Hij werd gebeld, en hij nam
op. Het was zijn beste vriend die hem vroeg of ze uit gingen vanavond. Hij wijste af want hij wou haar zien.Om zeven uur kwam ze binnen lopen. Ze zat met Cindy beneden. Hij kon het weer niet laten en liep naar beneden. Hij hoorde gelach en televisie geluiden.
Toen hij de woonkamer in liep zag hij dat de tv aan stond. Ze keken een prinsessen film, maar Cindy sliep al.
'Zullen we een film kijken?' Hij keek vragend naar haar. Hij was zenuwachtig.
'Jij? Jesse van Laak wilt met mij een film kijken? Straks zien je vrienden het en verpest het je reputatie. Dat wil je natuurlijk niet want jij bent een badboy die denkt dat hij alles is.' Ze hijgde weer. Veel te veel woorden in een zin.
'Lies. Haal adem.' Hij plofte op de bank en griste naar de afstandsbediening. 'Ja ik wil een film kijken met jou,' zei hij.
'Nou, als je met mij een film wilt kijken. Kijken we dit,' zei ze lachend.
'Serieus? Rapunzel, never nooit dat ik dat ga kijken,' protesteerde hij.
'Oh echt wel,' zei ze uitdagend.
Ze stond op en pakte de afstandsbediening van hem af. Zijn ogen bleven haken bij haar korte pyjama broekje met beertjes.
Een veel te korte pyjama broek. Want hij voelde zijn vriend groter worden in zijn broek.
JE LEEST
Hij is verliefd
KurzgeschichtenHij keek elke avond op de klok. Precies om zeven uur ging de deur bel. Hij deed open, zij kwam binnen. Hij ging naar boven en zij paste op zijn zusje. ~ Cover by me