8: bedriegende berichtjes en boze vrienden.

1.6K 87 1
                                    

Hij zat aan tafel met zijn zusje. Samen werkten ze een boterham met pindakaas naar binnen.

Over een uurtje zou de bel gaan, zou zij komen. Zijn verlangen werden steeds meer. Hij snapte er helemaal niks meer van. Zo'n kort meisje met haar kinderlijke trekjes en scheldwoorden, met haar te veel woorden in een zin momenten verleidde hem.

Het kon niet. Het zou zijn reputatie verpesten. Zijn niveau op school zou naar beneden dalen. Hij en zij hoorden niet bij elkaar, dacht hij.

'Cindy, ik ga vandaag uit. Jij blijft dus hier alleen met Lies,' zei hij.

'Hmhm is goed jes,' antwoordde zijn zusje.

De bel ging weer zoals altijd om zeven uur. Hij deed dit keer niet open.

Zijn beste vriend Max belde hem weer. Max werd boos omdat hij niet reageerde op zijn berichtjes. Hij kon niks zeggen.

Hij vroeg of ze uit gingen, Max reageerde meteen positief.

Hij liep naar beneden, en zag Lies samen met Cindy op de bank liggen. Slapend.

Weer, zoals altijd kon hij zijn gevoel niet onderdrukken. Hij liep naar ze toe en streelde over haar haren. Haar mooie krullen.

Een geluid ontwaakte hem uit zijn trance. Lies haar telefoon lichte op. Hij dacht kort na maar besloot toch om te kijken.

Wat hij daar zag op haar beeldscherm brak zijn hard.

Niet in tweeën.

Niet in drieën.

Maar in duizenden stukjes.

From
LeukeKnappeLekkereDennis:

Hey lieverd, wanneer kan je nou afspreken? Ik heb je gemist!

kusjes lekkere Dennis.

Hij is verliefdWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu