- A nevem Kamilla, nem Milla- feleltem felháborodva.
- Elnézést kisasszony, szóval Milla hova is fogsz suliba járni?-
- Örültem a találkozásnak River,de nekünk sajnos mennünk kell-köszöntem el tetettet szomorúsággal a hangomban.
- Viszlát hercegnő, még találkozunk- mondta majd kacsintott egyet.
- Csá haver- köszönt el a bátyámtól is.
- Hello, ja és Riv legközelebb ne előttem próbáld meg felszedni a húgomat- kiabált River után az az ütődött bátyám.
Persze én ahogy meghallottam ezt a mondatot rögtön felvettem egy paradicsom színét.
- Mehetünk húgi? Anya már biztos vár minket.-
- Ühüm- nagy nehezen sikerült valamilyen hangot kiadnom hisz azért még is elég nagy sokk ért.
- Mi tartott ennyi ideig?-kérdezte anyuci felháborodva.
- Csak bemutattam Kamit az egyik haveromnak-szépítette a helyzetet Domi miközben letett az ágyamra amin én rögtön el is folytam na meg persze felpolcoltam a lábamat.
- Ó annak a helyes szomszéd fiúnak?-kérdezte anyukám full nyugodtan.
- Ingen a szomszéd fiúnak, hogy helyes-e arról inkább Kamit kérdezd-felelte a hülyegyerek majd ki ment a szobámból.
- Hogy vagy? Nagyon fáj? Hozzak rá jeget? Ettél már?- bombázott a kérdéseivel anya.
- Jól vagyok. Most hogy egy kicsit megpihent azért fáj. Igen, a jeget azt megköszönném. Igen miután Domi megjött ettem.-feleltem a kérdéseire. Igazából nem is ettem de erről neki nem kell tudnia!
Pár perc múlva anya behozta nekem a jeget és elmondta, hogy a szurit még csak holnaptól kell beadni aminek én nagyon örültem. A jég nem sokat segített de egy picit jobb lett tettem egy kis zenét hogy legyen mi elterelje a figyelmemet a fájdalomról majd felmentem az instára ahol ezt fogadott;
_River 33_ ismerősnek jelölt.
_River 33_ lájkolta egy bejegyzésedet.
_River 33_ lájkolta egy bejegyzésedet.
Visszaigazoltam, aztán inkább elkezdtem olvasni. Most épp újra kezdtem a Harry Potter-t hiszen halálosan szerelmes lettem Draco Malfoy-ba. Igen, igen tudom, nyugodtan kövezettek meg de nekem ő lett életem szerelme.😍
Már éppen sikerült volna belemerülnöm az olvasásba amikor jött egy üzenetem.
_River 33_: Szia Milla
W_Kamilla01: Mit akarsz River?
_River 33_: Na de hercegnő. Most miért vagy ilyen ellenszenves a lovagoddal?
W_Kamilla01:Ne hívj így!
_River 33_ új becenevet állított be a számodra: Hercegnőm❤️(tudom, hogy instán nem lehet becenevet beállítani de Rivernek sikerült🤣🤣)
Új becenevet állítottál be _River 33_ számára: Seggfej🫠
Seggfej🫠: Tényleg? Seggfej? Ez sérti az egómat!
Hercegnőm❤️:Pont ez volt a lényeg, hogy visszaszállj a földre.🙄
_River 33_:Jól van hercegnőm mostmár leszálltam szóval át is állíthatod.
Új becenevet állítottál be _River 33_ számára: River
River: Köszönöm szépen! Na szóval, hogy van a lábad?
Hercegnőm❤️: Köszönöm, jól.Viszont én mennék aludni.
River: Jó éjt hercegnőm szép álmokat álmodj velem!
Hercegnőm❤️: RIVER!!
River: Ennyire hiányzom? Ha akarod át is mehetek.😉
Hercegnőm❤️: Csezd meg!
River: Nanana most miért kell így beszélni velem?
Hercegnőm❤️: Na vajon miért? Egyet tippelhetsz?
River: Ez a szeretet nyelved?
Hercegnőm❤️: Egy te ismered ezt a szót? Kettő azért mert így hívsz NEM vagyok a hercegnőd!!
River: Persze, hogy ismerem hiszen én ilyen művelt ember vagyok, oooh hogy csak ennyi a baj akkor jó éjt hercegnő.
