur o kolorze śmieci)
Wojaki - Granatowy Głupek (Jakiś NPC który zachowuje się jak pies)
- Trawiasta Trawa (Zielony kocur z trawą na policzkach ogonie brzuchu i oczach)
- Szary Kot (NPC z żółto niebieskimi oczyma)Uczniowie - Gwieździsta Gwiazda (Kotka bardzo przypominając Śmierdzącą Gwiazdę, dostała po nim takie imię; córka Śmierdzącej Gwiazdy)
- Symetryczny Śmieć Łapa (Symetryczny kocur którego wszyscy wyzywają od śmiecia bo jest leniwy że jeszcze nawet oczu nie otworzył więc niewiadomo jakiego są koloru i nie można było go po ich kolorze nazwać; przyszły partner Gwieździstej Gwiazdy)Jeszcze dopiszę!
Klan Zdeptanego Komara -
Lider - Lbfnzhwfjsigo(milion losowych literek)jicdgkda Gwiazda (Jaskrawo czerwony kocur o nieokreślonym kolorze oczu i wzorach przypominających trawę)
Uczniowie - Bezsensowna Łapa (biały kot z białymi oczami o białej długości futra)
Jeszcze dopiszę!
Plemię Nadgryzionych Kanapek Dwónożnych:
Wódz - Idiota co Jest Najgorszym Wodzem (brązowo-zielony kot)
Zastępczyni - Krowa Idioty (ona jest latającą krową)
Jeszcze dopiszę!
Koty żyjące poza tymi dziwnymi klanami to - Buteleczka (butelkowo-zielony kotek o czerwonych oczach)
- Nyancatka (nyancat dla mn to dziewczyna)
- kaczka (obserwuje cię. Teraz. I tak to nie kot)•••
Mam nadzieję że to przeczytaliście i że się spodoba.
CZYTASZ
Jak (nie) napisać ff czyli Wycieczka Smuteczki
FanfictionTo pierwszy tom serii "O Smuteczce (nie miałam pomysłu na nazwę :p)" Piszę niewiadomo co Niewiadomo gdzie Niewiadomo po co Bo nudzi mi się Przypomniała mi się moja OC która cały czas mówiła "niewiadomo" XD