Hij zat onder de douche, en warme stralen stroomden over hem heen. Nog een half uurtje en dan was het zeven uur.
Hij trok zijn mooiste kleren aan. Dat bestond uit een wit shirt, spijkerbroek en zijn zwarte jack. Niet voor de oppas, maar hij ging zoals altijd uit met zijn vrienden.
De deurbel ging wat hem even liet schrikken. Hij liep naar beneden en aaide over het hoofd van Cindy.
'Ik doe open Cin,' riep hij naar zijn zusje.
Hij opende de deur en keek verbaasd naar het meisje dat voor de deur stond.
'En jij bent?' Hij bekeek het meisje van top tot teen en begon te grinniken. Ze was klein. Erg klein, ongeveer 1,55. Ze had bruine woeste krullen die rond haar smalle hoofdje dansten. Voor zo'n klein meisje had ze wel mooie rondingen die hem lieten verbazen. Hij keek iets te lang naar de borsten van het meisje waardoor het meisje woest begon te worden.
'Ik ben Lies, oppas van Cindy. En ohja, het zou fijn zijn als je ophoud met staren naar plekken die prive zijn. Erg onbeleefd vind je niet? Houd dan op, waar ben je mee bezig! Kijk de andere kant op. Verrotte schildpad met kaastenen!'
Hij schrok van haar woorden. Hij wist niet dat iemand zo veel woorden kon zeggen in een adem.
Lies hijgde kort en liep langs hem naar de woonkamer.
'Hey Cindy! Ik ben Lies.' Hoorde hij haar zeggen.
JE LEEST
Hij is verliefd
Short StoryHij keek elke avond op de klok. Precies om zeven uur ging de deur bel. Hij deed open, zij kwam binnen. Hij ging naar boven en zij paste op zijn zusje. ~ Cover by me