Hercegnőm:🖕🏻
Gyorsan ki kapcsoltam a zenét aztán a telómon a wifit és elhelyezkedtem az alváshoz számítottam rá, hogy hosszú éjszakám lesz. Hiába próbáltam elaludni de nem ment hisz csak a Riverrel folytatott beszélgetés járt a fejemben. Kikészít ez a csávó!
Végső elkeseredettségemben fogtam magam es felvettem a fülesem ami szerencsére pont az éjjelszekrényemen volt az ágyam mellett.
Elkezdtem zenét hallgatni és jobban megnézni a szobámat az egyik falra már el is terveztem, hogy milyen díszítést akarom, amikor is hirtelen jött egy üzenetem.
River: Na mi az hercegnőm nem tudsz aludni?
Ha akarod át megyek és együtt orvosolhatjuk ezt a problémát.
Hercegnőm❤️: Nem tudok, kösz de most nem élnék ezzel a lehetőséggel.
River: Most? Szóval később talán?
Hercegnőm❤️: Ne is álmodj róla Wilson.
River: Wilson?? Ez már több a soknál ezért most meg kéne, hogy büntesselek.
Hercegnőm❤️: Nekem már az is elég büntetés, hogy veled kell beszélnem hajnalok hajalán🙄!
River: Jaj te lány, az őrületbe kergetsz, de tudom, hogy szeretsz.🙃
Hercegnőm❤️:Szereted te helyettem is magadat. Na jó éjt Riv!
River:Jó éjt kislány!
Kislány?! Most kajak ennyire ledegradált eszem megáll még, hogy én kislány, jó, tény és való, hogy nem vagyok egy felhő karcoló de akkor is.
Na mindegy valahogy megpróbálom elaludni, hosszú volt ez a mai nap.Másnap:
Anyuci❤️: Jó reggelt szívem sajnos ma korán be kellett mennem a munkába ahogy apádnak is. De Domi otthon van és vigyáz rád, ha bármi baj van hívj és rohanok! Szeretelk❤️
Igen ezt az üzenetet 6:32-kor kaptam jó magam pedig 11:43-kor keltem. Mivel, hogy egyáltalán nem tudtam ráállni a lábamra és nagyon de tényleg nagyon fájt ezért inkább kiabáltam a bátyámnak.
-DOMIIIII-ordítottam
Pár perc telhetett el és trappolást hallottam a lépcsőn, mivel, hogy apa egyik pólója volt rajtam meg egy rövid gatya és kócos voltam ezért magamra húztam a takarót nyakig. És milyen jól tettem✨
Hiszen nem Dominik jött be a szobámba hanem a szomszédunk RIVER!
-Te meg mi a francot keresel itt?-kiabáltam vele, pedig szegény még a szobámba se ért be teljesen.
-Na mi az nem voltam itt és rosszul aludtál, vagy miért vagy ilyen durcis?.
-Azonnal tűnj innen-kérleltem nem túl szépen.
-Hülye lennék-felelte
-Itt vagy te egy rövid gatyába meg egy pólóba meg az ágyad, talán meghaltam és ez a menny??-folytatta a baromságait.
Ha imígy folytatod tovább akkor ez a pokol lesz!-sziszegtem a fogaim között.
Na, de ha már itt vagy hasznosítsd magad!-enyhültem meg egy kicsit.
Ezer örömmel- mondta majd össze csapta a két tenyerét.
Szóval kezdtem, vonszold le a seggedet és azonnal szólj a bátyámnak, hogy sprinteljen fel a szobámba vagy ha nem én nem tudom mit csinálok vele de azt megemlegeti!
Ch, és én még azt hittem végre csinálhatok valamit. Megyek is hercegnőm, mondjuk azt ki kipróbálnám mit csinálnál velem ha maradnák-kacsintott egyet és ki hátrált a szobámból.
Ahhhhh, hogy lehet valaki ennyire idegesítő- kérdezte magamat.
Amíg Domira vártam addig válaszoltam anyucinak.
Én: Anya segíts! Itt van Domi egyik haverja aki az őrületbe kerget engem! Dominik meg nem akar feljönni segíteni nekem.
Ja amúgy jó reggelt!❤️
Itt a felmentő sereg hercegnőm-hallottam egy kiabálást. Hmm nem is olyan rossz mikor hercegnőmnek hív!🤭🫣
YOU ARE READING
Olaj és víz
RomanceA történet egy lányról szól aki elköltözött a családjával ,az egész élete gyökerestül megváltozott új suli, új lakás, új barátok. Mikor azt hinné, hogy kezd helyre állni az élete, akkor találkozik a bátyja egyik haverjával, aki nem a hosszú távú kap...