Bölüm 1

6 2 0
                                    


Umarım gelecek mesleğim olur da Maya'm biricik kızıma yapılan başka bir annenin evladına yapılmaz. (Maya benim kızım, yavrum, biricik kedim, baş tacım🥹❤️)

İyi okumalar dilerim 💜

~

Gece yarısı ansızın kliniğe gelen yavru köpeğin serumunu çıkartmaya gittim. Tam uyuyacağım sıra telefonum çaldı. Arayan bilinmedik bi numaraydı normalde hastalarımın numarası hep kayıtlı olurdu gene de ne olur ne olmaz diye açmak istemiştim. İyi ki de açmışım. Genç bir adam yaralı bir yavru köpek bulduğunu söylemişti. Bende kalktığım gibi kliniğe geçtim.

Çok şükür ki büyük bir şeyi yoktu. Sadece gözleri iltihaplanmış ve bünyesi düşmüştü. Gözlerine ilaç sürüp kendini toplaması için serum takmıştım. Serumunu çıkartmaya gittiğimde onu buraya getiren adamın cüzdanını karıştırdığını gördüm. Sorun değildi.

"Eee bizim ufaklık nasıl bakalım?" Diyerek odaya girdim ve miniğin yanına gittim hemen. Adam kendini toplayıp, "Şu anlık iyi sanırım bilmiyorum, biraz uluyor ama" dedi. Gülümsedim ve serumu çıkarttım. Durumu geldiğine nazaran daha iyiydi. Sadece yıkanması gerekiyordu.

"Çok iyi gözüküyor, çok tatlı bir beyfendi." Köpeği severken yanımızda duran adamın kas katı kesildiğini hissettim. Kafamı kaldırıp ona baktığımda saf bir şekilde bana bakıyordu. "Beyfendi iyi misiniz?" Diye sordum. Kendine gelip, "İyiyim, o sizin tatlılığınız hanımefendi," dedi. Gülümsedim. Ona dediğimi sanmıştı. Bende bozmadım onu iyi bir adama benziyordu. Saf ve masum.

"Bu haylazı evinize götürebilirsiniz beyfendi. Yalnız yarın tekrardan gelmenizi rica edeceğim sizden kontrollerini yapıp gözlerine ilaç yapacağım." Elimdeki eldivenleri çıkartıp çöpe attım. Sonra odadan çıkıp kasaya ilerledim. Arkamdan geldiler. İki tatlı beyfendi.

Sandalyeye oturdum ve kayıt için açık olan bilgisayardan sokak hayvanı adlı olan dosyaya girdim. "Şimdi bu yaramaza bir isim seçin öyle kaydedeyim ki yarın da ücret almayalım," dedim. Adam şaşırdı. Kaşlarını çatarak bana baktı. "Ne yani ücret almayacak mısınız?"

"Sokak hayvanları için ücret almıyoruz uygulamamızı indirip yorumlara bakarsanız görürsünüz beyfendi," dedim gülümseyerek. O da gülümsedi ve "Adı şanslı olsun şans eseri gördüm yolda acıyla ulayıp duruyordu bende arkadaşımı aradım o da sizin numaranızı attı onunda kedisi var buraya getiriyormuş öyle dedi belki ben o yoldan geçmeseydim yaşama şansı hiç yoktu ama artık yaşayacak." Dedi. Çok güzel konuştun be adam. Böyle insanlara hayranım.

Dosyaya Şanslı'yı kaydettim. Yapılacak olan işlemleri de girdim bir tek sahibinin isim soy isimi kalmıştı. Normalde sokak hayvanları için sahip isim soy ismine Asena'yla kendi adımızı soy adımızı yazardık. İyileşince de barınağa götürür takibini yapardık. Fakat bu yavrunun bu günden sonra cok iyi bir sahibi olmuştu.

"Adınızı soy adınızı alabilir miyim acaba son olarak?"

"Uraz Bozkurt"

Vay anasını sikeyim adamın adında asalet var! İçimden gelen gülümsemeye engel olamayarak kayıdı tamamladım. Ayağa kalktım ve sol tarafta kalan kedi box'larından bir tanesini Uraz'a uzattım. "Bu yavru daha çok küçük ve yaralı o yüzden şimdilik kedi box'ı veriyorum tasmayı iyileşince vereceğim. Box'a koyun ki arabada rahat dursun." Dedim. Uraz elimden box'ı aldı ve bekleme koltuklarından birine oturdu sonrada Şanslı'yı box'a koydu. Ayağa kalktı ve box'ı aldı sonra da bana elini uzattı. "Çok teşekkür ederim tanıştığımıza çok memnun oldum." Dedi.

Gülümsedim ve elini sıktım. "Bende tanıştığımıza memnun oldum Uraz bey, bu arada adım Maya. Yarın mutlaka sizi ve Şanslı'yı bekliyor olacağım." dedim sonrasında Uraz ve Şanslı gittiler.

•Veteriner Hastası•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin