Part 2

11 1 1
                                    


A srác hirtelen megtorpant mintha csak érezte volna, hogy nézem majd szépen lassan megfordult és rám nézett azokkal a vakító kék szemekkel. Az arcomat csak a telefonom kijelzője világította meg így nem látott belőlem sokat mire én kicsit jobbra biccentettem a fejemet amit akkor szoktam csinálni amikor valamit nem értek. Hirtelen két dudaszó hasított bele a köztünk lévő csendbe mire mind ketten a hang irányába kaptuk a fejünket. A szemünk láttára gurult rá a bátyám a felhajtóra, feszülten figyeltük, hogy mikor száll ki a járműből. Miután ki szállt átölelte a vállamat és intett egyet a szomszéd srácnak majd ki nyitotta az ajtót.
- River-mondta Domi hirtelen
- Tessék?- kérdeztem vissza
- River Wilson, így hívják a szomszéd srácot- magyarázta meg mert látszólag nem nagyon értettem hogy miért mondta.
- Áh, és te ezt honnan tudod? Lenyomoztad- kérdeztem felháborodva és hitetlenül
- Dehogy is, az a te szokásod tudod te vagy egyetlen aki még nem nem járt itt nekem már van is egy pár haverom-
- Esetleg nem akarsz be mutatni valakinek, hogy én is ismerjek egy pár embert?-
- Nem, úgy is egy suliba járunk ha valami baj lesz vagy ilyesmi majd oda jössz hozzánk. De amúgy is sok barátod lesz mert nagyon aranyos vagy meg kedves. Remélem nem kell majd egy egész cápa rajt elhajtani tőled mert az összes kanos csávónak rád fog állni.
- Te hülye vagy- intéztem el ennyivel az egészet majd fel mentem a bőröndiemmel.
A folyosón volt egy fürdő szoba és két hálószoba be nyitottam a közelebbi be és megbeszéltem magammal, hogy ez lesz az enyém. De rendes testvér vagyok.🙃
Valahogy így nézett ki a hálóm;

Az egyik ajtó a fürdőmbe vezet ezért szerencsére nem kell majd osztoznom a bátyámmal

К сожалению, это изображение не соответствует нашим правилам. Чтобы продолжить публикацию, пожалуйста, удалите изображение или загрузите другое.

Az egyik ajtó a fürdőmbe vezet ezért szerencsére nem kell majd osztoznom a bátyámmal. Van még egy ajtó ami egy gardróbot rejt. Majd még teszek
fel egy pár épet hogy otthonosabb legyen. Hirtelen be esett a bátyám a szobámba mire én ijedtségembe felsikítottam.
- Mi a francot csinálsz?-kérdeztem majd gyorsan a szívemhez kaptam
- Jaj a szívem- viccelődőt
- Csezd meg- nyújtottam ki rá a nyelvem mire ő elkezdett felém jönni én pedig automatikusam hátráltam és futásnak eredtem. Már csak négy lépcsőfok volt vissza megcsúszott a bokám és legurultam a lépcsőről. Éreztem hogy a jobb bokám elkezd lüktetni és rögtön ki is jött egy-két könnycseppem a fájdalomtól.
Basszus Kami
Halottam meg a bátyám hangját aki még csak most ért el a lépcsőig.
- Basszus, basszus, basszus úristen húgi ha ezt anyuék megtudják nekem annyi, jó hú- fújta ki a levegőt elég hangosan
- Nagyon fáj? Jó ez hülye kérdés volt biztos hogy fáj. Rá tudsz állni?- érdeklődött
Megpróbáltam felállni de ahogy rá álltam rögtön bele is nyilalt a fájdalom.
- Nem-
- Az szívás, akkor kapaszkodj- mondta majd hirtelen fel vett mennyasszony pózba. Gyorsan ki vitt az udvarra én pedig a garázs előtt megállítottam mondván hogy innentől már megyek motorral.
- Te teljesen megörültél?? Kamilla most ment ki a bokád te meg motorozni akarsz?-kérdezte felháborodottan.
- Máskor is ment már ki a bokám, nem nagy ügy.-magyarázkodtam.
- Igen, máskor is ment már ki a bokád de szerintem ez most más, mikor leestél halottam egy roppanást. Kami tudod hogy most az a legfontosabb hogy PIHENTESD a lábad.- mondta aggodalmasan.
- Jó- adtam be a derekamat.
Gyorsan be tett az anyós ülésre majd ő is beült és amennyire a sebesség korlát engedte olyan gyorsan értük oda a korház elé. Út közben gyorsan telefonáltam anyáéknak elmondtam hogy mi történt, kicsit nagyon ki akadtak, de ők is elindultak a kórház felé. Ki akartam szállni de Domi hirtelen felkapott és becipelt az ajtón egyenesen a recepciós pultig.
- Miben segíthetek?- kérdezte szívélyesen a nő
- A húgom le esett a lépcsőről- mondta a bátyám idegesen.
- Máris bejelentem önöket, hamarosan szólítani fogják a lányt-
- Köszönjük- köszöntünk el egyszerre a bátyámmal.
Pár perc múlva hívott is az orvos, oda már nem Domi vitt be hanem úgy sántikáltunk közösen.
Gyorsam fel mérte a terepet az orvos megkérdezte, hogy mi történt. A lábam nagyon csúnyán fel volt dagadva és a szivárvány színeiben pompázott, elküldtek minket röntgenre, utána még vissza kell jönnünk ugyan ide. Időközben anyáék is megérkeztek szerencsére nem cseszték le Dominikot helyette inkább megdicsérték, hogy milyen jól helytállt stressz helyzetben. A röntgenre már anya kísért el a fiúk pedig haza mentek bátyám autójával. A röntgen után rögtön vissza is mentünk az orvoshoz aki megállapította, hogy szalag szakadásom van. 6 hétig nem állhatok rá és vagy 20 napig szúrni kell engem szurival hogy ne keletkezzen vérrög a lábamba. Hát ez szuper még jó is hogy nyár közepe van!
Gipszet nem kapok helyette egy ilyen boka tartó valamit, de azt majd a gyógyszer tárba kell átvenni azt pedig nem érheti víz és nem vehetem le 6 hétig. Az orvos adott még két mankót is, hogy az a kevés mozgás is könyebb legyen. Valahogy ki  botorkáltam az autóhoz anya még gyorsan be szaladt a szurikért, addig én felhívtam a bátyámat és adtam neki gyors helyzet jelentést.
- Elszakadt a szalagom- mondtam
- Jaj, mit tettem veled, nagyon sajnálom húgi cserébe csicskáztathatsz engem.
- Okès, ezt még átgondolom na leteszem mert anya jön.- köszöntem el.
- Kivel beszéltél?- kérdezte anyukám miközbe beindította az autót
- Domival, elmondtam neki, hogy mi a helyzet szegény magát okolja az egész miatt.
- Ő volt a hibás?-kérdezte meglepetten.
- Dehogy is, de egyszer már elmondtuk, hogy mi történt futkároztunk és meg félre léptem és leestem a lépcsőn Domi csak utána érte el a lépcső tetejét- magyaráztam el másodszorra is, hogy mi történt.
-  Megjöttünk, maradj itt gyorsan szólók a bátyádnak, hogy segítsen neked kiszállni- parancsolt rám anya.
- Okés- egyeztem bele, nem mintha lett volna más választásom. Dominik pont a szomszéd sráccal  beszélgetett, igen azzal a sráccal akit a megérkezésemkor láttam. Ja jól hallottam pont elköszönt tőle majd az autóhoz sétált, hogy segítsen nekem ki szállni. Persze megint felkapott amiért esküszöm egyszer megölöm, persze csak ha jobban lesz a lábam.
- Hallod húgi ugye beadhatom neked én a szurikat egy álmom válna valóra ha igent mondanál- kérte majd boci szemekkel nézet rám.
- Azt el is felejtheted fiam- szólt rá apa.
- Na, hogy van az én kis lányom - kérdezte tőlem már sokkal kedvesebben.
- Úgy érzem magam mint akinek elszakadt a szalagja- humorizáltam
- Akkor be is viszlek, hogy tudj pihenni, anya fel vigyem a szobájába?- kérdezte az az óriás baba aki éppen engem cipelt.
- Igen,majd fent megkapja a szurit meg a vizes borogatást, amit kér azt vigyél fel neki- adta ki a parancsot anyukám.
- Mit csináltál már  megint Dom?- hallottam egy igen mély hangot magam mögül.
- Miből gondolod, hogy én voltam? Jó mondjuk ha úgy veszzük tényleg én voltam de akkor is még a feltételezés is sértő- játszotta a sértődöttet a  bátyám.
- Dom?- kérdeztem értetlenül
- Mi ez a becenév? Ennél kreatívabb nem volt?-érdeklődtem talán kicsit szarkasztikusan.
- Kihez van szerencsém?- kérdezte a fiú figyelmen kívűl hagyja az előbbi menyszólalásaimat.
- Ő a húgom Kamilla- mutatott be a bátyám.
- Áhh szóval Milla, River szolgálatodra-.



Szóvvvall új rész🎉🎉
Kicsit sokáig tartott megírni ezt sajnálom is  ígérem a következő rész előbb fog jönni remélem tetszet ez a rész. A jóképű Riverünk pedig már egyre többször fog feltűnni a részekben. Ki tudja mi lesz még itt, én már várom a folytatást remélem ti is. Szeri❤️

Olaj és vízМесто, где живут истории. Откройте их для себя