Ahogy nézem a teljesen üres helyiséget, ami 16 éven keresztül a szobám volt,elő jönnek a régi emlékeim, hogy hányszor nyújtott nekem nyugalmat ez a tér, hány ötlet pattant ki itt a fejemből, hányszor hülyéskedtünk itt a bátyám, vagy , csak simán beszélgettünk. Igen, ezek az emléke fognak a legjobban hiányozni, ezek amik ebben az üres szobában történtek. Még utoljára néztem körbe minden, hol amikor hallottam, hogy anyukám kiállt nekem; miszerint lassan indulni kéne. Fura volt végleg be csukni minden ajtót, és itt hagyni életem egyik legmeghatározóbb helyét az otthonomat, mármint eddig az volt, de most már, csak egy berendezetlen, üres lakás, ami várja a következő vevőket, velük együtt pedig a kővetkező ötleteket és embereket. Miután átléptem a garázsba,rögtön megzáporoztak az emlékek a bambulásomból,egy kéz rántott vissza a jelenbe aminek a tulajdonosa az anyukám volt.-Lassan indulnunk kéne!-mondta kedvesen -Induljatok nyugodtan nélkülem én úgy is a motorommal megyek-feleltem
Az autómat , már tegnap elvittem a másik lakásba, nem lett volna kedvem kilométeres dugóban állni inkább, a száguldozás az én stílusom. Dominik ott támaszkodott a fekete BMW-je mellett és rám várt, hogy eltudja vinni az utolsó bőröndjeimet is.
-A táskád marad?-kérdezte
-Aha, azt inkább viszem magammal, hátha valami történik útközben
-Ahogy gondolod húgi-egyezett bele, majd gyorsan össze kócolta a hajamat és rögtön be is szállt az autójába.
-Én indultam!-szólt ki a lehúzott ablakon keresztül
-Ja és Kami, be ne pasizz út közbe-tette hozzá, aztán elhajtott, mire én csak bemutattam neki, amit persze a szüleink nem néztek jó szemmel, de aztán ők is elindultak.
Egyedül maradtam az emlékeimmel. Ahogy láttam, már kezdet lemenni a nap, szóval felpattantam a mocimra és elindultam, hogy pontosan hova? Kaliforniába azon belül pedig a Long Beach-be. Igen tudom egy oltári puccos hely, de gyönyörű a tengerpart és kurva jó utcai versenyeket rendeznek ott, szóval meg is lesz az elfoglaltságom.🙃Már elhagytam a Kalifornia feliratú táblát, viszont megkellett állnom egy benzinkútnál, mert nem lett volna elég hazáig. Mikor fizetés után jöttem ki, egy kávéval a kezembe(igen koffein függő vagyok ez kimerül minden kávés és kólás dologban) csak akkor vettem észre, hogy kb. négy nem fogadott hívásom van a szüleimtől, a jelek szerint óriási dugóba keveredtek ezért nem tudják mikor érnek ide, viszont az a baj, hogy nekem meg nincsen kulcsom, szóval ha oda is érek, akkor kint kell csöveznem. Jó első benyomás a szomszédoknak haha. Viszonylag hamar megérkeztem a megadott címre, ami egy hatalmas villának tűnt. Otthon édes otthon. Leparkoltam egy tetszőleges helyre, aztán pedig kiültem a medence szélére.
A ház így néz ki kívülről:
A kert pedig így:
A nagy felfedezés közben, észre vettem, hogy megérkezett a szomszéd, aki kb.180cm magas, göndör, feketés hajú és egy laza nyári öltözetű, 17 éves srác lehet, és, hogy mivel jött? Egy fekete, Maserati MC20-al. Csak hátulról láttam a fiút, de eléggé feszült a hátán a póló.
YOU ARE READING
Olaj és víz
RomanceA történet egy lányról szól aki elköltözött a családjával ,az egész élete gyökerestül megváltozott új suli, új lakás, új barátok. Mikor azt hinné, hogy kezd helyre állni az élete, akkor találkozik a bátyja egyik haverjával, aki nem a hosszú távú kap...